Muistatteko kun kerroin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
loppuvuodesta että hämmästyin valtavasti eräänä vapaapäivänäni lukiessani lehteä niin, että melkein aamukahvit vedin väärään kurkkuun kun yks ystäväni oli mennyt naimisiin. Siis hieno juttu ja olin iloinen, mutta hämmästyin siksi etten ollut keneltäkään asiasta kuullut. Mieheni vakuutti minulle silloin ettei asiasta hänkään tiennyt. No nyt näin tämän miehen kaupungilla, ja hän kysyi että eikö tosiaan sun miehesi ollut sulle kertonut asiasta :o Ai hiton kiva kun se sujuvasti näköjään valehtelee mulle. Luurin sain korvaan kun soitin ja sanoin, että sain tietää, että sinäkin valehtelit sitten taas mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Nyt on ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miksi miehesi valehtee noin pienestä asiasta :O

Haluaa ilmeisesti pitää minua erossa tuosta miehestä.. ilkeyttään koittaa seisoa meidän välissä ettei oltais tekemisissä toistemme kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Nyt on ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miksi miehesi valehtee noin pienestä asiasta :O

Haluaa ilmeisesti pitää minua erossa tuosta miehestä.. ilkeyttään koittaa seisoa meidän välissä ettei oltais tekemisissä toistemme kanssa.

No luulis että sitten ihan innoissaan sanoisi et se on mennyt naimisiin, jos kokee uhkana?

Jumaliste... Munki mies valehtelee ihan tosta noin vaan, vaik muka teoriassa ei koskaan mulle valehtelis. Tässä ihan tosi tarina;

minä: "ootko kotona?"
mies: "Olen"
minä: " mitä toi möly on?"
mies: "mikä möly? ei täällä mitään kuulu."
*pling-plong*
minä: "toi ei ollu meidän ovikello! missä helvetissä sä oot?"
mies: "veljellä..."
minä: "mitä? miks sanoit sitte olevas kotona?"
mies: "vahingossa"

VAHINGOSSA?! Miten voi valehdella vahingossa, ja vielä suoraan kyllä/ei kysymykseen? :kieh: Eikä ollu edes kyse siitä, et jotenki olisin kieltäny miestä, koska olin ite silloin koko viikon toisessa kaupungissa. ÄRSYTTÄVÄÄ!

No luulis että sitten ihan innoissaan sanoisi et se on mennyt naimisiin, jos kokee uhkana?

Kyseinen henkilö on ollut parisuhteessa aina, kuten minäkin naimisissa sen ajan kun ollaan tunnettu. Toista sukupuolta olevat ystävät on yleensä isompi uhka parisuhteessa olevalle, koska puoliso ei yleensä voi siinä kilpailla.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Jumaliste... Munki mies valehtelee ihan tosta noin vaan, vaik muka teoriassa ei koskaan mulle valehtelis. Tässä ihan tosi tarina;

minä: "ootko kotona?"
mies: "Olen"
minä: " mitä toi möly on?"
mies: "mikä möly? ei täällä mitään kuulu."
*pling-plong*
minä: "toi ei ollu meidän ovikello! missä helvetissä sä oot?"
mies: "veljellä..."
minä: "mitä? miks sanoit sitte olevas kotona?"
mies: "vahingossa"

VAHINGOSSA?! Miten voi valehdella vahingossa, ja vielä suoraan kyllä/ei kysymykseen? :kieh: Eikä ollu edes kyse siitä, et jotenki olisin kieltäny miestä, koska olin ite silloin koko viikon toisessa kaupungissa. ÄRSYTTÄVÄÄ!

Niin voi tietty olla, että mun miehellä oli se iänikuinen sama motiivi tähänkin kuten kaikkeen muuhunkin, että välttyis keskustelulta.. hän ei yleensäkään halua mistään puhua, varsinkaan jostakin joka innostaa mua, on henkevämpää tai vaatii miehen omaa avautumista. Olisin tietenkin painostanut kunnolla, että nyt kutsutaan ne kylään.. no paljonpa asiassa voitti, puolisen vuotta, mä meinaan kutsuin kylään nyt ja meinaan pitää asiastani kiinni.

Niin voi tietty olla, että mun miehellä oli se iänikuinen sama motiivi tähänkin kuten kaikkeen muuhunkin, että välttyis keskustelulta.. hän ei yleensäkään halua mistään puhua, varsinkaan jostakin joka innostaa mua, on henkevämpää tai vaatii miehen omaa avautumista. Olisin tietenkin painostanut kunnolla, että nyt kutsutaan ne kylään.. no paljonpa asiassa voitti, puolisen vuotta, mä meinaan kutsuin kylään nyt ja meinaan pitää asiastani kiinni.

Nyt kestitset ne sitte kunnolla ja kovaan ääneen kailotat miehelle, et "ku nyt vasta päästään pyytämään kylään, ni pitää varata niille koko päivä!". ;) Ja ku vieraat on lähteny, kerrot kuinka oliki mukava nähdä kaveria ja että aijot soittaa heti seuraavan päivänä ja pyytää uudestaan. :kieh: ;)

Yhteistyössä