H
häpee
Vieras
mä en todellakaan. just puhistin, niin melko liakiset olivat..
jotku on sanonu, et ei sais korvatopsuilla puhdistaa, kun se lika menee vaan kauemmas. miten se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häpee:mä en todellakaan. just puhistin, niin melko liakiset olivat..jotku on sanonu, et ei sais korvatopsuilla puhdistaa, kun se lika menee vaan kauemmas. miten se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja häpee:mä en todellakaan. just puhistin, niin melko liakiset olivat..jotku on sanonu, et ei sais korvatopsuilla puhdistaa, kun se lika menee vaan kauemmas. miten se on?
Mulle lääkäri on sanonut, että kyynerpäätä pienemmällä esineellä ei saa mennä kaivelemaan korvaa![]()
Audispraytä tai Ceridalin öljyä laitetaan korviin silloin tällöin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja häpee:mä en todellakaan. just puhistin, niin melko liakiset olivat..jotku on sanonu, et ei sais korvatopsuilla puhdistaa, kun se lika menee vaan kauemmas. miten se on?
Mulle lääkäri on sanonut, että kyynerpäätä pienemmällä esineellä ei saa mennä kaivelemaan korvaa![]()
Audispraytä tai Ceridalin öljyä laitetaan korviin silloin tällöin.
Minä oon aina puhistanut saunan jälkeen itseltäni ja lapsiltani eikä oo mittään tullut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä oon aina puhistanut saunan jälkeen itseltäni ja lapsiltani eikä oo mittään tullut!
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä oon aina puhistanut saunan jälkeen itseltäni ja lapsiltani eikä oo mittään tullut!
Mulle tuli, itselleni, korvakäytävän tulehdus. Lääkäri väitti, että se vanupuikko on rikkonut sen luontaisen "vahapinnan" korvakäytävältä, ja siksi siihen pääsi pöpö puremaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja svieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä oon aina puhistanut saunan jälkeen itseltäni ja lapsiltani eikä oo mittään tullut!
Mulle tuli, itselleni, korvakäytävän tulehdus. Lääkäri väitti, että se vanupuikko on rikkonut sen luontaisen "vahapinnan" korvakäytävältä, ja siksi siihen pääsi pöpö puremaan :/
Mullakin korvakäytävän tulehdus. Uusii alvariinsa ja suihkussakaan ei voi enää käydä ilman jotain tulppia korvissa. Uiminen ei tulisi mieleenikään....
Eli en todellakaan suosittele....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän, ettei saisi topsilla putsata mutta putsaan silti. Se on meillä rutiini aina suihkukäynnin jälkeen. Etenkin esikoisella tulee ihan hirveästi vaikkua, vaikka kahdesti viikossa putsaankin niin aina tuntuu töhnää näkyvän.