Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Raitatoffee.
Ja mitä mainostettiin "Kutsu silloin Proffa apuun, Proff, se on raikkaan makuun"? Joku kurkkupastilli?
Ja sitten tietty se Valion "Aina kun mä maitoo juon"-mainos.
 
JONSERED Karhunkantaja
Papa ajoi rallia tällaisella, oranssilla talomaalilla maalatulla. Se piti muistaa parkkeerata vuoroin vasen, vuoroin oikea kylki aurinkoa kohden, että haalistui tasaisesti. :LOL:

 
Ken guru
[QUOTE="vieras";24777834]Voi taivas. Ihan oikeesti, tuijottakaa noita jokaista vuoron perään päästä varpaisiin. Palatkaa vihoviimeiseksi vielä Pätkä-Ressuun ja säilyttäkää loppupäivän mielessänne eroottinen lataus tosta miehekkäästä aurinkolasien nuolennasta. Tolleen mekin niitä cooleina roikoteltiin ja ellei ollut tekemistä, itseään saattoi viihdyttää siirtelemällä ylä- ja alaleukaa vuorotellen eteen..taakse..eteen..taakse.. Egomuovit vaan vilisti naaman edessä ylös alas. :D[/QUOTE]


:LOL::LOL::LOL:
 
"harmaa"
Värinvaihdosta tuli mieleen, oliks teillä kellään sellasta barbia jonka uikkari vaihtoi väriä? Ja siitä tuli mieleen sellanen barbi jonka mukana tuli semmonen pursotettava vaahto josta sai tehtyä sille vaatteet päälle, onko tuttu? En löytäny nuita googlella...
Mulla oli se vaahtojuttu ja sit sellanen jonka nahkahousuista tuli tavalliset kangashousut vedessä.(aika tylsä!)
Ja vauvamasu barbi.

..lähtee fiilisteleen lady lovely locks linkillä..:)
 
Ken guru
Mulla on näitä varmaan 200kpl jossain jemmassa :LOL:
Meillä oli teininä kauhea tuttivillitys, että aina roikkui tutteja kaulassa.
Tosta ralliautosta, että Simcan kyydissä tuli joskus köröteltyä :D.

Sit vielä, että muistan:

Säm sämpylä pehmeä, täytä omalla tyylillä:





Ja:

Elämä on joskus yhtä hässäkkää, ja sitten on vielä nää kuukautisetkin, voi Heikkiiiiii....

Tampax mainos :D.
 

Yhteistyössä