päivitelläänkö nyt yhdessä kaikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
päivitellään ihan ekaks niitä lestoja, sitten muita toisin uskovia, sitten lihavia ja laiskoja kotiäitejä, sitten vaikka muuten vaan ylipainoisia, sitten rumia, sitten ei-imettäviä, entäs imettävät ne vasta onkin jestas, sitten voi plääh... mä en enää jaksa. Päivitelkää te tähän ketjuun, ettei tarvitse aloittaa enää yhtään uutta ketjua tyyliin: meidän naapurissa asuu semmonen ja mä todella ihmettelen...

Niin...vai olisko niin, että mielipiteensä saa sanoa, vaikka se ei ole sama kuin muilla? Kun toiselle kumartaa, toiselle pyllistää, se nyt vaan on semmonen luonnonlaki, että koko maailmaa ei voi tapittaa suoraan silmiin.
Pitää hyväksyä, ettei jokainen eriävä mielipde ole henkilökohtainen persoonaan menevä loukkaus.
Kun täällä palstalla on monta semosta omituista mammaa, joita mä en käsitä ollenkaan; ne luulee heti, että jos joku sanoo että ei tykkää Marimekosta niin se sanoi jotta "sul on rumat verhot" jos hällä sattuu oleman unikko verhot keittiössä. Oisko toi sitten kulohäiriö, tai lukihäiriä kun palstasta on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Niin...vai olisko niin, että mielipiteensä saa sanoa, vaikka se ei ole sama kuin muilla? Kun toiselle kumartaa, toiselle pyllistää, se nyt vaan on semmonen luonnonlaki, että koko maailmaa ei voi tapittaa suoraan silmiin.
Pitää hyväksyä, ettei jokainen eriävä mielipde ole henkilökohtainen persoonaan menevä loukkaus.
Kun täällä palstalla on monta semosta omituista mammaa, joita mä en käsitä ollenkaan; ne luulee heti, että jos joku sanoo että ei tykkää Marimekosta niin se sanoi jotta "sul on rumat verhot" jos hällä sattuu oleman unikko verhot keittiössä. Oisko toi sitten kulohäiriö, tai lukihäiriä kun palstasta on kyse.

Mielipiteitä saa, ja pitääki olla erilaisia. Mutta kyllä se täytyy myös osata toisia loukkaamatta esittää!

Yhteistyössä