Muistatteko vielä mut?

=)

Erohakemuksen olen jättäny, kämppää odottelen, joudun asuun miehen kanssa samassa huushollissa pakosta vielä ehkä kuukausiakin, voi olla, että kesään asti menee jopa. :eek: :headwall:

En ole nettiin päässy kuin joskus, kun mies tosiaan lopetti meiltä sen nettiyhteyden.

Mutta hyvä fiilis ittellä, kun olen päätöksen tehny. Miehen omavaltaset menot (yleensä ryyppyreissut) ei nekään lannista mua. Tiedän, että tää helvetti loppuu joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
En kyllä muista, mutta loistopäätöksen oot ilmeisestikin tehnyt! Ja koita kestää saman katon alla asumista, voin kuvitella että se on ahterista ja syvältä...
Joo, tää on siis aivan syvältä sieltä ittestään. Lapsien huoltajuus ollaan sentään saatu sovittua eli viikko ja viikko mennään, eli yhteishuoltajuus tulee olemaan, kun jään samaan kaupunkiin asuun. En haluis, mutta pakko se on lasten takia. :/

Mieshän siis alunperin uhkaili mua, että kertoo sossutädeille, miten mielisairas ja hullu olen, että hän saa sen perusteella lapset itselleen. On sentään vähän vähentäny huorittelau ja mielisairas-haukkumisia. Vihailu sen sijaan on ärsyttävää, mutta kun ei lähde mukaan siihen "leikkiin", pääse paljon vähemmällä.

Kaikista"hauskinta" tässä on se, että meillä on uusi, vielä keskeneränen talo ja mies on juuri aloittaneena yrittäjänä maksukyvytön, mies ei voi maksaa mua ulos kerralla tästä, niinku sovittiin. Mua ei haittaa, että en saa niitä isoja rahoja, mitkä saisin siitä myyntihinnasta, kunhan vaan saisin sen mitä mulle kuuluu, lasten takia ja mun ja lasten kodin takia.

Mies lupas nyt viidesosan ja loput kahden vuoden sisään tai mikä aika se nyt on. Eniten vituttaa se, etten voi ostaa omaa rivitalokämppää, koska en saa lainaa, kun on vaan vuoden loppuun asti töitä.

Eli vuokralle pitää mennä ja odotella kaupungin armoilla, millon kämppä irtoo eli todella kauan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Muistava:
Eikös sulla ollut se mies joka sai päissään hirmuisia raivareita ja oli perheelleen vaaraksi? Jopa löi lapsia?

Onko se antanu olla teidän rauhassa?
Ei se oo lapsia lyöny, mua uhkaili kännipäissään ja kiristi ja uhkaili lapsilla. On alkanu ryyppäileen ja oleen omilla teillään 4-5 iltaa víikossa, luulee, että saa ja on oikeutettu meneen ovesta ulos aina kun vähän ottaa päähän.

Mulle riitti tää, laitoinkin viestiä sille viime yönä, että varautuu mun muuttoon asti siihen, että saatan minäkin alkaa harrastaa noita omia menoja, lähen millon huvittaa mihin huvittaa ja tuun ku huvittaa, jos ollenkaan. Niin hänkin tekee. En usko, että hällä vieraita naisia on, ompahan vaan niin vittuuntunu kamalaan vaimoonsa. Joo, sehän oikeuttaa perheenisän tekeen vaimolle ja lapsilleen noin. :headwall: Lapset kun kyselee, missä isi on ja sanon, etten tiedä, soita. Ja kun he soittaa, mies lupaa tulla sillon ja sillon ja tehdä lasten kanssa yhdessä juttuja, ei kuitenkaan IKINÄ pidä lupauksiaan.

Eilen sain kamalat naksut siitä, kun mies ei piruuttaan vieny 4-vuotiasta lääkäriin, vaikka siitä oli sovittu edellisenä päivänä ja vielä puoli tuntia ennen miehen perumista hän lupas viedä tytön lääkäriin (kova flunssa 2vkoo). Itse olen nuorimman kanssa valvonu 3 viikkoo ja hoivannu häntä ja kaikki kolmea lasta, kun ovat olleet flunssassa, korvetulehduksessa ja vatsataudissa. Mies siis lupas mennä lääkäriin, kun olin edellisen yönä hoitanu oksentavaa 1-vuotiasta.

Mutta ei mies suostunu meneen ja niimpä jouduin kampaan naamani ja lähteen likan kanssa 30 kilometriä suuntaansa päivystykseen.

En käsitä, että itse pitää itseään hyvänä isänä ja aviomiehenä, itse näkisin sen aivan toisinpäin. Aivan paska, jos multa kysytään! |O Kehtaakin lastennn kustannuksella pitää tommosta peliä!

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Muistan!
Sun miehes muistaakseni ryyppäs melko paljon ja huoritteli sua..?
Juu, näin tekee vieläkin. Ja menee omia menojaan eli on aina pois ja yleensä tulee aamuyöstä kännissä kotiin. Aina saa sydän kylmänä miettiä, että missä kunnossa tulee.

Ja kaikista pahinta on mun mielestä se, että pitää käytöstään ihan normaalina... :LOL: |O :headwall:

Yhteistyössä