Muistaako joku polkupyöräkypärä keskusteluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Muistan. Se muuten on, että käytätkö kypärän :saint:

Vilkkuvaloin, tietenkin =)

Oi vitsi mä unohdin noi valot ja väri muuten piti olla punanen jos oikeen muistan

=)

Juu punanen, sit oli niitä kypärälauluja, järjen veiiiiit ja minusta kyyypärän teiiiiit... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:laugh: :laugh: kyllä muistuu mieleen hyvinkin,sekä maaritin vai mikä se oli,luksuselämää :laugh: :laugh:

Mä jäin sillon aikoinaan kaipaamaan jopa Maaritin tekstejä ne ku oli melkeen suoraan jostain ruusunpunaisesta romaanista.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:laugh: :laugh: kyllä muistuu mieleen hyvinkin,sekä maaritin vai mikä se oli,luksuselämää :laugh: :laugh:

Mä jäin sillon aikoinaan kaipaamaan jopa Maaritin tekstejä ne ku oli melkeen suoraan jostain ruusunpunaisesta romaanista.

No niinpä,rahaa oli jne,ihan paras.Kukakohan mahtoi olla nimimerkin takana? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Muistan. Se muuten on, että käytätkö kypärän :saint:

Vilkkuvaloin, tietenkin =)

Oi vitsi mä unohdin noi valot ja väri muuten piti olla punanen jos oikeen muistan

=)

Juu punanen, sit oli niitä kypärälauluja, järjen veiiiiit ja minusta kyyypärän teiiiiit... :D

ne olis tarvinnu tallentaa itelle, muutamat oli sellasia et vedet valu silmistä ku niitä luki ja sen yön jälkeen oli kyllä vattalihakset naurusta kipeet pitkään
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
ikävä kyllä olen niin vanha palstalainen että muistan..

Eiks sulla oo toi nikki ollu pitkään? Jotenki tuntuu tutulta vaan

Ei tää nyt vuosikausia vielä ole tainnut olla, vaihdan aina kun elämäntilanne muuttuu ja nyt ei oo kyllä hiukkaan aikaan muuttunut mikään.

Kyllä meidän Pertti sanoo taas että lopeta nyt jo se netissä roikkuminen,eikö se riitä että olet jo koko päivän shoppaillut ja istunut manikyyrissä ja kampaajalla.
Ihan niinkuin täällä Sveitsin huvilalla nyt olisi jotakin muuta tekemistä kun Perttikin vaan istuu palavereissä kaiket päivät.

Yhteistyössä