Heh, meillä oli just nämä!Hasses gitarr är sönder ja muut klassikot...
Mulla on vielläki yks noist leluist.. Sellanen ihme kroko jolla hervottoman pitkät kädet
Magneettipenaalit oli huikeita, niissä oli vaikka mitä toimintoja.Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24777711:Magneettipenaalit ja Kalkitokset (joo, en osaa linkittää)
Ahhhahahhaa! Mun yks kaveri tilas ton .Ei tullut itse koskaan Thigh Masteria tilattua TV-shopista...
Nämä olin unohtanut!! Miten voinkaan olla!?Magneettipenaalit oli huikeita, niissä oli vaikka mitä toimintoja.
Mulla oli joskus sellainen missä oli kaksi kerrosta!! :attn:
meillä taitaa vielä olla yksi tuollainen jäljellä äitini kotonajuuri tuo. Se oli kiva kirja, luin sitä tosi paljon. Muistan vieläkin joitain sen juttuja.
Voi taivas. Ihan oikeesti, tuijottakaa noita jokaista vuoron perään päästä varpaisiin. Palatkaa vihoviimeiseksi vielä Pätkä-Ressuun ja säilyttäkää loppupäivän mielessänne eroottinen lataus tosta miehekkäästä aurinkolasien nuolennasta. Tolleen mekin niitä cooleina roikoteltiin ja ellei ollut tekemistä, itseään saattoi viihdyttää siirtelemällä ylä- ja alaleukaa vuorotellen eteen..taakse..eteen..taakse.. Egomuovit vaan vilisti naaman edessä ylös alas.Suomen oma Take That... (NOT)
Tämä on muuten ihan "uusi" tuote, myynnissä siis, ei mikään retrokuva, uskokaa täi älkää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24777803:Vesisängyt oli jotenkin niiiiin 80-lukua.