E
ei flunssia
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Vaikka tiedänkin, että kirjotit ton nyt hieman huumorimielessä, niin empä tiedä, miksi tosta käsien pesusta ja vaikkapa sitten myös tuosta desinfioinnista pitäisi luopua tai sitä laiminlyödä. Itse olen sitä mieltä, et saippuapesu riittää, mut jos joku desinfioi kätensä, niin ei sekään liioiteltua kohtuuden rajoissa ole.
Itse olen ainakin tautikammoinen, ja kaikin tavoin varjelisin esim alle puolivuotiasta kaikilta rs-viruksilta sun muilta mahataudeilta... Vaikkakin se jonkun mielestä olisi hätävarjelun liioittelua....
Ja se, että pesee/desinfioi kädet, ei tee kenestäkään liian hygieenista, eiköhän se lapsi niitä pöpöjä muualtakin saa kuin aikuisten käsistä, jos ei koko kämppää desinfioi joka päivä katosta lattiaan ja vietä koko lapsuutta neljän seinän sisällä...![]()
ja vierailla tarkoitan nyt siis muita kuin vanhempia!
ja vierailla tarkoitan nyt siis muita kuin vauvan omaa lähiperhettä
Mutta tää vaan mun mielipide...
Joo kyllä, käsien pesu on oikeestikki tärkee juttu mutta mun mielestä on täysin ylihysteeristä kun ihmsiset desinfio käsiään jatkuvasti ennen koskemista vauvaan.. Eihän vauva saa minkäänlaista suojaa myöhemmin jos se ei altistu millekkään... Tiedän siis tapauksia jotka tekevät näin, eikä vieraat saa koskea vauvaan jos käsiä ei ole desinfioitu... hmmm
Mitä ihmeellistä siinä on, että pyytää vieraita pesemään kädet ennen vauvaan koskemista esim. kylään tullessa?