"vieras"
nämä olin täysin uhohtanut.
nämä olin täysin uhohtanut.
kiitos tästä. nyt tuo renkutus soi päässä koko yön :headwall:Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson.. Ja vadelmanamut. Miten se näyttääkin noin nuorelta tuossa, kun silloin se näytti ihan oikeasti vanhalta sedältä
Kiitos sulle kovasti, mut mun on tunnustettava, etten tajunnut, mihin kirjoitan tuon "img" jne.. Terv. Kalkkis :ashamed:
Ei saakeli, luulin ymmärtäneeni, mut pieleen meni.
Var så god!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24788328:kiitos tästä. nyt tuo renkutus soi päässä koko yön :headwall:
Älä muru välitä, en mäkään tajua.Kiitos sulle kovasti, mut mun on tunnustettava, etten tajunnut, mihin kirjoitan tuon "img" jne.. Terv. Kalkkis :ashamed:
Kun sä kerta olet rekkautunut niin ei sun tarvii niitä kirjottaa vaan tuossa tekstilootan yläreunassa on tuollanen neliön muotonen kuvake jonka keskellä on puu. Näppäät sitä ja kopsaat siihen kuvan osoitteen.Ei saakeli, luulin ymmärtäneeni, mut pieleen meni.
Mä oon oikeasti niin tumpelo näissä, tai no, kokematon.. :ashamed:
Siellä vastauslootassa on valmiina se kuvan laittamisjuttu. Kokeile hiirellä, siinä lukee: Image. Nappaat sitä ja laita osoite.Ei saakeli, luulin ymmärtäneeni, mut pieleen meni.
Mä oon oikeasti niin tumpelo näissä, tai no, kokematon.. :ashamed:
Ei oo totta, miksi tämä on mulle niin vaikeaa, vaikka annoitte selkeät ohjeet?!
Hyvä! Sulla oli osoite ensin väärin.
JEEEEE!!!
Jeps, tajusin sen vihdoin. Suurkiitokset avusta ja kärsivällisyydestä, opin jälleen uuden asian!Hyvä! Sulla oli osoite ensin väärin.
Joo, mun kaverilla oli niitä! En kyllä yhtään muista, mikä niiden nimi oli. Mut niillä oli jotain kauppoja tms. mitä pystyi asettelemaan niille laatoille...Muistaakos kukaan 90-luvun alusta sellasia leluja jotka oli samantyyppisiä ku Polly Pocketit mut ne oli vaan semmosia laattoja, ei bokseja. Ja ne nuket oli nätimpiä, niillä oli oikeet hiukset, sellaset pitkät. Nii ja niillä oli hevosia joilla oli kans pitkät harjat ja hännät. Ne seiso sellasilla kumialustoilla... En muista oikeen muuta.
muoks. Ne laatat oli siis yhteen liitettäviä, niistä sai sellasen "kylän", ja jokaseen laattaan kuulu pikkunen talo.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24788381:
Mitä h-vettiä sä sille teit?