Alkuperäinen kirjoittaja Muistava:
Eikös sulla ollut se mies joka sai päissään hirmuisia raivareita ja oli perheelleen vaaraksi? Jopa löi lapsia?
Onko se antanu olla teidän rauhassa?
Ei se oo lapsia lyöny, mua uhkaili kännipäissään ja kiristi ja uhkaili lapsilla. On alkanu ryyppäileen ja oleen omilla teillään 4-5 iltaa víikossa, luulee, että saa ja on oikeutettu meneen ovesta ulos aina kun vähän ottaa päähän.
Mulle riitti tää, laitoinkin viestiä sille viime yönä, että varautuu mun muuttoon asti siihen, että saatan minäkin alkaa harrastaa noita omia menoja, lähen millon huvittaa mihin huvittaa ja tuun ku huvittaa, jos ollenkaan. Niin hänkin tekee. En usko, että hällä vieraita naisia on, ompahan vaan niin vittuuntunu kamalaan vaimoonsa. Joo, sehän oikeuttaa perheenisän tekeen vaimolle ja lapsilleen noin. :headwall: Lapset kun kyselee, missä isi on ja sanon, etten tiedä, soita. Ja kun he soittaa, mies lupaa tulla sillon ja sillon ja tehdä lasten kanssa yhdessä juttuja, ei kuitenkaan IKINÄ pidä lupauksiaan.
Eilen sain kamalat naksut siitä, kun mies ei piruuttaan vieny 4-vuotiasta lääkäriin, vaikka siitä oli sovittu edellisenä päivänä ja vielä puoli tuntia ennen miehen perumista hän lupas viedä tytön lääkäriin (kova flunssa 2vkoo). Itse olen nuorimman kanssa valvonu 3 viikkoo ja hoivannu häntä ja kaikki kolmea lasta, kun ovat olleet flunssassa, korvetulehduksessa ja vatsataudissa. Mies siis lupas mennä lääkäriin, kun olin edellisen yönä hoitanu oksentavaa 1-vuotiasta.
Mutta ei mies suostunu meneen ja niimpä jouduin kampaan naamani ja lähteen likan kanssa 30 kilometriä suuntaansa päivystykseen.
En käsitä, että itse pitää itseään hyvänä isänä ja aviomiehenä, itse näkisin sen aivan toisinpäin. Aivan paska, jos multa kysytään! |O Kehtaakin lastennn kustannuksella pitää tommosta peliä!