Muita 1v. herääjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pilke

Jäsen
07.03.2008
159
0
16
Ensimmäinen lapsi antoi kuvitella että 3-4 kk jälkeen vauva nukkuu yöt putkeen ja aina sen 12-14 tuntia... Kun kuopus 8kk iässä vielä heräsi välillä yli 8 kertaa yössä rupesin vähän huolestumaan, että loppuukohan se koskaan. Nyt poika on 1v. 2 viikon päästä ja heräilee yleensä n. 2-3 kertaa mutta joskus enemmän (niin kuin nyt kiun on kipeenä). Unikoulusta ei ollut mitään apua ekalla kerralla n 7kk iässä. Mies sai homman toimimaan jotenkin (tarkottaen että korviketta ei enää annettu mutta herältiin yhtä paljon öisin) pari kk sitten mutta nyt taas heräillään ja valvotaan. Muilla kokemuksia, mieluiten sellaisia, joissa on ollut ihan sama tilanne, joka sitten vaan yhtäkkiä loppui ja lapsi nukkui 12h unet siitä eteenpäin;)

No meillä on kanssa sellainen 1-3 kertaa yössä heräilevä kohta 1 v 2 kk ikäinen poika. Ei olla unikouluteltu, vaan olen nostanut viereen kun on herännyt, en tiedä koska tuo sitten loppuu =) Tissin saa vielä suuhunsa kun sillä oon saanut itse rauhallisimmin jatkettua unnia ja mies ei pysty ennen lokakuun loppua yötyön takia auttamaan yötissistä luopumisessa: hänen kanssaan nukkuu kyllä paljon paremmin.

tungen tähän, vaikka ei kokemusta, koska ton ikäisenä meillä kaikilla ollu vähän levottomat yöt poskihampaiden tuoon takia. särkylääkkeellä saatu rauhallisemmat unet.

Oon koittanut nostaa viereen joskus mutta kun se karkaa heti... Lähtee konttaa ja kiipeilee ja pelkään että satuttaa ittensä (niin kuin on käynyt, kun mun nukahdettua lähti kiipeilee sängystä alas).

Särkylääkkeitä en rupee antaa säännöllisesti unen takia ja en usko että se säryn takia heräilee.

Meillä kanssa välillä karkailee sängystä, oon virittänyt sellasen koiraportin sängynlaitaan kiinni :D Odottelen, että miehen määräaikanen postipesti päättyy niin saisin EHKÄ nukkua vihdoin kokonaisen yön. Sitten loppuu yötissittely! Itsellä ei oo voimia sitä ruveta toteuttamaan kun on aamulla jaksettava töihin.

Yhteistyössä