Muistaako työpaikka sinua millään lahjalla/rahalla?

Me ei saada mitään |O :snotty: Vaikka iso tehdas onkin ja rahaa kyllä löytyy ja paljon :kieh: Toissa jouluna saatiin sentäs kinkut,viime jouluna en ollut töissä (silloin ei oltu saatu mitään)eikä tänäkään jouluna edes pomot vaivaudu toivottamaan hyvää joulua,höh.
Mies saa kyllä "kinkkurahan",mutta hän onkin ollut siellä töissä jo yli 10 vuotta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Juuh saatiin punaisesta hyovasta tehty kuusenkoriste *kele* :kieh: Taidan pistää pakettiin ja lähettää takaisin... :whistle:
Oliko teidän pomo ihan itse tehnyt sen :whistle: :D
Ei. Tässä buulaagissa on semmoinen reilut 1200 henkeä. Voi tosin olla että pomot on hankkinut alaisilleen jotain. Mä oon vaan hoitovapaalla. Mutta siltikkin vituttaa tommonen, ei sitten edes lähettäisi sitä...
 
vieras
Oikeesti, palkkahan on korvaus tehdystä työstä. muu on ylimääräistä. Ketään työnantajaa ei oo velvoitettu antaan lahjoja työntekijöilleen (ja niistäkin sit täällä valitetaan :0 )
 
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Juuh saatiin punaisesta hyovasta tehty kuusenkoriste *kele* :kieh: Taidan pistää pakettiin ja lähettää takaisin... :whistle:
Oliko teidän pomo ihan itse tehnyt sen :whistle: :D
Ei. Tässä buulaagissa on semmoinen reilut 1200 henkeä. Voi tosin olla että pomot on hankkinut alaisilleen jotain. Mä oon vaan hoitovapaalla. Mutta siltikkin vituttaa tommonen, ei sitten edes lähettäisi sitä...
Meillä on yli 300 työntekijää,tehtaanjohtaja tienaa sellaiset 300 000?/vuosi,eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeesti, palkkahan on korvaus tehdystä työstä. muu on ylimääräistä. Ketään työnantajaa ei oo velvoitettu antaan lahjoja työntekijöilleen (ja niistäkin sit täällä valitetaan :0 )
Meillä on ennen annettu kinkkuja yms,mutta nyt kun tuotanto nous ja firma saa lisää rahaa,niin me duunarit jäädään ilman mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeesti, palkkahan on korvaus tehdystä työstä. muu on ylimääräistä. Ketään työnantajaa ei oo velvoitettu antaan lahjoja työntekijöilleen (ja niistäkin sit täällä valitetaan :0 )
Onhan se näinkin. Mutta mie valitan silti siitä kortista ja se meneekin suoraan roskikseen kun sen vaan saan.
 
Pömppiäisen äiti
No kyllä minä odottaisin, että äitiyslomalla olevalle ainakin tulisi lahja. Varsinkin palkallisella äitiyslomalla olevalle, kuten minulle. Tiedä sitten, jaksoivatko työkaverit ottaa minullekin pakettia, kun kävivät hakemassa omansa. Tai oliko siellä varattu minulle mitään.. Pitäis muutenkin lähteä käymään työpaikalla tässä tällä viikolla....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
[eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Älä nyt höpöjä puhu. Tyhmähän sä olet, jos ilmaiseksi työtä teet. Tottakai duunareillekin palkka maksetaan.
Kuka kieltää sua alkamasta pomoksi, jos duunarina on noin huono olla?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
[eli on varaa maksaa isoille pomoille,mutta duunarit ei saa mitään,vaikka me niiden palkka tehdäänkin :snotty:
Älä nyt höpöjä puhu. Tyhmähän sä olet, jos ilmaiseksi työtä teet. Tottakai duunareillekin palkka maksetaan.
Kuka kieltää sua alkamasta pomoksi, jos duunarina on noin huono olla?
No tottakai meille palkka maksetaan :D Mutta ei edes lämmintä kättä ja hyvän joulun toivotusta saada :snotty:
Hmm,mitenköhän mä saisin vallattua johtajan tittelin itselleni,kyllä mua sellainen liksa kiinnostaisi :whistle:
 

Yhteistyössä