muistakaapa sitten seuraavan kerran kun ravintolaan menette maksaa ne ruokanne ja juomanne heti kun ovesta menette

[QUOTE="www";23081489]En jaksanut lukea koko vääntöä lakipykälistä ja rikenimikkeistä kun alkoi jo alkumetreillä särkeä päätä...Mut mun kanta on yksinkertaisesti se, että ruokien ja juomien syöminen kaupassa ennen niiden maksamista on yksinkertaisesti moukkamaista :ashamed: Samaan huonon käytöksen kategoriaan kuuluu esim. se, että lasten annetaan kylässä käydä närppimässä kahvipöydästä ennen kuin on kutsuttu pöytään...[/QUOTE]

entäs se, jos aikuinen ihminen ahmii ison kasan maistiaisia konsulentin pöydältä, jos konsulentti on hetkeksi poistunut paikalta.
 
Mama the strange
[QUOTE="www";23081489]En jaksanut lukea koko vääntöä lakipykälistä ja rikenimikkeistä kun alkoi jo alkumetreillä särkeä päätä...Mut mun kanta on yksinkertaisesti se, että ruokien ja juomien syöminen kaupassa ennen niiden maksamista on yksinkertaisesti moukkamaista :ashamed: Samaan huonon käytöksen kategoriaan kuuluu esim. se, että lasten annetaan kylässä käydä närppimässä kahvipöydästä ennen kuin on kutsuttu pöytään...[/QUOTE]

Peesi.

ja lisäksi ihmettely siitä, että mikä teidän lapsia vaivaa, jos ne ei jaksa olla kaupassa käynnin aikaa syömättä ja juomatta. Kenties jotain vikaa kasvatuksessa (kaikki, mulle, heti)
 

Yhteistyössä