Ainakin Matti Nykäsellä oli. Sillanpäästä en muista.Oliko Jari Sillanpäällä myös oma siideri?
Poistivat markkinoilta kun olikin mehua ja pirtua Eli ei oikeata siideriä joka olisi käyttämällä tehtyä..Tiesittekö että tuota Linda-sidukkaa oli myös päärynää, lakkaa ja mesimarjaa? Mä en kyllä koskaan nähny kun omppua.
okei. Löysin tuollasen hassun sivuston missä on ihan hitosti pullonkorkkeja, sieltä bongasin.Poistivat markkinoilta kun olikin mehua ja pirtua Eli ei oikeata siideriä joka olisi käyttämällä tehtyä..
Oi vitsit, tätä pelattiin tosi paljon!
Kyllä painetaan koko ajan. Kirjakaupoista löytyy.Mä olin kokonaan unohtanut nuo kortit! Kiitos tämän muiston jakamisesta! Onkohan noita kortteja edelleen painettu?
Painoin "tykkää" vaikka oikeasti koko mun 7-vuotinen pianonsoittourani oli silkkaa helvettiä, äidin unelma toteutettuna lahjakkaammalla lapsella. :vampire:
Juu, Fabuland! Ne oli ihania ja onneksi niitä on vielä mummolassa tallessa. Olivat justiin sopivia 4+ ikäisille tytöille ja menivät vielä kouluiässäkin. Valitettavasti ei enää ole vuosiin noita valmistettu. Mutta nimellä kun hakee, löyty kuvia ja voi ruveta bongaamaan omiaan. Kuvaa en osaa tähän liittää.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24788100:Just näitä, ylläripylläri, niitäkin löytyy tuolta arkistokaapista...
Ja sit sellaisia lego-ukkoja, mitkä oli isompia kuin legot, mut pienempiä ku duplot. Ne oli eläimiä. Mulla on tuolla jemmassa ainakin harakka, apina ja lammas.
Pakko lähteä huomenna kameran kanssa sinne möyhimään.
Tää oli hyvä peli. Saakohan sitä vielä mistään...?Oi vitsit, tätä pelattiin tosi paljon!