Muistaako kukaan tällaista tapausta 90-luvulta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syvä matala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syvä matala

Vieras
Minä olen muistavinani, että joskus 90-luvun puolivälin jälkeen tapahtui jouluna/joulun aikoihin sellainen tragedia, jossa kotibileissä olisi useampi nuori kuollut.

Sitä en muista oliko kyseessä metanolimyrkytys vai häkä vai mikä. Voi olla, että muistan väärin tai sotken ajankohdan (että kyseessä olikin vappubileet tms.) mutta sinnikäs musitikuva minulla jostain tällaisesta on.

Muistaako kukaan muu?

Tyttö putosi parvekkeelta. :'( Mutta olikos vuosi kuitenkin -96? Muistaisin, että meillä oli vauva silloin...

Juu, -96 se oli. Tässä hyvä muistutus siitä miksi on tärkeää että pelastustiet pidetään esteettöminä! Tyttö pääsi putoamaan parvekkeelta koska nostolava-auto ei päässyt riittävän nopeasti avuksi koska tiellä oli väärin pysäköityjä autoja.

[QUOTE="Maarit";29386884]Tapaninpäivänä -97 oli Lahdessa se kerrostalopalo, jossa kuoli nuori tyttö, tarkoititko sitä?[/QUOTE]

Ai niin tämäkin surullinen juttu :( En tarkoittanut tätä tapausta aloituksessa.

Muistaako kukaan kuttulan lastenkotia, tuota sosiaalitoimen helmeä?

Kuttula tuotti todella hyviä tuloksia syrjäytyneiden, rikollis mukuloiden yhteiskuntaan sopeuttamisessa. Epäonnistui muutaman parkkiintuneemman kanssa ja nousi otsikoihin tästä syystä. Kaikki jotka noita perhekoteja haukkuu ja jeesustelee kasvatusmenetelmiä pitäis pistää samaan kämppään noiden "kullanmurujen" kanssa, jos on muutaman päivän päästä henki ja järki tallella eikä oo hermo palanu niin ok valittakaa vaan. T. tota työtä tehnyt (en tosin kuttulassa)

[QUOTE="viera";29386942]Kuttula tuotti todella hyviä tuloksia syrjäytyneiden, rikollis mukuloiden yhteiskuntaan sopeuttamisessa. Epäonnistui muutaman parkkiintuneemman kanssa ja nousi otsikoihin tästä syystä. Kaikki jotka noita perhekoteja haukkuu ja jeesustelee kasvatusmenetelmiä pitäis pistää samaan kämppään noiden "kullanmurujen" kanssa, jos on muutaman päivän päästä henki ja järki tallella eikä oo hermo palanu niin ok valittakaa vaan. T. tota työtä tehnyt (en tosin kuttulassa)[/QUOTE]
Juu, helvetin hyviä tuloksia ainakin teurastamisen opettamisessa ja siinä miten tyttöjä pitää pussailla.
Oikein hieno mies, en ihmettele yhtään miten moinen helmi on valikoitunut sossujen sihdistä!

Yhteistyössä