sillon kun mä olin seiskalla, niin oli kauhee villitys niistä kielen värjäävistä tikkareista. ne oli kyl hyviä. niitä oli muistaakseni sinisiä, vihreitä ja punasia.
Niin oli! Ja sit oli niitä tsinuski-patukolta kans ja oliko se yks joku kolajotain (oli vaaleenpuna-vihreätä se karkki).Alkuperäinen kirjoittaja grape:[
joo, ennen ne hopeatoffee patukat oli sata kertaa parempia ku nykyään ne karkit.
noita ufoja on joskus irtokarkki laareissa marketeissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tykänny noista omenanmakuisista pastiroleista,muistan vieläkin sen maun.Alkuperäinen kirjoittaja nams:pastirol pastillit omenanmakuisina ja turkinpippuritanko ihanaa.. myös stratos suklaa oli hyvää
Kiva lukee näitä kun jotenki ite unohtanu kaikki hyvät herkut.
hei irtokarkeista nyt muistin ne UFOT sellasii pyöreitä kovia mis raita niitä aina lähikiskalta ostettiin.
T:tyttö-80
UFOja tosiaan vieläkin ainakin kalpiksella, ne on aina ollu mun ykkössuosikkejaAlkuperäinen kirjoittaja himottaa:noita ufoja on joskus irtokarkki laareissa marketeissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tykänny noista omenanmakuisista pastiroleista,muistan vieläkin sen maun.Alkuperäinen kirjoittaja nams:pastirol pastillit omenanmakuisina ja turkinpippuritanko ihanaa.. myös stratos suklaa oli hyvää
hei irtokarkeista nyt muistin ne UFOT sellasii pyöreitä kovia mis raita niitä aina lähikiskalta ostettiin.
Salmiakkinaula.
salmarinaulat oli kans hyvii! en oo huomannu noita ufoja mut enmä kyllä oo ostellu irtolaareista karkkeja kun kaikki niitä klähmii.Alkuperäinen kirjoittaja himottaa:noita ufoja on joskus irtokarkki laareissa marketeissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tykänny noista omenanmakuisista pastiroleista,muistan vieläkin sen maun.Alkuperäinen kirjoittaja nams:pastirol pastillit omenanmakuisina ja turkinpippuritanko ihanaa.. myös stratos suklaa oli hyvää
Salmiakkinaula.
Emmä tämmöstä muista, mut tuttifrutti-mehujäässä oli puoleen väliin suklaakuorrutus. Siis saman mallinen kuin päärynälipsi.Alkuperäinen kirjoittaja Muhku:Muistaako kukaan, mikä se jäätelö oli, joka oli appelsiini mehujää ja siinä oli päällä appelsiinikuorrutus? Se oli niin hyvää, mutta en ikuna enää muista mitä se oli ja tää oli joskus 70-luvulla.
No niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja n:Voi! Miksei niitä jäähedelmäkarkkeja saa enää?! Niitä kovia ja pitkiä! Nam!
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Se oli just se Black PeteAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Jossain oli oranssi paperi ja merirosvon pään kuva.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:vai Hopeatoffee?Alkuperäinen kirjoittaja gab:Olisko toi musta patukka ollut Käck? Kirjoitettiinkohan se noin? Eikös noita ole vieläkin myynnissä?Alkuperäinen kirjoittaja järjen käyttö sallittua:Fazerin riisisuklaa(mitä kaipaan kaikkein eniten )
stratos suklaa..kina vai kiina suklaa...
Turkinpippuritangot..
..sitten sellanen musta tosi sitkee lakritsi?karkki "patukka..
Taisi olla.Alkuperäinen kirjoittaja mari:Se oli just se Black Pete
ilmeisesti.Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Eikä! Onko siinä oikeasti ollut noin härski teksti?
Kaikki venäläinen suklaa on pahaa. :$Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mä en tykännyt stratoksesta. Venäjältä sain jotain samantyyppistä suklaata, yöks.
Itse muistan 70-luvulta appelsiinimehujään joka oli nimeltään muistaakseni Pinna. Olisiko tästä kyse?Alkuperäinen kirjoittaja Muhku:Muistaako kukaan, mikä se jäätelö oli, joka oli appelsiini mehujää ja siinä oli päällä appelsiinikuorrutus? Se oli niin hyvää, mutta en ikuna enää muista mitä se oli ja tää oli joskus 70-luvulla.
Suklaapilvi-tyyppinen? Mun sisko rakasti niitä jätskejä.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Ja sellaiset jäätelötuutit, jotka oli niinkuin vaniljatuutti mutta sisällä oli ihan älyttömän paljon kinuskikastiketta (siis niissä oli varmaan enemmän sitä kastiketta kuin sitä jäätelöä) kyljessä oli pilvenkuva.. Ne jäätelöt taisivat kuulua joihinkin olympialaisiin tai mm kisoihin