G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa:Mua ainakin ällöttää ihmiset jotka eivät pese käsiään.
Käsillä kosketaan joka paikkaan, siis ihan joka paikkaan. Miettikää millaset paskat käsiinne saatte, vaikkei niistä sairastuisikaan.
Kiva vaikka tarjota jollekin karkki tms paskasesta tahmasesta kädestä.
Se nyt vaan sattuu olemaan ihan perushygieniaa ja muitakin huomioonottavaa pestä ne ädet riittävän usein.
JA, sillä saadaan myös hyvin estettyä virusten leviäminen jos tarve vaatii.
Kai te pesette kainalonne ja alapäännekin kun ne ovat likaisia? Luultavasti jo ennen kuin ovat likaisia. Miksei sitten käsiä?????
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:Tottakai niitä käsiä pestään mutta kohtuuden rajoissa. Mun mielestä desinfiointilitkut kotioloissa on jo ihan älytöntä!
Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa:Toivottavasti myymä sun ei tarvitse koskaan viettää vastasyntyneesi kanssa yli viikkoa sairaalassa peläten että kuolee rs-virukseen.
Mun piti, ja se olisi luultavsti voitu estää vieraiden käsipesulla.
Tai sillä että sairaat eivät olisi tulleet katsomaan VASTAsyntynyttä.
Pitää niitä bakteereja saada, tottakai. En mä ainakaan varjele liioitellusti mihin mun lapsoset koskevat ym.
Käsienpesu nyt vain on ihan tervettä hygieniaa, ei mitään ylihysterisointia.
Typerää toisten tavoille nauramista ja halvalla pistämistä. Jos sä et tykkää pitää hygieniasta huolta, miksei muut saisi?
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:kaupassa pitää ostoskärrit desinfioida enne kuin niihin laittaa vauvaa istumaan tai edes ruokaa.
Isompien sisarrusten on leikittävä vauvaleluilla kunnes kuopuskin on kolme vuotta, ettei pieni vaan laita mitään suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Niin ja jos imettää pitää EHDOTTOMASTI muistaa käyttää tissit autoklaavissa ennen imetystä.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Siis ihan ehdoton sääntö vauvojen hoidossa on seuraavat asiat:
- Käsien pesu ja EHDOTTOMASTI desinfiointi ennen kosketusta vauvan paljasta ihoa vasten!!!
- Tutit, tuttipullot yms hilavitkuttimet PESTÄVÄ JA KEITETTÄVÄ VÄHINTÄÄN JOKA PÄIVÄ 6 KERTAA JA ERITYISESTI ENNEN JOKAISTA RUOKAILUA
- LATTIAT pitää muistata kuurata ainakin 2 kertaa päivässä, varsinkin jos perheessä on ryömivä lapsi.. ajatelkaa, SEHÄN SAATTAA SAADA SIELTÄ VAIKKA YHDEN BAKTEERIN SUUHUNSA...
ja tämä veden keitto! KYLLÄ KYLLÄ vesi keitetään siis aikuisikään asti!!!!
Oliko muita hyviä vinkkejä jaossa?
Sehän on ihan hirveä maailmanloppu jos vauva vaikka saattais saada JONKINNÄKÖSEN suojan itelleen aikuisikää varten.... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa:Toivottavasti myymä sun ei tarvitse koskaan viettää vastasyntyneesi kanssa yli viikkoa sairaalassa peläten että kuolee rs-virukseen.
Pitää niitä bakteereja saada, tottakai. En mä ainakaan varjele liioitellusti mihin mun lapsoset koskevat ym.
Typerää toisten tavoille nauramista ja halvalla pistämistä. Jos sä et tykkää pitää hygieniasta huolta, miksei muut saisi?
Ystävä kallis! Nyt puhutaan käsien JATKUVASTA desinfioimisesta normaaliolosuhteissa kotona, ennen koskettamista vauvaan... huhuu!
Ja kyllä, tyttäreni on viettänyt ensimmäisen elinviikkonsa lastenosastolla jonkin "influenssan" alla, jolloin käsienpesu ja desinfiointi oli eritärkeää, eikä vieraat saaneet tulla katsomaan lasta laisinkaan.. Mutta en tainnut nyt puhua tuosta tilanteesta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja älä jaksa:Toivottavasti myymä sun ei tarvitse koskaan viettää vastasyntyneesi kanssa yli viikkoa sairaalassa peläten että kuolee rs-virukseen.
Ystävä kallis! Nyt puhutaan käsien JATKUVASTA desinfioimisesta normaaliolosuhteissa kotona, ennen koskettamista vauvaan... huhuu!
Ja kyllä, tyttäreni on viettänyt ensimmäisen elinviikkonsa lastenosastolla jonkin "influenssan" alla, jolloin käsienpesu ja desinfiointi oli eritärkeää, eikä vieraat saaneet tulla katsomaan lasta laisinkaan.. Mutta en tainnut nyt puhua tuosta tilanteesta?![]()
Jos tuo ainoastaan oli sun pointtisi, miksi irvailit siihen tyyliin että kaikki käsienpesu ja desinfiointi on typerää? vedit siihen mukaan ties mitä todeten että lapselle ei tule vastustuskykyä kun näin toimitaan.
Lues uudelleen aloituksesi ja mieti tajuaako siitä todellakin mistä nyt oikein muka puhuttiin.
JA, jos joku haluaa käsiään jatkuvasti deinfioida, onko siitäkään pakko irvailla?
Mua ihmetyttää tällaset tyypit että on pakko vetää heti jotain vitsiä ja pilkata asiaa jos ei nyt itse satu olemaan samaa mieltä.
Hygienia kun ei kuitenkaan ole ehkä mikään paras leikinlaskun aihe?
Alkuperäinen kirjoittaja miku:Mulla on kamu joka ei voi käydä missään ,eikä kutsu ketään kylään,juuri siitä syystä et toiset ihmiset saattaa tartuttaa niiden vauvvaan (8kk) pöpöjä.Sanonpahan vaan et lapsi raukka joutuu sairastelu kierteeseen aloittaessa ens syksynä tarhan!!!