muita aknesta kärsiviä?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
mä en oikeesti jaksa enää tätä ku naama kukkii :ashamed: kipeitä ja rumia paukamia. mustapäitä ja mätäpäitä |O |O |O

voi kun pääsis eroon finneistä ihan kokonaan....

onko täällä yhtään kohtalotoveria?

kannattaa käydä kosmetologilla jos on iho ihan kauheessa kunnossa tai sitten käyt kotiin ostamassa jotain hyvää kuorinta-ainetta ihon puhdistusmaitoa ja muistat puhdistaa aamuin illoin niin muutaman viikon päästä iho jo erillainen.
terv;nyt kaunis iho =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kannattaa käydä kosmetologilla jos on iho ihan kauheessa kunnossa tai sitten käyt kotiin ostamassa jotain hyvää kuorinta-ainetta ihon puhdistusmaitoa ja muistat puhdistaa aamuin illoin niin muutaman viikon päästä iho jo erillainen.
terv;nyt kaunis iho =)

Mulla ei nyt varsinaista aknea ollut, mutta kokoajan oli jossainpäin naamaa vähintään pari, kipeetä ja punaista finniä. Ja kaikenlisäksi niistä jäi aina arpi vaikken niitä repinyt milläänlailla. Nyt ei enää ole kun lopetin suklaan yms. rasvaisen syönnin.

terv;nyt kaunis iho =)

säännöllisiin kosmetologikäynteihin ei tällä hetkellä riitä resurssit. Olen kyllä tietoinen et siitä olis apua mut kertahoito mulla maksaa aina 70-100 e ja joka kk ei siihen vaan ole mahdollisuutta.

ja apteekin tehokkaat ihonhoitotuotteet on käytössä koko ajan :whistle:

mulla on kyseessä ihan oikeasti ongelmaiho, ei mikään tuotteilla hoidettava. Ihotautilääkärille pitäis mennä ja saada kunnon lääkkeet :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
terv;nyt kaunis iho =)

Mulla ei nyt varsinaista aknea ollut, mutta kokoajan oli jossainpäin naamaa vähintään pari, kipeetä ja punaista finniä. Ja kaikenlisäksi niistä jäi aina arpi vaikken niitä repinyt milläänlailla. Nyt ei enää ole kun lopetin suklaan yms. rasvaisen syönnin.

ei auta. mulla hormonit tekee nuo näppylät. raskauksien aikana iho oli rauhallinen ja puhtaampi. aina synnytysten jälkeen tulee näpyt takas kipeinä ja
isoina kunnes tilanne taas vähän tasaantuu. Mut sanotaanko et kyl se naama kukoistaa nättinä aina ennen menkkoja
:(

Oletko kokeillut uutta aknevoidetta nimeltä clindoxyl, erittäin tehokasta, n. 20e tuubi. Mulla ei kovin paha akne ole, mutta iho ollut finnitön siitä asti kun voidetta aloin käyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
terv;nyt kaunis iho =)

säännöllisiin kosmetologikäynteihin ei tällä hetkellä riitä resurssit. Olen kyllä tietoinen et siitä olis apua mut kertahoito mulla maksaa aina 70-100 e ja joka kk ei siihen vaan ole mahdollisuutta.

mulla on kyseessä ihan oikeasti ongelmaiho, ei mikään tuotteilla hoidettava. Ihotautilääkärille pitäis mennä ja saada kunnon lääkkeet :ashamed:

Minulla on erittäin huono iho jas on ihan perinnöllistä. Jostain syystä porukka luulee etten puhdista naamaani millään lailla, korkeintaa saippualla pesen... Tähänkin pärstään on käytetty useita satoja euroja ei tuo näytä siitä sen kummemmaksi tulevan.

Lohduttaudun sillä että kun on huono iho ei tule ryppyjä.....

Täällä myös yksi aknesta kärsivä. Tällä hetkellä jotenkin kurissa e-pillereiden ansiosta, mutta naama tosi arpinen ja pillerit jos lopetan ei kauaa mene kun on naama taas aivan kamalassa kunnossa :( Ennemmin tästä olisi teininä kärsinyt kuin aikuisiällä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
terv;nyt kaunis iho =)

Minulla on erittäin huono iho jas on ihan perinnöllistä. Jostain syystä porukka luulee etten puhdista naamaani millään lailla, korkeintaa saippualla pesen... Tähänkin pärstään on käytetty useita satoja euroja ei tuo näytä siitä sen kummemmaksi tulevan.

Lohduttaudun sillä että kun on huono iho ei tule ryppyjä.....

joo, on mullakin mennyt jonkin verran noita euroja. Diane nova ehkäisypillereistä oli apua jo heti parin kk jälkeen mut siihen se oli pakko jättää niistä tulevien muiden ongelmien takia. eikä se sitä ongelmaa poista, monet on sanonu et akne tulee takaisin kahta pahempana kun plieerit lopettaa....

rumia arpia on naamassani nyt jo muille jakaa. laskee jo itseluottamusta kun tuntuu et murrosikä jä päälle :whistle:

Oletko kokeillut uutta aknevoidetta nimeltä clindoxyl, erittäin tehokasta, n. 20e tuubi. Mulla ei kovin paha akne ole, mutta iho ollut finnitön siitä asti kun voidetta aloin käyttämään.

en ole. Apteekistako? ilman reseptiä ilmeisesti?

miten tuotetta käytetään?

en ole. Apteekistako? ilman reseptiä ilmeisesti?

miten tuotetta käytetään?

Reseptillä saa! Käytetään iltaisin puhdistetulle iholle, pestään aamulla pois. Voi käyttää 3kk yhtä jaksoisesti ja sit pidettävä viikon tauko ettei tule "immuuniksi". Ja pari kymppiä maksaa toi voide, kestää useamman kuukauden.

Alkuperäinen kirjoittaja tintti:
kannattaa vaan saada aikaseks ja mennä lääkäriin.
minä sain just 3 kk antibioottikuurin ja jo nyt 2 viikon jälkeen alkaa tulosta näkyä

mul on 3 kk pituinen antibioottikuuri kaapis odottamassa mut olen lykännyt sen aloittamista kun tiedän vaikutuksen olevan vain väliaikainen ja lisäks mulla menee koko kroppa sekaisin antibiooteista ni :x

Mulla kukkii iho aina raskaana ollessa, niin nytkin :headwall: Olen joka ilta pessyt Clearasil Deep Cleansella ja käyttänyt Garnierin kasvovettä ja sitten ihan finneihin laittanut Garnierin Anti-Spot Peniä ja on auttanut. Jos oikein pahaksi on iho päässyt, mulla on kaapissa ihotautilääkäriltä saatua voidetta nimeltä Skinoren. Sitä kyllä käytän vaan, jos iho on tosi pahana, kun se kirvelee ja sattuu ekat 5 minuuttia aika kovasti.
Mutta toi Garnierin Anti-Spot Pen on melko hyvä kuivattamaan ja puhdistamaan finnit. Muodostaa iholle ohuen, näkymättömän kalvon ja kuivattaa ja syväpuhdistaa ihohuokoset ja epäpuhtaudet. Mulla poksahti kolme päivää sitten finni poskeen ja aloin heti käyttää aamuin illoin tuota puikkoa ja parin päivän päästä finni oli kuivunut ja melkein näkymättömissä.

Mulla alko akne jo yläasteella. aloin syödä diane novaa, josta tuli apu. sit kun aloin yrittään lasta, ehti akne puskea takaisin. luulin etten voi tehä asialle mitään, koska yritän raskautta. menin kuitenkin lääkärille ja sain ermysin-nimisen antibioottikuurin. se kesti puol vuotta mutta se auttoi. sen aikana raskauduin ja sitä antibioottia sai syödä raskauden aikana. kun olin puolel vuodel raskaana, niin se kuuri loppui mutta akne ei tullut takaisin vaikka olin muutaman kuukauden ilman lääkitystä. sitten kun olin synnyttänyt ja imettänyt 3kuukautta, aloitin taas diane novat. nyt ei ole aknesta muuta muistoa kuin ihan kamalat arvet naamas. varsinkin toinen poski on aika pahan näköinen mielestäni. mut ei voi mitään. mielummin arvet kuin akne.

itsellä tuli hormoonikierukasta naama ihan täyteen nyppyjä. ei onneksi ehtinyt akne nypyile asti vetää. aloin käyttää noita aloe vera tuoteita. Sellaista hätä suhketta. puhdistusmaitoa. ja sitten voi myös juoda aloe vera juomaa joka auttaa.
on mulla vieläkin välillä nyppyjä mutta ei mitään siihen nähden ennen kuin käytin

Olen kärsinyt aknesta kun menin ylä asteelle..silloin iho meni oikein pahaks. oli kans paiseita, näppyjä täynnä koko naama. Naama oli niin kipeä ettei siihen voinut edes koskea saati sitten meikata sitä. Joten jäin suosiolla kotio..meinaa koulussa yks poika kiusas ihostani. Niin ei todellakaan huvittanut mennä ilman meikkejä kouluun..

Mutta hoidosta; akneen ei aina välttämättä auta apteekista saadut hoitotuotteet, tai joillekkin ei auta antibiootti kuuri..joten yks hyvä lääke joka auttaa varmasti pahaan akneen on Roacutan. (minulle ainenkin, ja useille pahasti aknesta kärsiville) lääkäri voi ainoastaan määrätä lääkkeen.

Yhteistyössä