muita ison perheen tahtojia??

Meillä nyt kaks poikaa ja kolmas tulossa helmikuussa ja silti mietin että haluaisin vielä useamman lapsen...
Ikää on nyt 28, eli sen puolesta voisin keretäkin saamaan vielä suurperheen...
Kuulostaako hullulta??
Minusta on vaan niin mukavaa olla lasten kanssa kotona, ilman minkäänlaisia työpaineita, vaikka onhan tämä kyllä välillä rahallisesti tiukkaa... :(
Mutta eihän rah voi kaikkea korvata, ennenmmin hiukan köyhempi, mutta onnellinen lapsista!! :)
 
Minullakin oli nuorempana toiveena vähintään viisi lasta, mutta nyt alkaa jo ikä olemaan esteenä (38v). Lapset 7v kaksoset, 4v ja 2v.
Nuorena halusin ensin opiskella rauhassa ja hankkia ammtin ennen lapsia. Sen tein ja esikoiset sain 30v.
 
Lapset ovat elämän arvoikkanta antia sanoisin... mikäs siinä. Vaikken usko että itse haluan kuin kaksi lasta. Ymmärrän kuitenkin hyvin että joku haluaa enemmän... eikä sitä tiedä vaikka vielä itsekin lopulta :)
 
mulla ei ole mitään erityisiä toiveita lasten lukumäärästä. tällä hetkellä ipanoita on vaan kaksi, ja lisää haluaisin. itse oon kasvanu nelilapsisessa perheessä, joten se neljä ei tunnu paljolta. kaks tai kolmekin tuntuu ihan liian vähältä.... ajattelin kumminkin joko tässä ens vuonna tai sit kolmannen jälkeen (jos sitä joskus tulee) käydä kolua vähän ennen ku enemmistä lapsista alan haaveilemaan. esteenä sikiämiselle on mies, joka on ainut lapsi ja pitää kahta lasta jo ihan isona perheenä...... :/
no, ikää mull on vasta 20 joten aikaa on, vaikka tehdä kymmenen jos siltä myöhemmin tuntuu. ja jos mies suostuu! :D
 
Katiaana
Alunperin kun aloimme mieheni kanssa seurustella, haaveilimme 3sta lapsesta, ville viivi ja valtteri... :) . Nooh, sukupuolet on oikeet, mutta nimet vaihtu matkan varrella.. :LOL:

Minä haaveilen nyt 4stä, mutta kuten jollakin sivulla sanoin, en pysty kantamaan raskauksia loppuun saakka. Joten meidän lapset jäänee sitte näihin..... :ashamed:
Toki, olen suunnattoman onneliinen näistä. Ja eihän sitä tiedä, jos 35v päätänki että maataan 9kk, niin jospa se lapsi pysys sisällä, sitten nuorin ois jo 11v......... :p
 
Minä aina ajattelin, että haluan monta lasta. Mun äidillä on viisi sisarusta ja minusta on ihana kun he ovat niin paljon tekemisissä keskenään ja ovat toisilleen tukena jne. Mulla itselläni on yksi sisar.

Mutta, tän ainokaisen aikana musta on alkanut tuntumaan, että ainoaksi hän myös jää. Kai minä olen sittenkin liian mukavuudenhaluinen tai jotain.. en tiiä. Toisaalta haluttais pojalla sisaruksia, mutta.. No, never say never. Saahan sitä kierukan aina pois jos siltä tuntuu.

Ihailen kyllä suurperheellisiä!
 
tiki78 harmaana
Minä minä!! :wave: Tahdon vielä ainakin kaks lisää, tosin miehestä ei ole takeita.. Se jarruttelee vielä, mutta on puhetta ollut jo iltatähdestäkin.. Mieskin on todennut että yksi vielä, itse haluaisin kaksi vielä!! Saapa nähdä mitä aika tullessaan tuo.. Mielellään lisää lapsia!! :D Niin, kolme jo on.. :xmas:
 
vaahterapuu
minä =) tosin sen verran toppuuttelen itseäni että yksi lapsi on vielä tervetullut ja sitten on perhe kasassa. Ennestään 3 lasta. Mies ei ole vielä ihan samaa mieltä neljännestä lapsesta mutta katsellaan..
 
Minä olen itse ainoa lapsi ja mielestäni 3 lasta on jo SUURperhe. Alkuun kun mentiin miehen kanssa naimisiin, niin puhuttiin, että 2 lasta ois hyvä. Itse sanoin, että tehdään nyt ensin yksi ja katsotaan miten menee ja sitten EHKÄ vielä toinen. No, nyt on kaksi lasta tehtynä ja arvatkaas ketä syyhyttää se kolmas jo? Mies on sitä mieltä, että meidän lapset on tässä nyt kun näin alkuunsa sovittiin, mutta minä haaveilen iltatähdestä, josko vaikka sitten saisi sen pojan (nää edelliset on siis tyttöjä kummatkin). Ja sitten minä hullu haaveilen vielä, että ois ihanaa, jos se "iltatähti" oiskin identtiset kaksos-pojat...
 
EX-SAVONLINNA
Minulla on yksi veli ja miehellä kaksi veljeä. Olen aina toivonnut jonkin sortin suurperhettä. Aluski haaveiltiin kahdesta, sitten kolmesta ja siihen se jäikin, vaikka salaa toivoin neljättä.
Nyt meillä sitten on neljä lasta, 9v ja 7v pojat, 4v tyttö ja 2kk ikäinen poika. Tuo meidän kuopus oli onnellinen sattuma :)
Nyt veikkaan että lapsilukumme on täynnä.
 
Massu harmaana
Oon ennemmin toivonut 3-4 lasta, mutta nyt on yksi ja luulen että meille piisaa kaksi, jos meille toinenkin joskus suodaan. Esikoinen 4kk on aivan ihana ilopilleri, mutta musta tuntuu, ettei meistä ole suurperheeksi. Näinkin on hyvä...olemmeko sitten itsekkäitä vai mitä, en tiedä, mutta täydet yöunet jne houkuttelee enemmän kuin kymmenen vuoden valvominen =)
 
:wave: tahtoo!!!!
Nykyäänhän tosiaan vissiin tuo 3 lapsinen perhe katsotaan suurperheeksi, mutta haaveissa olisi 5 lasta, mutta koitetaan nyt pysyä realiteeteissa ja yks kerrallaan...ne kaksoset olis kyllä ihanaiset, mutta mutta...jos sen kolmannen nyt sais alulleensa... :heart: :D

Hassunhauskaa tämä naisen elämä! :D B) :D :heart:
 
Laurustiina
Meille on syntyvä kolmas lähiaikoina ja miellän meidät jo tämän jälkeen suurperheeksi. Ja meidän lapsiluku jää tähän. (yksi enkelilapsi meillä on).

Enempää en halua, enkä varmaan jaksaisikaan.
 
Minä haluaisin myös suurperheen! Nyt meillä kaksi lasta mutta mies ei kolmatta kuulema halua enää. Olisi kuulema yksikin riittänyt. Mutta minulla on hirve vauva kuume ja tiedän jos saisin sen kolmannen niin tulisi senkin jälkeen vauva kuume! Haluisin 5-10 lasta ja olen vielä niin nuori että siihen voisi olla mahdollistakin jos vaan mies suostuisi siihen! Olen itse kasvanut kuusi lapsisessa perheessä ja mielestäni meitäkin oli liian vähän. "Kadehdin" niitä jolla on kymmenenkin sisarusta!
Moni pitää minua hulluna mutta pitäköön!! =)
 
Mulla on kolme tyttöä ja toivottavasti vielä saan lisää lapsia... ikää on 24 v, joten aikaa kyllä on... jos kolme on suurperhe, niin mitä sanotte 12 lapsesta, kuten minun sisaruksia on? Miehellä on 6 sisarta... siinä teille suurperheitä!!! =)
 
Joo meillä 5 lasta ite olen nyt 30v. Kun olin 28 niin meillä oli silloin jo 4 lasta ja olin jo valmistautumassa sterilisaatioon. Mutta mieli muuttui. En sitten tiedä tuleeko meille enää lapsia lisää. Miehen mielestä meille tulee vielä muutamanvuoden kuluttua iltatähti ja hännelle kaveri :)
 
Mulla olisi haaveissa suurperhe, ja onneksi mies on myös samoilla linjoilla. Ainakin siis siinä että yksi lapsi ei "riitä"... Toivottavasti sitten vaan saadaan lisää ihania pikku termiittejä, kun ei siitäkään aina niin varma voi olla...

Haluisin ainakin 4 lasta, mikäli saisin yksin päättää. Kai sitä vähän täytyy mieheltäkin kysyä... :whistle:
 
kerttuli78
Nälkä kasvaa syödessä :LOL: ainakin meidän perheessä! Meillä on 3 alle kouluikäista ja neljäs on tulossa loppu kesästä =) Ikää itselläni on 27 ja miehelläni 26. Kaikkien lapsien välissä olen kerennyt käymään töissä (paitsi nyt en mene näiden 3:sen ja maha-asukin välillä). On pitänyt käydä kerryttämäsä äitiyspäivärahaa :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2005 klo 12:17 vieras kirjoitti:
Joo meillä 5 lasta ite olen nyt 30v. Kun olin 28 niin meillä oli silloin jo 4 lasta ja olin jo valmistautumassa sterilisaatioon. Mutta mieli muuttui. En sitten tiedä tuleeko meille enää lapsia lisää. Miehen mielestä meille tulee vielä muutamanvuoden kuluttua iltatähti ja hännelle kaveri :)
mä olin kans valmis sterilisaatioon neljännen jälkeen, olin silloin 22 ja mies 24, esikoinen alle neljä, kaksoset reilun vuoden ja vauva, joskus väsytti siis. oon kuitenkin aina halunnut paljon lapsia, koska itse en pidä ainokaisuudestani. ne on nää ehkäsyasiat lasten välillä kun panee miettii lopullisia päätöksiä (':headwall:').

nyt viides muksu 9kk, edellinen nelivuotias ja jollain sen sortin erolla vois kuudettakin Toivoa syntyväksi. kattoo sit sen jjälkeen, ikäähän täs on vast 27, että hyvin ehtii jos kiinnostaa." never say never" sopii mulle ku nenä päähän.
 
my selene harmaana
olen 21 v ja kolmas tulossa ja haluaisin vaikka kuinka monta. tämä raskaus on ollu aika rankkaa joten katotaan miten sit on fiilis muutaman vuoden päästä. ja muutenkin vähän tauokoo äijän pyynnöstä tän jälkeen.

mut tiedän haluavani ison perheen.. :heart:

my selene ja Remppa rv17+ jotka ei jaksa kirjautua sisään nyt.. :xmas:
 
äiti 83 harmaana
Minäkin haluaisin vielä ainakin 2 lasta :D nyt on siis tyttö ja poika, molemmat alle 3wee...ja kauhee vauvakuume päällä, mieskin haluaa sen 4 lasta :D ja olisi valmis vaikka heti uuteen tulokkaaseen, mutta haluan käydä ensin työelämässä, niin sitten on taas mukava jäädä lapsosten kanssa kotiin (en siis tosin vielä töihin ole menossa, sillä nuorempi vasta vähä reilu 1v) Onkohan tää kuumeilu ikuista :whistle: No aika näyttää :D
 
Tunttarulla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 18:21 äippä kirjoitti:
Mulla on kolme tyttöä ja toivottavasti vielä saan lisää lapsia... ikää on 24 v, joten aikaa kyllä on... jos kolme on suurperhe, niin mitä sanotte 12 lapsesta, kuten minun sisaruksia on? Miehellä on 6 sisarta... siinä teille suurperheitä!!! =)
Samoin mun mielestä suurperhe on sitten jos on 10 lasta tai enemmän.
Ja siis ite haluaisin suurperheen :D
Oon 26 vee ja odotan viidettä.
 

Yhteistyössä