J
Josephina
Vieras
Hei! Meillä on reilu 1,5 vuotias lapsi aloittelemassa päivähoitoa pph:lla. On luonteeltaan tosi reipas ja aktiivinen, mutta on myös aina ollut kova äidin perään. Vierastukset, eroahdistukset ym. on meillä koettu voimakkaina. Välillä edes oma isä ei ole kelvannut. Lapsi on ollut nyt joitakin kertoja noin tunnin yksin hoidossa, ja on huutanut ja itkenyt paljon. Tiedän, että aika auttaa, mutta silti haluaisin kuulla kokemuksianne. Te joilla on samankaltainen lapsi mennyt päivähoitoon, miten on sujunut? Kuinka kauan tutustuitte yhdessä kauanko meni että lapsi alkoi olla tyytyväinen hoidossa? Onko mitään muita vinkkejä asian helpottamiseksi? Kiitos jo etukäteen!