Ei meillä ainakaan. "Omaksi" sai kouluvuosien ajaksi ja sit periytyi seuraaville "uhreille". Vasta jälkeenpäin tullut mieleen miten ällöä. Tosin pestiinhän niitä jotenkin välillä:$Eikös nuo nokkahuilut ollu pakko ostaa?
Kun laitat googlesta kuvaa, niin siinä sivun laidassa lukee täysikokoinen kuva tai full-size image. Paina eka sitä ja sit vasta kopsaat sen osoitteen.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24793750:Kun mä en osaa, niin en osaa.
Ai kauhia paikka kun Salovaaraa tuli kuunneltua ahkerasti aikoinaan[video=youtube;tLUZPCrSiEw]http://www.youtube.com/watch?v=tLUZPCrSiEw[/video]
Niin tuli. Mikähän idea siinäkin oli? Miks just nokkahuilu, ja miks koko ala-asteen ajan?? Me luultiin (tai oon luullut tähän asti) että se oli vaan joku meidän opettajan oma juttu, että halus tota soitettavan. Mutta ilmeisesti ei?
Tällaiseen tuli puhalleltua 6 vuotta ala-asteella.
Kyllä me ainakin saatiin ne koulusta.Eikös nuo nokkahuilut ollu pakko ostaa?
Tai hiiri kuvan päälle ja kopioi kuvan URL osoite.Kun laitat googlesta kuvaa, niin siinä sivun laidassa lukee täysikokoinen kuva tai full-size image. Paina eka sitä ja sit vasta kopsaat sen osoitteen.
Nokkahuilu on halpa ja sillä on helppo opettaa perus c-duurin soittaminen.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24793912:Niin tuli. Mikähän idea siinäkin oli? Miks just nokkahuilu, ja miks koko ala-asteen ajan?? Me luultiin (tai oon luullut tähän asti) että se oli vaan joku meidän opettajan oma juttu, että halus tota soitettavan. Mutta ilmeisesti ei?
Ok. No mut miks sitä piti koko 6 vuotta soittaa? Miks ei välillä vaikka sitä pianoa, tai jotain muuta? Eikä sitä kukaan edes osannut soittaa, vaikka kovin harjoteltiin XDAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24793920:Nokkahuilu on halpa ja sillä on helppo opettaa perus c-duurin soittaminen.