Muistaako 20-30v. naiset Hello Kittyä?

  • Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
Muistanhan minä :), mulla oli lapsena jotain Kitty-kamaa, ja My Melody-tuotteita myös.

Ja esikoiselle hommasin niitä kun hän oli vauva eikä Kittyä ollut vielä joka toisella kuten nyt. Ostan mä tytölle toki edelleen Kittyä, hän kun tykkää siitä.
 
Miulla oli joitain Hello Kitty leluja ja semmonen tähtikaksoset-penaali, jonka kun avas molemmin puolin, ni siitä sai asunnon ja sisällä oli kaikenmoisia kalusteita ym. ym. ja tähtikaksoset myös. Siskolla oli samanlainen erivärisenä...
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Miulla oli joitain Hello Kitty leluja ja semmonen tähtikaksoset-penaali, jonka kun avas molemmin puolin, ni siitä sai asunnon ja sisällä oli kaikenmoisia kalusteita ym. ym. ja tähtikaksoset myös. Siskolla oli samanlainen erivärisenä...
Mulla tais olla ihana samanlainen penaali :wave: ! Ja pelikortitkin löytyi, vaikken osannutkaan pelata :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Miulla oli joitain Hello Kitty leluja ja semmonen tähtikaksoset-penaali, jonka kun avas molemmin puolin, ni siitä sai asunnon ja sisällä oli kaikenmoisia kalusteita ym. ym. ja tähtikaksoset myös. Siskolla oli samanlainen erivärisenä...
Mulla tais olla ihana samanlainen penaali :wave: ! Ja pelikortitkin löytyi, vaikken osannutkaan pelata :D .
toisella puolella oli etupiha ja toisella sit sisätilat ja siel pääs yläkertaankin... ym. ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä muistan.
(ja ikää on 27v )
Mie oon samanikänen enkä kyllä muista siihen lapsena törmänneeni.. :ashamed: Mie oonki maalta. :saint: :D
Heh :D Liittyiskö toi maalaisuus siihen :D
Mä muistan etten lapsenkaan pitänyt yhtään siitä hahmosta :LOL:
Varmasti :D :snotty:
Mä luulen kans etten olis tykänny, hepat oli niin pop. Ei niitä mikään kissa olis voittanu.
 
samax3
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan.:
olen 35v. mulla oli Hellokitty päiväkirja lapsena. ei muuta ollukkaan.
ja jatkoa, en tykäänyt yhtään koko hellokitty tuotteista. ajattelin et kyl on hölmön näköinen nalle.
sorry sekö onkin kissa mä oon aina kattonut nalleksi :D mutta ei haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä muistan.
(ja ikää on 27v )
Mie oon samanikänen enkä kyllä muista siihen lapsena törmänneeni.. :ashamed: Mie oonki maalta. :saint: :D
Heh :D Liittyiskö toi maalaisuus siihen :D
Mä muistan etten lapsenkaan pitänyt yhtään siitä hahmosta :LOL:
Varmasti :D :snotty:
Mä luulen kans etten olis tykänny, hepat oli niin pop. Ei niitä mikään kissa olis voittanu.

Mulla oli kans silloin hepat aika pop! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä muistan.
(ja ikää on 27v )
Mie oon samanikänen enkä kyllä muista siihen lapsena törmänneeni.. :ashamed: Mie oonki maalta. :saint: :D
Heh :D Liittyiskö toi maalaisuus siihen :D
Mä muistan etten lapsenkaan pitänyt yhtään siitä hahmosta :LOL:
Varmasti :D :snotty:
Mä luulen kans etten olis tykänny, hepat oli niin pop. Ei niitä mikään kissa olis voittanu.

Mulla oli kans silloin hepat aika pop! :D
Mulle ne on edelleen vaikken aktiivisesti enää mukana ookkaan. Jos ton tytön sais joskus innostuun :saint: Ja toki pojankin!
 

Yhteistyössä