muistellaanpa vanhoja : kuka muistaa pahviset kirjastokortit ja sen...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Jossain vaiheessa oli semmoinen hassu kampausmuoti, että leikattiin muuten suht lyhyt tukka ja taakse jätettiin yksi pitkä hiustupsu... :D Niin ja entäs otsatukkapermis! :LOL:
mä muistan sen että tukka leikattiin victoria becham tyyliin..eestä pidemmät ja takaa lyhyt ja niskassa siili. sit se siili värjättiin shokkiväreillä :x
Ja sit ajeltiin räppiraitoja... :)
hetkinen? räppiraidat?
Juu eli siis lyhyeen tukkaan parturi ajoi jotain siksakkia tai vastaavaa. Niskaan tai sivuille. En muista minä vuonna...
:D juu muistan
 
vm 1966
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja vm 1966:
Muistaako kukaan hailiihailoota vai oonko vaan joukon vanhin?
Nimi on outo... Mutta onko siinä jotain semmoista, että pallo heitettiin ylös ja muut lähti juokseen ja pysähtyi kun se yksi sai pallosta kopin tai jotain. Siinä hoettiin jotain, mutta en muista että se olis ollut toi tai sit on voinut ollakin. Minä vm-74.
Joo idea oli tuo. Nimi on saattanut olla joku muu riippuen mistä päin olet kotoisin.

 
AavikonNorsu
radioista tuli mieleen että muistatteko ne härdellin..missä salovaara oli juontajana..niitä tehtiin vissiin 2kasettia vai kolme..kauheeta teknoa ja niin tyhmiä juttuja että huh. mutta silloin ne oli mielettömiä
 
voi kääk
mä muistan kun mummo osti meille aina kasetteja, sain nylon beatin kasetin kerran kaupunkireissulla :D

ja vhs-kasetteja löytyy vieläkin..

ja just yks päivä tallensin koneella muistitikulle ja mietin että onpa ajat muuttunut.. muistan selvästi ku tallensin omia piirroksiani disketille meidän ensimmäisellä suurella pöytätietokoneella :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
radioista tuli mieleen että muistatteko ne härdellin..missä salovaara oli juontajana..niitä tehtiin vissiin 2kasettia vai kolme..kauheeta teknoa ja niin tyhmiä juttuja että huh. mutta silloin ne oli mielettömiä
Oi minusta Salovaaran härdelli oli ihana, voe mahoton paekka :D
 
tannuli
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja vm 1966:
Muistaako kukaan hailiihailoota vai oonko vaan joukon vanhin?
Nimi on outo... Mutta onko siinä jotain semmoista, että pallo heitettiin ylös ja muut lähti juokseen ja pysähtyi kun se yksi sai pallosta kopin tai jotain. Siinä hoettiin jotain, mutta en muista että se olis ollut toi tai sit on voinut ollakin. Minä vm-74.
Mä muistan ton hailiihailoon=) !!!! Muistaako kukaan purkkajäätelöitä? Sellanen pellen naama-jäätelö, missä nenä oli punanen purkka =) Ja muistaakseni toinen oli sellainen käsi jossa etusormi oli pystyssä ja jätskin sisällä purkka.
 
Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
radioista tuli mieleen että muistatteko ne härdellin..missä salovaara oli juontajana..niitä tehtiin vissiin 2kasettia vai kolme..kauheeta teknoa ja niin tyhmiä juttuja että huh. mutta silloin ne oli mielettömiä

Musitan. Olin Salo-Danger kiertueellakin, nimmarin sain. Siellä oli myös Movetron! Ja kova meno! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
radioista tuli mieleen että muistatteko ne härdellin..missä salovaara oli juontajana..niitä tehtiin vissiin 2kasettia vai kolme..kauheeta teknoa ja niin tyhmiä juttuja että huh. mutta silloin ne oli mielettömiä
Mä pääsin kerran Härdellin suoraan lähetykseen kun osallistuin Suomen surkein vitsi- kilpailuun.... :LOL: Ja voitin liput Rantarockiin. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Ja entäs ne "hiippapipot", joissa oli tavallaan yhdistettynä pipo ja kaulahuivi??!!! Semmonen monimetrinen hässäkkä, josta jäi aina ulko-oven väliin kiinni, kun leuhotti "pipo levällään"...
Mulla oli tuollainen raidallinen ihanuus :heart:

Siisin perintönä jo tytölle viime talvena. Eipä tullut samanlaista vastaan koko talvena :LOL:
 

Yhteistyössä