Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Pinaviiniä ei nyt kyl oo et se ei läikkyny näppikselle.
Mä säilytin muuten sen näppiksen minkä mä pinaviineillä huuhtelin aikoinaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
![]()
![]()
Huomaan muistavani tuonkin tapauksen :ashamed: Tuli vissiin notkuttua palstalla tovi jos toinenkin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
![]()
![]()
Huomaan muistavani tuonkin tapauksen :ashamed: Tuli vissiin notkuttua palstalla tovi jos toinenkin :ashamed:
joskus (mut vaan joskus) tais tulla notkuttua palstalla aamuyöhön asti, varsinki jos oli hyvät jutut menossa niin eihän sitä voinu pois mennä ku olis jääny jostain todella hyvästä paitsi ja aamulla oli kyllä ankeeta nousta ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:joskus (mut vaan joskus) tais tulla notkuttua palstalla aamuyöhön asti, varsinki jos oli hyvät jutut menossa niin eihän sitä voinu pois mennä ku olis jääny jostain todella hyvästä paitsi ja aamulla oli kyllä ankeeta nousta ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Muistan =) Säännöllinen kalluppi sätissä myös se kypäräärä...ja se että kukaan ollut autokolarissa...minkä merkkinen turvaistuin.
Katollakos kasvot menosuuntaan vai etuperin![]()
juu,sama tapaus.Muistatko tike mut 2+ chatista?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
![]()
![]()
joskus (mut vaan joskus) tais tulla notkuttua palstalla aamuyöhön asti, varsinki jos oli hyvät jutut menossa niin eihän sitä voinu pois mennä ku olis jääny jostain todella hyvästä paitsi ja aamulla oli kyllä ankeeta nousta ylös.
Jep, nykyään tuo työelämä haittaa jonkin verran palstailua. Eikä täällä nykyään oikein niin hervottomia ketjujakaan ole ollut,,,
*Muistelee erästä vakotakki-ketjua*![]()