Muistakaahan pistää valkoisten housujen alle ihonväriset alusvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Ei näytä kovin fiksulta
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ai että on normaalia, että alusvaatteet näkyy?

No, yleistä se on ainakin, mutta ERITTÄIN TYYLITÖNTÄ, etten sanoisi brutaalia.

Pimu on tietty laittanu tarkoituksella valkoiset housut ja värilliset pikkarit, kun tahtoo että kaikki töllää. Senkus tuijottavat, ei ole minulta pois.

Mutta luuliko neito näyttävänsä joltain muulta kuin a) bimbolta ja b ) huokealta?

"hih"
Naureskelin mielikuvalle kun nainen pysäkillä kumartuu ja ap tuijottaa järkyttyneenä silmät suurina sen takapuolta... kaikki muut pysäkillä sit ajatteleekin 'mikähän ihme hörhö toi muija on kun noin kyylää antaumuksella tuon naisen takapuolta' :D

"vieras"
Meillä sairaalassa on vaikka mitä värejä alusvaatteissa, se on IHAN sama mun mielestä, kunhan ei kirkuvan punaiset stringit oo, tai toisaalta oon nähnyt vissiin sellaisetkin...

Ja MIKSI pitää pitää valkosia vaatteita sairaalassa?
Ne on tosi ohuita, ei saa puhtaaksi ja niistä saa näppylöitä kun pestään kauheilla myrkyillä.

Mä en ite pysty pitää vaan pidän vihreitä.
No meillä on osastoille valkoisia. Olen kirurgisella osastolla töissä ja sieläkin on vain valkoisia. Oliskin vihreitä...

Oikeesti... siis jotakuta häiritsee toisten alusvaatteet niin että niitä pitää jäädä tuijottelemaan, jos ne näkyy läpi?
Mie ainakin toteaisin tuijottelijoille (jos siis huomaisin jonkun vaikka minun takalistoani tuijottavan) ainakin ajatuksissani, että mitäs sie siinä mulkkaat, ne pikkarit on mun omat eikä kenenkään pyykkinarulta varastetut... ja sen lisäksi ne on vieläpä puhtaatkin :saint:

Tosin mie en muutenkaan suosi valkoisia vaatteita sattuneesta syystä, mutta jos mulla sellaiset joskus on, niin en mie aina tuu ajatelleeksi ekana kotoapoistuessani, että minkähänlaiset pallo- tai hello kittypikkarit mulla on jalassa... pääasia on se, että ne on omat ;)

Yhteistyössä