muistaako kukaan paljonko maksaa serlan talouspaperi ja vessapaperi pakettitarjous sittarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
tarkistin kotona kuittia ja olivat ne laskuttaneet erikseen, vaikka pitäis olla jokin kimppa-hinta. en vaan enää yhtään muista paljonko se maksoi yhdessä. ottaa päähän, kun meidän sittarissa aina on jotain väärällä hintaa kuitissa. grrr. pitää kai taas käydä prismassa.

pska! kaivoin nettiä ja löysin sellaisen tarjouksen, jossa olis pitänyt ottaa kaksi pakettia vessapaperia ja yksi talouspaperi. mulla ei ollut kuin yksi vessapaperia. siis niitä paaleja! sekin ottaa päähän, jos niitä ostaa niin on kärryt täynnä eikä muuta oikein sovi ostamaan. Kärpäle! ja poistohintainen kerma oli tietenkin kuitissa täyteen hintaan. mä en käy enää íkinä siellä kaupassa!!!

katso ettei siellä kuitin alaosassa ole sitä alennusta niistä joko plussa eduissa tai muut edut kohdassa.
Ne alennetut hinnat ei ole siinä varsinaisen tuotteen kohdalla.
Katso plussa.com sivustolta tarjoukset

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
pska! kaivoin nettiä ja löysin sellaisen tarjouksen, jossa olis pitänyt ottaa kaksi pakettia vessapaperia ja yksi talouspaperi. mulla ei ollut kuin yksi vessapaperia. siis niitä paaleja! sekin ottaa päähän, jos niitä ostaa niin on kärryt täynnä eikä muuta oikein sovi ostamaan. Kärpäle! ja poistohintainen kerma oli tietenkin kuitissa täyteen hintaan. mä en käy enää íkinä siellä kaupassa!!!

no älä käy. oma vika

en käykään! eikä ole oma vika, jos kauppa laskuttaa väärin. tuo vessapaperi juttu oli ihan oma moka, olisin saanut sen kolmannen paalin melkein samalla hintaa kuin nuo kaksi. :/ mutta jos olisin hoksannut, että olis pitänyt ottaa kolme, niin kauppaan olis jäänyt nekin paperit.(koska kärryihin ei olis sit mahtunut ruokaostoksia)

No, sehän on kamalaa jos tulee virhe kassalla. Sitähän ei voi käydä oikaisemassa.
Mutta jos sinua olis laskutettu liian vähän niin et varmaan olis valittanu saati sitten
käynyt oikaisuttamassa sitä.

Kannattaa ne paperit ottaa kärryn päälle viimeisenä, kyllä ne muutkin ne saa sieltä otettua.

hölmöä mennä hakemaan infosta 50senttiä tai vähempää. mutta varmaan pitäis ihan periaatteesta. mä en kyllä edes ikinä muista niitä hintoja sieltä kaupan hyllyistä, joten tosi vaikea on tarkistaakaan, että onko samat. Noi tarjoukset vaan tiedän, että pitäis jossain lopussa näkyä. Ole sä vaan pikku sielu rauhas, mä oon sit iso. =)

niin ja sen vielä sanon, että kun tuo iso kauppa ei ole naapurissa, niin en viitsi joka päivä sinne erikseen ajella. ja sitten kun taas on sinne asiaa tyyliin 2 viikon päästä, niin onpa infotädit ihmeissään, kun tyrkkään sinne kuitin kans, että teillä oli aikoja sitten päiväyspoistona kermapurkki, joka on kuitissa väärin :D millä mä edes sen todistan, että oli päiväyspoistotarjoustuote.