Muita äitejä jotka eivät tykkää käydä perhekahviloissa yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä en ole koskaan kunnolla edes kokeillu. Jotenkin vaan tuntuu, että ei oo mun juttu, kun mä en ole mikään pullantuoksuinen äiti tyyppi. Mä menen mielummin lasten kanssa kirjastoon tai ostoskeskukseen tai oikeiden kavereiden luo. Mä kun en ole päässy sisälle sihen ideaan, että samassa elämäntilanteessa olevat jotenkin automaattisesti ymmärtäis toisiaan.

Samoilla linjoilla. Pidän mieluummin yhteyttä kavereiden kanssa ja käydään tapaamassa kaveriperheitä. Tuossa olisi aika lähellä sekä perhekerho että avoin mutta en vaan osaa mennä sinne. Tuntuu, että ei siellä ole meidän porukalle mitään.

Esikoisen kanssa kävin pari kertaa, mutta se sitten jäi. Ei ollut mun juttuni. Mä kaipasin kodin seinien sisäpuolelta ulos lähtiessäni keskustelua jostain muustakin kuin "pelkistä" lapsista. Ja ainakaan tuossa minun käymässäni perhekerhossa ei kyllä muusta puhuttu kuin Mimmin kakan ja puklujen koostumuksesta, Eetun röyhtäilyistä ja yövalvomisista jne jne. Kyllä mä ymmärrän, että nuo asiat toki ovat suuri osa äitien arkea, mutta juuri siitäkin syystä mä olisin kaipanut muutakin jutun aihetta. Oon varmaan outo...

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Esikoisen kanssa kävin pari kertaa, mutta se sitten jäi. Ei ollut mun juttuni. Mä kaipasin kodin seinien sisäpuolelta ulos lähtiessäni keskustelua jostain muustakin kuin "pelkistä" lapsista. Ja ainakaan tuossa minun käymässäni perhekerhossa ei kyllä muusta puhuttu kuin Mimmin kakan ja puklujen koostumuksesta, Eetun röyhtäilyistä ja yövalvomisista jne jne. Kyllä mä ymmärrän, että nuo asiat toki ovat suuri osa äitien arkea, mutta juuri siitäkin syystä mä olisin kaipanut muutakin jutun aihetta. Oon varmaan outo...

Siis kaivannut. Ei näköjään kirjallinen ulosantikaan enää toimi...:D

Yhteistyössä