Muistiko miehesi jotenkin naistenpäivänä

• Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti
"Niina"
Hokasin vasta äsken ku luin netistä, sanoin sille ennen kun töihin lähti että tiedätkö mikä päivä tänään oli, sano tiedän, sainhan jo aamulla, anto pusun, ei riitä :D

"sss"
Luulen että se tuo joko kukkia töistä tullessaan tai herkkuja. Ihan sama tuoko, mutta näin se aina on tehnyt. :)
Jos pusun saan onnittelun kera niin olen valtavan iloinen :) En jaksa pilata päivääni sillä ettei tulisikaan materiaalia.

"Jenni"
Ei herrantähe. Ei muistanu. Ja miksi pitäisi. Ellen lukisi tätä mokomaa palstaa, en minäkään olisi moisesta tiennyt.
Riittää jos maitoa ja leipäät tuo tullessaan. Ne on kaapista loppu. =)

"vieras"
Ei tosiaankaan, ei mun mies muista mitään merkkipäiviä! Ei edes omaa synttäriään muistaisi ellen leipoisi sille kakkua! Mutta ei se mitään, en itsekään ole mitenkään "juhlijatyyppiä", onneks me sovitaan siinäkin niin hyvin toisillemme :heart:

"Moonbell"
Mun mies ei muista mitenkään. Ei oo ees hyvää naistenpäivää toivottanu. Unohti se mun synttärit, ystävän päivän ja joululahjankin jouduin itse ostamaan itselleni. Joten en odota mitään. Vien siis lapset pulkkamäkeen viettämään laskiaista. :) Hauska päivä se niinkin tulee.

"Mamma italiana"
mà niin toivoisin ettei muista, mutta vaikeehan sità on olla havaitsematta kun joka riskeyksessà joku "mamu" on noitten rehujen kanssa heilumassa (myymàssà naistenpvkukkia) . mimosat on pahanhajuisia ja karisee helposti. en tykkàà naistenpàivàstà vaikkei se nyt tietenkààn pàivààni pilaakaan

Poem
Kyllä se muistaa,
ei aio luistaa,
tälläkään kertaa.
En viitsis vertaa,
mut se ei ole mikään nössö,
saamaton pullamössö,
jollaisia usein miehet ovat.
Kämmenet hänellä on kyllä kovat.

Ei taatusti tuo kukkia tai muutenkaan noteeraa kummemmin naistenpäivää...vaan kävipä aamulla ennen töitä kaupassa ja tankkas mun auton samalla ja jätti vielä kymmenen euroa rahaa kun olin kertonu meneväni lasten kans uimaan, niin jätti sit kahvilarahaa meille :> Eiköhän tossa ollu sitä huomioimista sitte ihan kivasti :) vaikkei se tähän naistenpäivään nyt varmaan mitenkä liittynytkään..

Yhteistyössä