Muita joiden lapsilla ei ole omanikäisiä serkkuja, tai tule olemaankaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serkulli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

serkulli

Vieras
Minulla ei ole sisaruksia, lasten isällä on 3, mutta he ovat meidän lasten ikäisiä vielä. Eli sitten joskus kun tulevat serkkuja saamaan, he ovat tosi paljon vanhempia.

Pikkuserkkuja tulee sitten senkin edestä joskus, koska kaikki minun serkkuni ovat minun ikäisiäni. Onhan tuokin kiva, että täti ja setä on lasten kanssa samanikäisiä :D Muita tätejä tai setiä ei sitten olekkaan

Itse olen vain tottunut siihen, että serkukset ovat suunnilleen samanikäisiä. Näin on kaikilla tutuillani

Minun lapsellani ei ole ollenkaan serkkuja. Ja jos joskus tulee olemaan serkkuja niin ikäero on yli 10 vuotta. Itselläni ja miehelläni on kummallakin ollut paljon serkkuja joista osa on nykypäivänäkin hyviä ystäviä vielä. Tosin itse oli serkkusarjassa väliinputoaja, ikäisiäni serkkuja ei ollut yhtään ja silti aikuisena se ei enää haittaa ollenkaan.

Meidän lapsilla ei ole eikä tule omanikäisiä serkkuja, vain yksi heitä paljon vanhempi serkku. Meillä ei mieheni kanssa ole sisaruksia.

Mutta pikkuserkkuja sitten taas on paljon, sillä itselläni on serkkuja iso "lauma". Harmi aan, että suku on toisella paikkakunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minun lapsellani ei ole ollenkaan serkkuja. Ja jos joskus tulee olemaan serkkuja niin ikäero on yli 10 vuotta. Itselläni ja miehelläni on kummallakin ollut paljon serkkuja joista osa on nykypäivänäkin hyviä ystäviä vielä. Tosin itse oli serkkusarjassa väliinputoaja, ikäisiäni serkkuja ei ollut yhtään ja silti aikuisena se ei enää haittaa ollenkaan.

On minullakin serkkuja, jotka on melkein 10v minua vanhempia, mutta näin aikuisena se ei ole ikäero eikä mikään :)

Jos mieheni sisko saa esim 25 vuotiaana lapsen, tulee serkusten ikäeroksi 25 vuotta, se on jo aika paljon

Mun lapsilla on 3 vanhempaa serkkua nyt ja lisää ei taida tulla kummaltakaan puolelta ihan vähään aikaan, eli ei niillä nyt oikein yhteisiä leikkejä ole. Mutta onneksi on miehen kahden serkun lapset samaa ikää, nähdään usein etenkin kesällä ja talvisin yritetään pitää "pikku serkkujen tapaamisia" että penskat pääsis leikkiin yhessä. :)

Meillä ei tuu lapsi/lapset saamaan ollenkaa serkkuja, koska meillä kummallakaan ei oo sisaruksia. Vähän kyllä harmittaa ku miulla itelläni kuitenkin on pari todella tärkeää ja rakasta serkkua.

Yhteistyössä