Muita, joiden mielestä varattuihin miehiin/naisiin "sekaantuminen" on väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä olen sitä mieltä, että vaikka kuinka olisi sinkku, ei ole eettisesti oikein _tarkoituksella_ iskeä varattuja miehiä/naisia! Sille ei sitten taas mahda mitään, jos tietämättään on varatun kanssa. Ja kyllä, se puolisoaan pettävä osapuoli tekee vielä enemmän väärin, mutta sehän ei tarkoita, että se sinkkukaan toimisi moraalisesti oikein! :attn:

En ymmärrä, miksi pitää jahdata varattuja, vaikka sinkkujakin riittää ihan pilvin pimein. Pitäisi asettua sen petetyn vaimon/miehen asemaan ja kuvitella sama omalle kohdalle. Mielestäni sillä antaa hyväksyntänsä pettämiselle, jos auttaa jotain miestä tai naista pettämään puolisoaan. Ihmisellä on mun mielestä sinkkunakin jonkinlainen vastuu, nimittäin kunnioittaa toisten parisuhteita ja olla aiheuttamatta tarkoituksella mielipahaa. Mikäli petetyllä on perhe, myös lapset kärsivät tilanteesta! On äärimmäisen itsekästä etenkin vain seksin ja hetkellisen mielihyvän takia sekaantua toisten suhteisiin. Minua ainakin etoo tommoset vaimojaan pettävät miehet, en koskisi pitkällä tikullakaan :x

Mielipiteitä? :wave:

väärin se on, mutta eipä sitä tiedä kuinka sitä alkais olla oman anpansa valtiatar jos tää unelma liitto loppuis, ja uutta olis etsittävä. no enpä kyl usko sittenkään tulevani niin hulluks..

Ei niitä tartte vahdata. Jos joskus sattui vastaan tulemaan eikä itse hakenut mitään vakavaa, sama se minulle oli oliko toinen varattu vai ei. Ja minua on kyllä petetty, eikä se mielestäni ole sen kolmannen osapuolen vika, täysin vain pettäjän.

Kyllä ne pettäjät pettää halutessaan vaikka sitten huijaten, että ovat vapaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei niitä tartte vahdata. Jos joskus sattui vastaan tulemaan eikä itse hakenut mitään vakavaa, sama se minulle oli oliko toinen varattu vai ei. Ja minua on kyllä petetty, eikä se mielestäni ole sen kolmannen osapuolen vika, täysin vain pettäjän.

Siinä kuitenkin auttaa pettämään sitä miehen puolisoa :|. Ei herätä ainakaan minussa kunnioitusta ihmiset, jotka ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia vehtaavat varattujen kanssa.

Rakkaua voi iskeä varatun kanssa, siinä en voi väittää vastaan, mut just tuommoinen varatun munan saalistaminen, et saa panna ilman mitään jatkojuttuja, niin säälittävää ja raukkamaista touhua! Kyllä pitää olla munankipeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
En tunne ketään, joka antaisi muuten miellyttävälle miehelle pakit sen takia, että mies on sinkku. En siis tunne ketään, joka jahtaa ukkomiehiä.

Mä ainakin olen kuullut, että jotkut ihan tarkoituksella etsivät varattuja miehiä :o.

En mäkään jahtais, mutta jos vaikka rakastuisin täysin tulisesti työkaveriin, niin ei sille mitään mahtais. Ja näin sanon, vaikka olen naimisissa. Koskaan ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan.

Minusta taas siinä ei ole mitään väärää jos on varatun miehen kanssa,varsinkin jos suhde on pelkkä ns.yhden illan juttu. Siitä kun ei vaimo ja vielä vähemmän lapset saa mitään tietää ;) Jos kerran ihastuu toiseen jo ennenkuin tietää tämän olevan naimisissa niin ei mulle ainakaan sen ihastumisen jälkeen ole väliä onko varattu tai vapaa kun kerran himot on jo syttynyt :p

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Siinä kuitenkin auttaa pettämään sitä miehen puolisoa :|. Ei herätä ainakaan minussa kunnioitusta ihmiset, jotka ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia vehtaavat varattujen kanssa.

joo mut petturi pettää kyllä. ja se varattu voi kyllä halutessaan ilmaista olevansa varattu ja uskollista tyyppiä.

=)

Uteliaisuudesta kysyn, entä jos miehesi pettäiskin sun ystävän kanssa? Silloinkin(ko) syyllinen edelleen on vain se oma mies, eikä se kolmas osapuoli eli ystävä tee mitään väärää?

Ensinnäkään en kyllä itse ole koskaan törmännyt keneenkään, joka erityisesti juuri varattua etsisi. Aika kummalliselta kuulostaa...

Toisekseen, miksi tämä pettämisaihe on sulle niin oleellinen? Et tietääkseni ole edes seurustellut vielä kenenkään kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minusta taas siinä ei ole mitään väärää jos on varatun miehen kanssa,varsinkin jos suhde on pelkkä ns.yhden illan juttu. Siitä kun ei vaimo ja vielä vähemmän lapset saa mitään tietää ;) Jos kerran ihastuu toiseen jo ennenkuin tietää tämän olevan naimisissa niin ei mulle ainakaan sen ihastumisen jälkeen ole väliä onko varattu tai vapaa kun kerran himot on jo syttynyt :p

Kyllä se silti on väärin, vaikka se vaimo ei mitään saisi tietääkään. Vaimo-parka.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

Etkä tietysti myöskään pidä moraalisesti vääränä tekona hypätä sänkyyn miehen kanssa joka olisi vaikka sun ystävän mies? Kun se eukkokaan ei saa tietää ja kyseessä on vaan yhden illan juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ensinnäkään en kyllä itse ole koskaan törmännyt keneenkään, joka erityisesti juuri varattua etsisi. Aika kummalliselta kuulostaa...

Toisekseen, miksi tämä pettämisaihe on sulle niin oleellinen? Et tietääkseni ole edes seurustellut vielä kenenkään kanssa?

Mä nyt tykkään keskustella kaikenlaisista asioista. Jotenkin inhottaa se, miten pettäminen tuntuu nykyään olevan hyväksytympää kuin ennen (en tiedä onko, mutta siltä tuntuu.), sitä on tv-sarjatkin täynnä.

Väärinhän se on, jos tietää toisen olevan varattu. Mut mun ei onneks tarvii miettiä koko asiaa ennen kuin se sattuu omalle kohdalle, tuskin sattuu. Turhaa kuluttaa kallisarvoista energiaa tollasten asioiden vatvomiseen :D

Se, mitä ei tiedä, ei satuta. Näin se tytsi menee. Mutta tottakai jossakin elämän vaiheessa se pettäminen paljastuu, oli suhteita ollut yksi tai 111. Jotakin se mies silloin hakee kun vierasta naista panee. Joillekin se tyyli sitten taas sopii, lasten vuoksi ollaan "kulissiliitossa" ja molemmat panevat kaikkee mikä liikkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Uteliaisuudesta kysyn, entä jos miehesi pettäiskin sun ystävän kanssa? Silloinkin(ko) syyllinen edelleen on vain se oma mies, eikä se kolmas osapuoli eli ystävä tee mitään väärää?

Mun moraalimaailmassa ja ystävien kanssa on puhuttukin, että ystävän lojaaliuteen kuuluu kertoa, jos tietää että toisen mies pettää. Kyllä ystävä tekisi väärin, koska hänhän pettäisi mun luottamukseni. Kuitenkin pettäjä olisi yhä mieheni, olipa pettänyt ystävän kanssa tai ei. Mutta joku tuntematon nainen - ei hänellä olisi mitään velvoitteita minua kohtaan.

Yhteistyössä