Muistaako joku sen lasten merkkivaatteista kiinnostuneen äidin/nimimerkin?

  • Viestiketjun aloittaja Eveliina
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ainakin Pampoliina tulkee mieleen. Tosin taisi olla feikki.
Se, se oli PAmpolina jep? Miten niin feikki. Kyllä kirjoitteli tosi asiantuntevasti ja itsekin merkkivaatteista jotain tiedän. Kyllä hänen tietonsa oli ihan oikeita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en muista näitä ollenkaan. Joskus talvella paljon kirjoiteltiin. Sen suosikki oli Burberry.
Mikä hitsi se oli, kun en muista?
Tuo taisi olla just se jonka toinen nikki oli Pampoliina. Nikki poistettiin.
Miksi?
No siksi, kun oli feikki.
Tiesi kyllä ihan aidosti merkkivaatteista. Voin itse sen merkkivaatemyyjänä sanoa. Siis mikä feikki? Voitko sanoa?
 
Toinen lakeuksien vaikuttajan vaimo
Onhan pampolina ollut kaikenaikaa keskuudessamme. Hän vaihtoi vaan nikkiä ja omasta aloitteestaan. Tunnen ihmisen ja siinä perheessä ei ole feikkiä nähtykään. Kaikki on aina aitoa ja kallista. Hän joutui järkyttävän nettikiusaamisen uhriksi täällä palstalla ja vaihtoi nikkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en muista näitä ollenkaan. Joskus talvella paljon kirjoiteltiin. Sen suosikki oli Burberry.
Mikä hitsi se oli, kun en muista?
Tuo taisi olla just se jonka toinen nikki oli Pampoliina. Nikki poistettiin.
Miksi?
No siksi, kun oli feikki.
Tiesi kyllä ihan aidosti merkkivaatteista. Voin itse sen merkkivaatemyyjänä sanoa. Siis mikä feikki? Voitko sanoa?
Huoh. Mä en nyt puhu siitä että tiesikö merkkivaatteista vaiko eikö tiennyt. Nikkinsä kumminkin ilmeisesti poistettiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oletko sä ehkä itse kyseinen nikki...?
No sama tuli mieleen mullakin kun tätä samaa nikkiä kysellään paljon ja joskus useasti päivässä. :whistle: Ja eikö se jossain vaiheessa jo paljastunut että se itse kyseli täällä itsensä perään, vai muistanko väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oletko sä ehkä itse kyseinen nikki...?
No sama tuli mieleen mullakin kun tätä samaa nikkiä kysellään paljon ja joskus useasti päivässä. :whistle: Ja eikö se jossain vaiheessa jo paljastunut että se itse kyseli täällä itsensä perään, vai muistanko väärin?
Muistat oikein. ;) Ja tämäkin aloitus on hiukan kuin entisen toistoa... :xmas:
 
Eveliina
Poistuin hetkeksi syöttämään kuopukseni. En todellakaan ole kyseinen nimimerkki. Miksi minä sellaista kyselisin. Olen ikuinen harmailija. Useimmiten kirjoitan ihan tällä etunimelläni.
Ihmeellisiä juttuja kirjoittelette? En ole ollut tietoinen,että joku muukin on häntä kysynyt. Sen voin kuitenkin merkkivaatteiden myyjänä eli jonkin sortin asiantuntijana sanoa,että hän tiesi merkkivaatteista noin 99% ja keskustelut oli mielenkiintoisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Täällä on ihan hirveästi noita feikkejä jäänyt kiinni, ettei perässä pysy. Oliko siis Pampoliina ja Burberrymama sama tyyppi? mistä tämä kenties selvisi ja onko näissä muuta feikkiä?
Noin taisi olla. Mä en oikein muista että mitä selvisi, enkä oikein sitäkään että miten. Ne ketjutkin taidettiin poistaa.

 
Kasvimaan kyntäjä
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Täällä on ihan hirveästi noita feikkejä jäänyt kiinni, ettei perässä pysy. Oliko siis Pampoliina ja Burberrymama sama tyyppi? mistä tämä kenties selvisi ja onko näissä muuta feikkiä?
Noin taisi olla. Mä en oikein muista että mitä selvisi, enkä oikein sitäkään että miten. Ne ketjutkin taidettiin poistaa.
Ei ne ollu sama tyyppi, kun burberrymama oli joku sakea kateellinen, joka tunsi pampolinan, joka oli jonku johtoportaan herran rouva jne. Se meni aika rumaksi tekstiksi siltä burberrymamalta. Henkilökohtasii kaunoja oli palijo. Muistaakseni tää pampolina kyllä ihan itse lähti palstalta siis ainakii sillä nikillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kasvimaan kyntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Täällä on ihan hirveästi noita feikkejä jäänyt kiinni, ettei perässä pysy. Oliko siis Pampoliina ja Burberrymama sama tyyppi? mistä tämä kenties selvisi ja onko näissä muuta feikkiä?
Noin taisi olla. Mä en oikein muista että mitä selvisi, enkä oikein sitäkään että miten. Ne ketjutkin taidettiin poistaa.
Ei ne ollu sama tyyppi, kun burberrymama oli joku sakea kateellinen, joka tunsi pampolinan, joka oli jonku johtoportaan herran rouva jne. Se meni aika rumaksi tekstiksi siltä burberrymamalta. Henkilökohtasii kaunoja oli palijo. Muistaakseni tää pampolina kyllä ihan itse lähti palstalta siis ainakii sillä nikillä.
Juujuu. :xmas:
 
Kasvimaan kyntäjä
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasvimaan kyntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Täällä on ihan hirveästi noita feikkejä jäänyt kiinni, ettei perässä pysy. Oliko siis Pampoliina ja Burberrymama sama tyyppi? mistä tämä kenties selvisi ja onko näissä muuta feikkiä?
Noin taisi olla. Mä en oikein muista että mitä selvisi, enkä oikein sitäkään että miten. Ne ketjutkin taidettiin poistaa.
Ei ne ollu sama tyyppi, kun burberrymama oli joku sakea kateellinen, joka tunsi pampolinan, joka oli jonku johtoportaan herran rouva jne. Se meni aika rumaksi tekstiksi siltä burberrymamalta. Henkilökohtasii kaunoja oli palijo. Muistaakseni tää pampolina kyllä ihan itse lähti palstalta siis ainakii sillä nikillä.
Juujuu. :xmas:
? No muistanks sit väärin.? En mä sata varma oo, mut jotenki noin se kuitenki meni.
 

Yhteistyössä