Muistaako työpaikka sinua millään lahjalla/rahalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
No kyllä minä odottaisin, että äitiyslomalla olevalle ainakin tulisi lahja. Varsinkin palkallisella äitiyslomalla olevalle, kuten minulle. Tiedä sitten, jaksoivatko työkaverit ottaa minullekin pakettia, kun kävivät hakemassa omansa. Tai oliko siellä varattu minulle mitään.. Pitäis muutenkin lähteä käymään työpaikalla tässä tällä viikolla....
Meiltä ainakin pannaan äitiyslomalla olevalle työntekijälle ilman muuta lahja =)

 
ärsyttää tollanen valitus
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Turha sun on lässyttää yhtään kun et tiedä minkälaisessa työssä olen =)
Lässyti-lässyti :p

Oikeesti hyvää joulua teille kaikille! (ojentaa kättä rauhan merkiksi)


:ashamed: Kunhan tahdoin vain hämmentää soppaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äsyttää tollanen valitus:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää tollanen valitus!:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Meillä on yli 300 työntekijää,tehtaanjohtaja tienaa sellaiset 300 000?/vuosi,eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Mikset itse ole hankkinut tehtaanjohtajalle sopivaa koulutusta ja alkanut rakentaa uraa johtajan paikka tähtäimenä, niin ei tarttis täällä rutista duunareista ja pomoista. Joku joutuu aina tehä duunarin hommat ja jonkun on osattava johtaa niitä duunareita ja osattava myös toimia niin, että niillä duunareilla riittää jatkossakin hommia. Ei se oo helppoo olla vastuunkantajanakaan!

ai kaikki työnjohtajix.
kyllä olis kohtuullista muistaa niitä jotka oikeesti sen työn tekee.

mua taas naurattaa tuollaset puolustukset että hanki samanlainen työ.
Ei kukaan omilla aivoilla ajatteleva heitä noin pönttöö perustelua.
Hei jokainen meistä on voinut ihan itse valita, mitä ammattia on lähtenyt opiskelemaan. Toiset vaan pärjää paremmin kuin toiset. Luonnon laki.
tuo ei taas liittyny asiaan mitenkään.
jos olet korkeesti koulutettu osaat varmaan ite ajatella mitä kirjotit.
ja mieti mistä keskustellaan. ei ne nyt nuo asiat kohtaa ollenkaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää tollanen valitus!:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Meillä on yli 300 työntekijää,tehtaanjohtaja tienaa sellaiset 300 000?/vuosi,eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Mikset itse ole hankkinut tehtaanjohtajalle sopivaa koulutusta ja alkanut rakentaa uraa johtajan paikka tähtäimenä, niin ei tarttis täällä rutista duunareista ja pomoista. Joku joutuu aina tehä duunarin hommat ja jonkun on osattava johtaa niitä duunareita ja osattava myös toimia niin, että niillä duunareilla riittää jatkossakin hommia. Ei se oo helppoo olla vastuunkantajanakaan!
Just,meidän palkkaa nostettiin eurolla*hah* ja pomojen liksaa kymppitonneilla,onko se reilua,onko?
Voi luoja mitä rutinaa! Älä yleistä jos teidän firmassa ei homma pelaa. Vai oletko sinä niitä pahan mielen kylväjiä jotka valittaa kaikesta. Meidänkin firmassa (jossa minä olen päättäjäportaassa) muistetaan "duunareita" muutaman kerran vuodessa 300:n euron extrapalkalla, jo lähtöpalkka on koko kaupungin paras, työolosuhteet on vimosen päälle, ostetaan kaikki vermeet firman puolesta, ei tarvii työntekijöiden maksaa "väliä" esim. radiokuulosuojaimista jne. Pikkujoulut oli perkeleen hienot ja kalliit ja lahjanjakotilaisuus on tuossa iltapäivällä. Mutta kas kummaa, täälläkin uikuttajia riittää pari jotka valittavat vain valittamisen ilosta.


 
Me saatiin noi 40 euron arvoinen lahja ja ihan kiva sellainen. Äitiyslomalla oleville toki myös lahja toimitetaan. Aina ollaan jouluksi jotain saatu, on riippunut firman menestyksestä sitten mimmoinen lahja on tullut. Joku vuosi on saatu suklaarasia, ja joku toinen vuosi sitten jotain enemmän.

Mies sai entisestä paikastaan valtavan laatikollisen ruokaa, saa nähdä sitten saako tästä uudesta paikasta lahjaa.
 
öttismönkiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää tollanen valitus!:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Meillä on yli 300 työntekijää,tehtaanjohtaja tienaa sellaiset 300 000?/vuosi,eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Mikset itse ole hankkinut tehtaanjohtajalle sopivaa koulutusta ja alkanut rakentaa uraa johtajan paikka tähtäimenä, niin ei tarttis täällä rutista duunareista ja pomoista. Joku joutuu aina tehä duunarin hommat ja jonkun on osattava johtaa niitä duunareita ja osattava myös toimia niin, että niillä duunareilla riittää jatkossakin hommia. Ei se oo helppoo olla vastuunkantajanakaan!
Just,meidän palkkaa nostettiin eurolla*hah* ja pomojen liksaa kymppitonneilla,onko se reilua,onko?
Voi luoja mitä rutinaa! Älä yleistä jos teidän firmassa ei homma pelaa. Vai oletko sinä niitä pahan mielen kylväjiä jotka valittaa kaikesta. Meidänkin firmassa (jossa minä olen päättäjäportaassa) muistetaan "duunareita" muutaman kerran vuodessa 300:n euron extrapalkalla, jo lähtöpalkka on koko kaupungin paras, työolosuhteet on vimosen päälle, ostetaan kaikki vermeet firman puolesta, ei tarvii työntekijöiden maksaa "väliä" esim. radiokuulosuojaimista jne. Pikkujoulut oli perkeleen hienot ja kalliit ja lahjanjakotilaisuus on tuossa iltapäivällä. Mutta kas kummaa, täälläkin uikuttajia riittää pari jotka valittavat vain valittamisen ilosta.
Mikä firma, mä tuun heti töihin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää tollanen valitus!:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Meillä on yli 300 työntekijää,tehtaanjohtaja tienaa sellaiset 300 000?/vuosi,eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Mikset itse ole hankkinut tehtaanjohtajalle sopivaa koulutusta ja alkanut rakentaa uraa johtajan paikka tähtäimenä, niin ei tarttis täällä rutista duunareista ja pomoista. Joku joutuu aina tehä duunarin hommat ja jonkun on osattava johtaa niitä duunareita ja osattava myös toimia niin, että niillä duunareilla riittää jatkossakin hommia. Ei se oo helppoo olla vastuunkantajanakaan!

ai kaikki työnjohtajix.
kyllä olis kohtuullista muistaa niitä jotka oikeesti sen työn tekee.

mua taas naurattaa tuollaset puolustukset että hanki samanlainen työ.
Ei kukaan omilla aivoilla ajatteleva heitä noin pönttöö perustelua.
"kyllä olis kohtuullista muistaa niitä jotka oikeesti sen työn tekee"

Kuulkaa se työ loppuis sieltä tuotannon puolelta hyvin äkkiä jos me "pomot" lopetettais se jatkuva tien päällä oleminen, kauppojen pitkäjänteinen puurtaminen, messuilla juokseminen jne. Kuka on oikeasti niin idiootti että luulee että tämä "pomon" työ on niin helvetin helppoo, lepposaa ja mukavaa? Ja moni pomon pallilla istuva on kyllä tullut töihin pitkällisen työn ja opiskelun ansiosta. Minä mm. puursin koko opiskelun ajan pesemässä supermarkettien lihatiskejä ja paistoin viikonloppuyöt hampurilaisia. Että tiedetään kyllä mitä se ruumiillinen työ on!
 
Me saadaan joka joulu 20? kinkkulahjakortti.
Sain sen myös äitiyslomalla ollessani, mut en tiedä olisinko saanu jos en olis vielä aloittanut töissä tarvittaessa kutsuttavana (toistaiseksi)

Mies saa joka vuosi firman yhteistyökumppaneilta kans lahjat kun se tuuraa aina sen pomoa, on tullut juustoa, viinaa, pyyhkeitä, paitoja, reppuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ja niitä duunareita ei tartte muistaa kuin palkan muodossa? Ärsyttää tommoset kommentit!
:kieh:
No mitä ne duunarit antaa tehtaanjohtajalle joululahjaksi?
toimivan organisaation, lojaalisuuden työnantajaa kohtaan.
Se lojaalisuus oikein paistaa tässäkin keskustelussa, hahhah! :LOL:
 
qwertyu
Meillä ei töissä saada mitään joululahjaa, ellei sellaiseksi lasketa työmaaruokalassa tarjottavaa joululounasta. Onhan sekin tietysti jotain, kun muuten maksamme lounaasta 5 euroa.
 
minahan en saa mitaan, mutta hyodyn miehestani valillisesti. Mies saa yhden ylimaaraisen kuukauden palkan seka lahettava yksikko Suomesta lahettaa lahjan,yleensa firman lahjat ovat olleet hyvia, esim...Finlaysonin takit ja tyynyt kahdelle, viime vuonna tuli Hagmanin kasarisarja seka pihvinuija, pihdit seka lasta, iittalan Vernaa on tullut jne....
 
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää tollanen valitus!:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Meillä on yli 300 työntekijää,tehtaanjohtaja tienaa sellaiset 300 000?/vuosi,eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Mikset itse ole hankkinut tehtaanjohtajalle sopivaa koulutusta ja alkanut rakentaa uraa johtajan paikka tähtäimenä, niin ei tarttis täällä rutista duunareista ja pomoista. Joku joutuu aina tehä duunarin hommat ja jonkun on osattava johtaa niitä duunareita ja osattava myös toimia niin, että niillä duunareilla riittää jatkossakin hommia. Ei se oo helppoo olla vastuunkantajanakaan!
Just,meidän palkkaa nostettiin eurolla*hah* ja pomojen liksaa kymppitonneilla,onko se reilua,onko?
Voi luoja mitä rutinaa! Älä yleistä jos teidän firmassa ei homma pelaa. Vai oletko sinä niitä pahan mielen kylväjiä jotka valittaa kaikesta. Meidänkin firmassa (jossa minä olen päättäjäportaassa) muistetaan "duunareita" muutaman kerran vuodessa 300:n euron extrapalkalla, jo lähtöpalkka on koko kaupungin paras, työolosuhteet on vimosen päälle, ostetaan kaikki vermeet firman puolesta, ei tarvii työntekijöiden maksaa "väliä" esim. radiokuulosuojaimista jne. Pikkujoulut oli perkeleen hienot ja kalliit ja lahjanjakotilaisuus on tuossa iltapäivällä. Mutta kas kummaa, täälläkin uikuttajia riittää pari jotka valittavat vain valittamisen ilosta.
Mikä firma, mä tuun heti töihin :D
Puunjalostustehdas =)
 
öttismönkiäinen
En taida osata niitä hommia :) mulla ei ole ongelmaa lahjojen saamisten/antamisen suhteen ku yksityisyrittäjä, ja firmani ainut työntekijä. va pitäiskö lahjoa itse itseäni :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ai juu ja Rosalee semmottia vielä, jos työnantaja kohtelee työntekijäänsä paskasti on työnantajan ihan turha odottaa lojaalisuutta.
Onko pa*kakohtelu sitä, että pomot ei ole koko ajan selkä vääränä kantamassa kaikenlaista lahjusta työntekijöille?

Millaista kohtelun pitäisi olla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
En taida osata niitä hommia :) mulla ei ole ongelmaa lahjojen saamisten/antamisen suhteen ku yksityisyrittäjä, ja firmani ainut työntekijä. va pitäiskö lahjoa itse itseäni :D
Lahjo vaan itseäsi. Saatpahan mieluisan lahjan, eikä tarvitse täällä valittaa pomon antamasta huonosta lahjasta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ai juu ja Rosalee semmottia vielä, jos työnantaja kohtelee työntekijäänsä paskasti on työnantajan ihan turha odottaa lojaalisuutta.
Se on ihan totta. Mutta esim. meillä vaikka niin ei ole niin valittajia ja kieroilijoita näkyy riveihin mahtuvan silti. Kaipa se on vain ihmisen luonteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ai juu ja Rosalee semmottia vielä, jos työnantaja kohtelee työntekijäänsä paskasti on työnantajan ihan turha odottaa lojaalisuutta.
Onko pa*kakohtelu sitä, että pomot ei ole koko ajan selkä vääränä kantamassa kaikenlaista lahjusta työntekijöille?

Millaista kohtelun pitäisi olla?
Kiinnostas minuakin! SE on avainkysymys.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Ai juu ja Rosalee semmottia vielä, jos työnantaja kohtelee työntekijäänsä paskasti on työnantajan ihan turha odottaa lojaalisuutta.
Se on ihan totta. Mutta esim. meillä vaikka niin ei ole niin valittajia ja kieroilijoita näkyy riveihin mahtuvan silti. Kaipa se on vain ihmisen luonteessa.
On olemassa niitä tyyppejä, joille mikään ei ole tarpeeksi. Valitettavaa.
 
öttismönkiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
En taida osata niitä hommia :) mulla ei ole ongelmaa lahjojen saamisten/antamisen suhteen ku yksityisyrittäjä, ja firmani ainut työntekijä. va pitäiskö lahjoa itse itseäni :D
Lahjo vaan itseäsi. Saatpahan mieluisan lahjan, eikä tarvitse täällä valittaa pomon antamasta huonosta lahjasta ;)
Mut jos mä en sit hetken päästä tykkääkkään siitä? Tosin ostin itselleni jo lahjan pilates-dvd, tosin saattaa jäädä kaapin päälle jos on liian vaikeata. Tai innostus lopahtaa. ja uuden kahvinkeittimen oon ostanu kans vähän aikaa sitten ku entinen hajosi
 

Yhteistyössä