Muistutatko ketään julkkista, entä puolisosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies Orlando Bloomia erehdyttävästi (sanottu muutenkin kuin humalassapäin), siis sitä Orly-mallia jolla on pidemmät hiukset ja naamakarvat.

Itseäni on sanottu Satu Silvon ja Brooke Shieldsin näköiseksi. Kauheasti samaa heissä ei keskenään ole, saati minun kanssani. Ainoa yhdistävä tekijä on ehkä kasvonpiirteitä dominoivat vahvat kulmakarvat. Ne minulta löytyy.

alf1.jpg

aikoinaan täällä olleessa look alike-ketjussa joku väitti minua Lara flynn Boylen näköiseksi.. en kyllä tajua miten päin meistä saa samannäköisiä! :O :laugh:

enemmän näytän Tori Spellingiltä.. tai Klonkulta

(profllista löytyy kuvatus, jos joku haluaa arvioida)

miehellä on hobitin hiuspehko & Hellboyn käsi.. sattui työtapaturma & toinen nyrkki on hervoton möhkäle :O

Viimeksi muokattu:
Kyllä ja tästä saan kuullakin. http://picc.it/c/celebrities/pictures/album/classy-sexy-women_36844/id/4043502/@kim_novak_circa_1960

Ja mies näyttää Heath Ledgeriltä.

Kun olin aikoinani vanhainkodissa sairaanhoitajana, niin useampi vanha herra vertasi mua Ansa Ikoseen. Yksi pahasti dementoitunut oli varma, että olen Ansa Ikonen. En nyt itse ole tuosta yhdennäköisyydestä varma...vaaleat kihartuvat hiukset mulla kyllä on.

No toki; oomme Angelina Jolie ja Brad Pitt! Ei vainen, mua on joskus "kehuttu" Kaija Kärkisen näköiseksi! Nyt vain lukijan tarttis googlettaa "Kaija Kärkinen".. Eli ei, JULKKIKSEN näköä ei varmaan löydy.

Miestä monet sanovat Dave Grohlin näköiseksi (lyhyttukkainen versio).
Mua on sanottu vaikka kenen näköiseksi, esim. Veronica Lake, Gwyneth Paltrow ja... Wait for it...
ANNELI SAARISTO :O

Muistutathan! Emily Bluntia.

En muistuta luonnossa ainakaan yhtään. :D

Joissain tietyissä kuvissa joskus ehkä muistuttanut jotain yhtä kuvaa hänestä, mutta nyt aivan vasta näytin tiirulle googlenäkymän Emily Bluntin kuvista, eikä hän keksinyt yhdennäköisyyttä.

On mua tosin sanottu joskus netissä Emily Bluntin, salkkareiden Cindyn ja Alikan näköiseksi.

Mua on kolmesti sanottu eri ihmisten toimesta prinsessa Victorian näköiseksi. Hyvällä mielikuvituksella silmistä ylöspäin joo, mutta leukaperät meillä on ihan eri puusta veistetty kyllä. Mies on komia kuin mikä, mutta eipä tule ketään samannäköistä julkimoa mieleen :)

Mulla oli vielä vuosi sitten tummat hiukset ja jopa nimmareita tultiin baarissa kysymään kun luultiin Salkkateitten Cindyksi :D nyt kun on vaaleat hiukset niin edelleen joittenkin mielestä on samaa näköä.. luulen että samanlainen hiusmalli, meikki ja tyyli tekee, ei niinkään kasvot.

[QUOTE="vieras";28919487]Mun mielestä olet hätkähdyttävän samannäköinen :)[/QUOTE]Vai olisko pitänyt sanoa että Emma Watson on hätkähdyttävän paljon sun näköinen :D

Yhteistyössä