Muistatko ekaa nikkiäsi internetissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja astrolabe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekan kerran säädin jossain yliopiston irc-systeemissä vuonna 1991. Silloin Irc taisi olla vain joidenkin yliopiston IT-tyyppien (tosin silloin ei käytetty sanaa IT) erikoisjuttuja. Kaverin kautta menin säätäämään ja nikki taisi olla "kala". Sitten tulikin irkkauksessa 5-6 vuoden tauko. Sittemmin palasin eri nikeilllä, aika usein ne oli otettu jostain Taru Sormusten Herrasta-kirjoista tai muusta fantasiasta. Silloin ei juu suurin osa tunnistanut Gandalfia, saati sitten Mithrandiria.

Haa. Just juttelin eilen illalla bestiksen kanssa siitä et millasia nikkejä ollaan käytetty jossain Kiss FM:n chatissa. :) Jos en ollu anonyymi niin laitoin nimen, iän ja kaupungin.

Sen sijaan mun s.posti on jo yläasteelta, se oli ensin ioboxissa, joka sitten muuttui jippii.fi ja vielä kerran netti.fi. Saan ihan älyttömästi roskapostia, mutta haluaisin pitää sen osoitteen sillä se on mulle tärkeä. Mua sanottiin sillon kapinalliseks joten rebel olen ollut monessa paikassa

muistan. :D aloitin netinkäytön irccaamisella (en puhu irc galleriasta) + sit rekisteröitymällä irc-galleriaan ja ii2:seen :D nimimerkki oli mun oma nimi ja siinä perässä || <- noi merkit

{Omanimi}

Tää oli irc-galleriassa, irkissä ja ii2:sessa :D

Joskus kissin tsätissä kaverin kanssa ala-asteikäsinä oltiin joku anu82. Vaikkei sitten tosiaan tona vuonna olla synnytty :)

Arwen Undomiel kenties käväisi joskus Tukinturussa? Tuckborough englanniksi.

Hah, pitkät on Arwenin piuhat. :D Mietin pitkään tuota Turkua, että olen kyllä saattanut sanoa olevani vaikka sieltä, kun en kuitenkaan oikeita olemisia ole halunnut paljastaa. Jnejne. Olen nykyään jo niin tässä maailmassa. Tukinturut kaukana.

Toista oli joskus.

[Mutta en siis ole kunnon kontulainen tms. Vihreää lohikäärmettä ja mitä niitä paikkoja netissä oli. :) Elokuvien myötä se maailma meni rikki.]

Mutta hei vaan Aragorn.

Siis voi elämä kun siitä kissin tsätistä on aikaa, oliko silloin joskus myös jyrkin tsätti?? Sillon oli niin hienoo ja ihmeellistä kun pystyi keskustella jonkun kans netissä, ihankuin siitä ois jo joku 50 vuotta aikaa! Onneks on saanut elää senkin ajan, ei nää nykyahan nuoret tiiä siitä mittääm (ihankuin ite oisin jotenkin jo vanha)

Mulla ei ollu mitään vakinikkiä, mutta Kissin chatissa olin ekoilla kerroilla aina Anonymous... Minä pieni 11-vuotias kun luulin, että se on joku hienokin chat-nimimerkki, kun se niin monella oli käytössä :D

[QUOTE="vieras";27136008]En todella muista, urani internetissä alkokini jo v. 1994 koulun koneelta irkkaillessa.[/QUOTE]

Näin. Ollu mitään tsättejä keksittykään silloin, siis noita graafisia saati telkkarin kautta näkyviä ;)

Muistan tosin sittenkin ekan nikkini, se oli Jensku.

Yhteistyössä