Muistakaahan pistää valkoisten housujen alle ihonväriset alusvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Ei näytä kovin fiksulta
  • Ensimmäinen viesti
Ei näytä kovin fiksulta
Pikkaisen tirskahdin tänään kun ratikkapysäkillä näin erään nuoren naisen kumartuvan ottamaan tavaraa laukustaan. Eipä jäänyt kenellekään pysäkillä olijalle epäselväksi, että tytöllä oli jalassa lilat pallokuvioiset alushousut, joissa oli jotain hello kitty -tyyppisiä kuvia. Valkoisista housuista kun paistaa kaikki värikäs iloisesti läpi.

Tuskin oli tarkoitus kuitenkaan. Aika nolo oli näky.

"vieras"
Minä käytän kyllä valkoisen alla yleensä valkoisia alusvaatteita.

Täytyy sanoa, että oli aika järkky näky, kun yhdellä oli valkoisen läpikuultavan pellava-mekon alla mustat alusvaatteet.

alkuperäinen
[QUOTE="vieras";23796518]Jonkun mukavamman ihmisen mielestä olisi voinut näyttää hassulta ja söpöltä.[/QUOTE]

Ai. No näin kurjan ihmisen mielestä se on pelkästään noloa että ei sen vertaa ajattele ettei koko maailmalle nyt alusvaatteitaan sentään näytä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23796549:
Ai. No näin kurjan ihmisen mielestä se on pelkästään noloa että ei sen vertaa ajattele ettei koko maailmalle nyt alusvaatteitaan sentään näytä.
Ehkä projisoit tyttöön omia häpeän ja epäonnistumisen tunteitasi. Ja onhan se toki eri asia minkä ikäiseltä ja näköiseltä ihmiseltä pöksyt vilkkuvat.

PP
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23796570:
Sinäkö tunnistit itsesi?
Jos et halua että ihmiset kyyläävät p*settäsi, niin kannattaa jättää se pyllistäminen sitten väliin tai ainakin tehdä se muualla kuin ihmisjoukon edessä.
Mä asun kaupungissa, jossa ei ole ratikkaa, niin en tainnut olla sitä tänään käyttämässä. :) Mulle on ihan sama kyttääkö joku mun persettäni vai ei, mutta jos hän niin tekee, niin tekee sen omalla vastuullaan. Jos sä nyt niin kovasti olit huolissasi ko. ihmisen puolesta, niin olisithan voinut sanoa hänelle suoraan. Jotenkin outoa tulla tänne asiaa ihmettelemään.

alkuperäinen
[QUOTE="vieras";23796576]Ehkä projisoit tyttöön omia häpeän ja epäonnistumisen tunteitasi. Ja onhan se toki eri asia minkä ikäiseltä ja näköiseltä ihmiseltä pöksyt vilkkuvat.[/QUOTE]

Niin kai sitten -niitä joita ei ole.
Sellainen kaksvitonen tyttö oli kyseessä, ihan tavallisen näköinen ja takapuolessa vähän ylimääräistä. Jos siis arvelit että näky oli jotenkin erityisen kaunis siksi että tyttö oli nuorehko. Ei siis mikään teini enää kyseessä.

alkuperäinen
Mä asun kaupungissa, jossa ei ole ratikkaa, niin en tainnut olla sitä tänään käyttämässä. :) Mulle on ihan sama kyttääkö joku mun persettäni vai ei, mutta jos hän niin tekee, niin tekee sen omalla vastuullaan. Jos sä nyt niin kovasti olit huolissasi ko. ihmisen puolesta, niin olisithan voinut sanoa hänelle suoraan. Jotenkin outoa tulla tänne asiaa ihmettelemään.
En minä mitään ihmettele, kunhan muistuttelen muita että ymmärtäisivät katsoa niiden pikkareiden värin.

"tjaa"
No hyi helkkari, ei tulisi mieleenkään ostaa saatika laittaa jalkaani mitään puuterinvärisiä seksintappaja-mummiksia. Valkoisten ohuiden housujen kanssa käytän valkoisia alkkareita.

"vieras"
Metsästettiin tytölle tänään valkoisia tai ihon värisiä, ei löytyny ensimmäisiäkään.
Vaikka pituutta on reippaasti niin aikuisten mallit ei käy kun pienimmätkin on tuplakokoiset

Foortti harmaana
Meillä sairaalassa on vaikka mitä värejä alusvaatteissa, se on IHAN sama mun mielestä, kunhan ei kirkuvan punaiset stringit oo, tai toisaalta oon nähnyt vissiin sellaisetkin...

Ja MIKSI pitää pitää valkosia vaatteita sairaalassa?
Ne on tosi ohuita, ei saa puhtaaksi ja niistä saa näppylöitä kun pestään kauheilla myrkyillä.

Mä en ite pysty pitää vaan pidän vihreitä.

Mie en omista yhtään ihonväristä alusvaatetta,enkä tule koskaan omistamaankaan.:D
Valkoisten vaatteiden alla käytän yleensä valkoisia alusvaatteita.

"vieras"
Kyllä mä käytän valkoisten vaatteiden alla valkoisia alusvaatteita. Luulin että kaikki käyttää. Valkoisia paitoja ja rintsikoita en tykkää käyttää kun niistä näkyy nännit läpi. :/

nbd
Jos ei noita ihonvärisiä omista, niin valkoisten alle mieluummin vaikka joku vaalea yksivärinen alusasu. Mutta ei valkoinen, koska se paistaa eniten läpi. Tämä siis siinä tapauksessa että koko juttu ylipäätään kiinnostaa. Mulle hlökoht on aivan sama minkäväriset alkkarit muilla on

"vieras"
valkoiset tosiaan näkyy valkoisesta läpi, vähän jos kumartuu ni selvästi näkee onko tangat vai boxerit vai maxit jalassa, moni laittaa mustaa ihan tarkoituksella, koska niiden on tarkoituskin näkyä läpi

[QUOTE="vieras";23797450]...moni laittaa mustaa ihan tarkoituksella, koska niiden on tarkoituskin näkyä läpi[/QUOTE]

Juuri näin. Valkoisten housujen alle kannattaa laittaa mustat stringit. Saattaa tosin tulla vahingonkorvausvaatimuksia miehiltä joiden niskat on nyrjähtäneet. Taikka niiden muijilta.

Mun hoitajan työasun housut on valkooset ja alle laitan sen väriset pikkarit mitkä sattuu ekana osumaan käteen. :D Mutta toisaalta mun työpaita on sen verran pitkä, että peittää persustan joten ei näy kuitenkaan.

Yhteistyössä