Muistellaas lapsuuden herkkuja. :P

himottaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nams:
pastirol pastillit omenanmakuisina ja turkinpippuritanko ihanaa.. myös stratos suklaa oli hyvää
mä en tykänny noista omenanmakuisista pastiroleista,muistan vieläkin sen maun.
Kiva lukee näitä kun jotenki ite unohtanu kaikki hyvät herkut.

hei irtokarkeista nyt muistin ne UFOT sellasii pyöreitä kovia mis raita niitä aina lähikiskalta ostettiin.

T:tyttö-80
noita ufoja on joskus irtokarkki laareissa marketeissa.


Salmiakkinaula. :p :p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja himottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nams:
pastirol pastillit omenanmakuisina ja turkinpippuritanko ihanaa.. myös stratos suklaa oli hyvää
mä en tykänny noista omenanmakuisista pastiroleista,muistan vieläkin sen maun.
Kiva lukee näitä kun jotenki ite unohtanu kaikki hyvät herkut.

hei irtokarkeista nyt muistin ne UFOT sellasii pyöreitä kovia mis raita niitä aina lähikiskalta ostettiin.

T:tyttö-80
noita ufoja on joskus irtokarkki laareissa marketeissa.


Salmiakkinaula. :p :p :p
UFOja tosiaan vieläkin ainakin kalpiksella, ne on aina ollu mun ykkössuosikkeja :p
 
Muhku
Muistaako kukaan, mikä se jäätelö oli, joka oli appelsiini mehujää ja siinä oli päällä appelsiinikuorrutus? Se oli niin hyvää, mutta en ikuna enää muista mitä se oli ja tää oli joskus 70-luvulla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja himottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nams:
pastirol pastillit omenanmakuisina ja turkinpippuritanko ihanaa.. myös stratos suklaa oli hyvää
mä en tykänny noista omenanmakuisista pastiroleista,muistan vieläkin sen maun.
Kiva lukee näitä kun jotenki ite unohtanu kaikki hyvät herkut.

hei irtokarkeista nyt muistin ne UFOT sellasii pyöreitä kovia mis raita niitä aina lähikiskalta ostettiin.

T:tyttö-80
noita ufoja on joskus irtokarkki laareissa marketeissa.


Salmiakkinaula. :p :p :p
salmarinaulat oli kans hyvii! en oo huomannu noita ufoja mut enmä kyllä oo ostellu irtolaareista karkkeja kun kaikki niitä klähmii.

Tyttö-80
 
harmi
Semmoset purkat, joissa oli kaks värillistä neliskanttista palaa. Salmiakki avaruusrahat, ennenkö niitten koostumusta muutettiin. Joskus oli jotain kielenpäällä ritisevää karkki raetta, josta liikkui legendaa, että ois cokiksen kanssa myrkyllistä. Hedelmä-ja salmiakkikirput. Pennin nallet (siis tooooosi kauan sitten). Sit oli semmoisia huulipuna karkkeja, joissa oli hylsyssä karkkikorun tyyppistä karkkia huulipunan kokoisena möykkynä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muhku:
Muistaako kukaan, mikä se jäätelö oli, joka oli appelsiini mehujää ja siinä oli päällä appelsiinikuorrutus? Se oli niin hyvää, mutta en ikuna enää muista mitä se oli ja tää oli joskus 70-luvulla.
Emmä tämmöstä muista, mut tuttifrutti-mehujäässä oli puoleen väliin suklaakuorrutus. Siis saman mallinen kuin päärynälipsi.
 
Fazerin riisisuklaa(mitä kaipaan kaikkein eniten )
stratos suklaa.
.kina vai kiina suklaa...
Turkinpippuritangot..
..sitten sellanen musta tosi sitkee lakritsi?karkki "patukka.. :p [/quote]

näitä kahta myös muistelen haikeudella.. etenkin tuo stratos :p
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Alkuperäinen kirjoittaja järjen käyttö sallittua:
Fazerin riisisuklaa(mitä kaipaan kaikkein eniten )
stratos suklaa..kina vai kiina suklaa...
Turkinpippuritangot..
..sitten sellanen musta tosi sitkee lakritsi?karkki "patukka.. :p
Olisko toi musta patukka ollut Käck? Kirjoitettiinkohan se noin? Eikös noita ole vieläkin myynnissä?
vai Hopeatoffee?
Jossain oli oranssi paperi ja merirosvon pään kuva.
Se oli just se Black Pete
 
Mulla on ikävä niitä oikeita merkkareita,jotka sittemmin kiellettiin. Ja 5 pennin karkkeja jotka oli pyöreitä ,kovia hedelmäkarkkeja ja kääritty läpinäkyvään kääreeseen. Niitä sai markalla ihan hirveesti. :D
 
Milkkis kaakao :p jota juotiin aina kun oltiin oltu laskettelemassa...
Ja sellaiset jäätelötuutit, jotka oli niinkuin vaniljatuutti mutta sisällä oli ihan älyttömän paljon kinuskikastiketta (siis niissä oli varmaan enemmän sitä kastiketta kuin sitä jäätelöä) kyljessä oli pilvenkuva.. Ne jäätelöt taisivat kuulua joihinkin olympialaisiin tai mm kisoihin :whistle:
 
sitten tuli mieleen fazerin sininen sellasessa purnukassa, siellä oli sellasia ohuita nappeja. ei sillä, etteikö fazerin sininen edelleen oisi hyvää. :p
muutenkin, mihinköhän on kadonneet kaikki suklaanappipötkylät. :D
se oli niin kiva fiilis kun luuli, että nyt ne loppu, niin siellä pohjalla olikin vielä yks. :LOL:
 
Sinikka
Alkuperäinen kirjoittaja Muhku:
Muistaako kukaan, mikä se jäätelö oli, joka oli appelsiini mehujää ja siinä oli päällä appelsiinikuorrutus? Se oli niin hyvää, mutta en ikuna enää muista mitä se oli ja tää oli joskus 70-luvulla.
Itse muistan 70-luvulta appelsiinimehujään joka oli nimeltään muistaakseni Pinna. Olisiko tästä kyse?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ja sellaiset jäätelötuutit, jotka oli niinkuin vaniljatuutti mutta sisällä oli ihan älyttömän paljon kinuskikastiketta (siis niissä oli varmaan enemmän sitä kastiketta kuin sitä jäätelöä) kyljessä oli pilvenkuva.. Ne jäätelöt taisivat kuulua joihinkin olympialaisiin tai mm kisoihin :whistle:
Suklaapilvi-tyyppinen? Mun sisko rakasti niitä jätskejä.
 

Yhteistyössä