Muistatteko tutit? :)

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Kuka on leikkinyt lapsena my little ponyilla? Muistan vieläkin mille ne tuoksui :) . Muistan, että mulla oli joskus kolmen vanhana my little pony-reppu, mutta kissa oli pissinyt sen päälle, ja haju ei lähtenyt muoviosista ikinä :(
:wave:

Kohta saa ne antaa tytölle leikkeihin. :)
Mä RAKASTIN My Little Ponyja.. keräsin niitä, ne voitti barbit ja nuket ihan kuus-nolla. Vanhemmat tais viedä ne lastensairaalaan kun muutin pois kotoa, joten toivottavasti niistä on iloa jollekin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lintsi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Kuka on leikkinyt lapsena my little ponyilla? Muistan vieläkin mille ne tuoksui :) . Muistan, että mulla oli joskus kolmen vanhana my little pony-reppu, mutta kissa oli pissinyt sen päälle, ja haju ei lähtenyt muoviosista ikinä :(
:wave:

Kohta saa ne antaa tytölle leikkeihin. :)
Mä RAKASTIN My Little Ponyja.. keräsin niitä, ne voitti barbit ja nuket ihan kuus-nolla. Vanhemmat tais viedä ne lastensairaalaan kun muutin pois kotoa, joten toivottavasti niistä on iloa jollekin :)
My Little Ponyt :heart:
Minun lemppareita oli ne lentävät perhossiipiset ponit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lintsi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Kuka on leikkinyt lapsena my little ponyilla? Muistan vieläkin mille ne tuoksui :) . Muistan, että mulla oli joskus kolmen vanhana my little pony-reppu, mutta kissa oli pissinyt sen päälle, ja haju ei lähtenyt muoviosista ikinä :(
:wave:

Kohta saa ne antaa tytölle leikkeihin. :)
Mä RAKASTIN My Little Ponyja.. keräsin niitä, ne voitti barbit ja nuket ihan kuus-nolla. Vanhemmat tais viedä ne lastensairaalaan kun muutin pois kotoa, joten toivottavasti niistä on iloa jollekin :)
Niin mäkin, ne oli kyl ihan huippuja. Mä oon ikuisesti katkera kun pikkusisko leikkas niiltä harjat melkein kaikilta.. |O
 
Santtu
Muistan!
Entäs coca cola yms yo-yot? Oli tavis ja "professional" mallit... Limsapullon etiketin takana oli yo-yo ohjeet...
Kuka muistaa ne ihme tarttuvat limat!! Eli semmonen pallo mikä oli semmosta ällöttävän "limaisen" tuntuista...

 
joo
Mäkin halusin sellasen seinäkellojutun!
Ja my litlle ponyt oli kyllä kans ihan parhaita! Ja omistinhan mä myös trolleja ja tamgotchin ja gooshin.

Niistä oli vielä mainos telkussa "Goosh, uutuus hauskuus uus! ...jne" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ja isot jättirannekellon malliset seinäkellot :xmas:
Mä olisin semmosen NIIN halunnu, en ikinä saanu :(
Meillä roikkuu sellainen tuolla keittiön seinällä. :LOL:
ÄÄÄÄHHHhh!! Tahtoo kans!
Paljonko maksat? :D
 
Jättirannekelloa halusin - en saanut
Tutteja en voinu sietää
Trolleja halusin - sain yhden
My Little Ponyt oli kaikkein kuumeinta hottia mutta sain serkun vanhan joka ei enää ees juur haissu..
Gooshit oli kans kaikkein parasta mutta mä semmosta saanu..

Siksköhän mä ostan lapsille kaikki Lauri Kilpa- auto- ja Puuha Pete- figuurit :whistle: :whistle:
 
Juuuuuu :D Miulla oli niitä tutteja ihan älyttömän paljon... Sitten meillä oli tapana myös tehdä sellasii käsinauhoja ja kaulanauhoja langasta, silleen jotenkin solmittiin... Mul oli niitäkin yhessä vaiheessa ihan järkkykasa kädessä ja kaulassakin tais olla muutama... OMG :LOL:
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:
Kuka on leikkinyt lapsena my little ponyilla? Muistan vieläkin mille ne tuoksui :) . Muistan, että mulla oli joskus kolmen vanhana my little pony-reppu, mutta kissa oli pissinyt sen päälle, ja haju ei lähtenyt muoviosista ikinä :(
Ponit oli ihania, aina kun niitä näkee, niin tulee se tuoksu mieleen, jotain muovin ja vaniljan sekoitusta - tai jotain... =)
Tuttikorut oli hienoja, pikkututit varsinkin oli söpöjä. Olin kade veljen tyttöystävälle, kun hänellä oli kultaiset tuttikorvikset. Mut mulla ei... hö.. =(

 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Muistan!
Entäs coca cola yms yo-yot? Oli tavis ja "professional" mallit... Limsapullon etiketin takana oli yo-yo ohjeet...
Kuka muistaa ne ihme tarttuvat limat!! Eli semmonen pallo mikä oli semmosta ällöttävän "limaisen" tuntuista...
Joo mulla oli fanta jojo, taitaapa olla vieläkin tallella. ja tottahan toki multakin löyty aikoinaan noita tutteja ja trolleja. *lapsuuden kulta-aikaa=)*
 
Miä
Joo :D Ne jojot :LOL: Muistatteko kun oli sellasta muotoiltavaa "limaa"? Se tuli sellaisessa "läntin" muotoisessa muovipaketissa. Niitä oli erivärisiä. Sillä sai loistavia pieruääniä tehtyä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Joo :D Ne jojot :LOL: Muistatteko kun oli sellasta muotoiltavaa "limaa"? Se tuli sellaisessa "läntin" muotoisessa muovipaketissa. Niitä oli erivärisiä. Sillä sai loistavia pieruääniä tehtyä :xmas:
Pierulimaa, sitä sai meidän esikoinen kummitädiltä joululahjaksi. On melkoinen hitti hänellekin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Juuuuuu :D Miulla oli niitä tutteja ihan älyttömän paljon... Sitten meillä oli tapana myös tehdä sellasii käsinauhoja ja kaulanauhoja langasta, silleen jotenkin solmittiin... Mul oli niitäkin yhessä vaiheessa ihan järkkykasa kädessä ja kaulassakin tais olla muutama... OMG :LOL:
Ystävyysnauhoja tms. Ja sitten niitä pitkiä lettejä, joita tehtiin kieputtamalla erivärisiä naruja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Juuuuuu :D Miulla oli niitä tutteja ihan älyttömän paljon... Sitten meillä oli tapana myös tehdä sellasii käsinauhoja ja kaulanauhoja langasta, silleen jotenkin solmittiin... Mul oli niitäkin yhessä vaiheessa ihan järkkykasa kädessä ja kaulassakin tais olla muutama... OMG :LOL:
Ystävyysnauhoja tms. Ja sitten niitä pitkiä lettejä, joita tehtiin kieputtamalla erivärisiä naruja.
Joo jotain sellasii ne oli... Se alotettiin et laitettiin narun päät solmuun ja sitten siihen tejtiin sellanen lenksu ja siitä sitten vedettiin naruja läpi... Mul oli sormet aina ihan hellänä kun niitä väsäilin :D
 
Muistan minä tutit. Muistan myös ne limppari yo-yot. Mutta muistaako kukaan sellaisia nukkeja ja eläimiä, joilla oli pää ja kädet sisällä sellaisessa pyöreässä rasiassa ja sen rasian päällä oli timantti. Ne siis käännettiin sieltä sisältä esille :D
 

Yhteistyössä