Muistutatko ketään julkkista, entä puolisosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En muistuta luonnossa ainakaan yhtään. :D

Joissain tietyissä kuvissa joskus ehkä muistuttanut jotain yhtä kuvaa hänestä, mutta nyt aivan vasta näytin tiirulle googlenäkymän Emily Bluntin kuvista, eikä hän keksinyt yhdennäköisyyttä.

On mua tosin sanottu joskus netissä Emily Bluntin, salkkareiden Cindyn ja Alikan näköiseksi.

Kun mä sanon että muistutat, niin silloin muistutat :D

Ei vaan ekan kerran ikinä kun näin sun kuvan, mietin varmaan pari päivää että keneltä näytät. Ja olin silloin just kattonut the Devil wears Pradan, joten mun mielestä näytät aina siltä :D

No juu, mulle on sanottu että näytän vanhana leikkaamattomalta Hannele Laurilta, ollaan kuulemma samannäköisiä. Lisäksi mua on sanottu Virve Rostin näköiseksi. :D

Miehellä on mun mielestä samanlainen kasvojen muoto kuin hoikalla Elviksellä. Mut oma mies on tietysti komeempi ;)

On minun silmäni :) mutta ei, ei kukaan ole (aiemmin) sanonut minun muistuttavan häntä :D kiitoksia!

Niin siis, ihmiset sanovat että muistutan Emma Watsonia. Laittaisin kuvan ittestäni mutta pelkään liikaa huomiohuoraussyytöksiä :xmas:

Älä tosiaan tänne laita kuvaasi. Vähemmän kauniit palstamammat repivät sinut elävältä! Blogiasi seuraavana voin kertoa, että sinä todella olet kaunis ja Emma Watson -vertaus osuu :)

Mies on Simo Frangen :D

Mua on sanottu nuorempana Brooke Shieldsin ja prinsessa Victorian näköiseksi. En tunnista itsestäni kumpaakaan. yhteistä Brooken kanssa on voimakkaat kulmakarvat ja ehkä kasvonpiirteet. Victorian kanssa ei ole mitään samaa tai no molemmat ollaan tummia.

Keke Rosberg

1948120600.jpg

Mun pensselisetäni :heart:

[QUOTE="vieras";28920735]Älä tosiaan tänne laita kuvaasi. Vähemmän kauniit palstamammat repivät sinut elävältä! Blogiasi seuraavana voin kertoa, että sinä todella olet kaunis ja Emma Watson -vertaus osuu :)[/QUOTE]

Kiitoksia sinulle :) ja teille muillekin, aina kun sanotaan minun olevan Watsonin näköinen, hymyilen ylpeänä :D itse en meinaan nää yhdennäköisyyttä, hän on niin upea!

mun miestä on moni sanonyt samuli edelmann näköiseksi. varsinkin nuoremmissa kuvissa missä samuli on hoikempana. :) ja myönnän kyllä yhdennäköisyyden :) <3

ite en kyllä tunnusta olevani kun ihteni näköinen.

Joihinkin laulajiin, näyttelijöihin yms on joskus verrattu mutta kaikki keskenään eri näköisiä :D Niin sanotaan tämä erikoisin: Brad Pitt. Mutta kuulemma sentään "naisversio". En silti ollut ihan otettu. Tosin ymmärrän vertauksen, mieheni onneksi ei näe mitään yhtäläisyyksiä :D

Mies taas ei näytä muulta kuin itseltään mielestäni.

En muistuta ketään, ainakaan omasta mielestäni. Muutamia kertoja on sanottu Scarlett Johanssonin näköiseksi, muttei kenenkään muun. Paitsi oma äiti kyllä on sanonut lukuisia kertoja Mette Mannosen ja Krisse Salmisen näköiseksi. Se että noiden kolmen ulkonäössä ei ole mitään yhteistä kertookin sitten paljon. Joku MyHeritage-julkkiksennäköisyystesti tosin väitti joskus nuorempana myös että olisin 97% Scarlett Johanssonin näköinen, mutta minä itse en näe mitään samaa.

Yhteistyössä