Muista tuntea syyllisyyttä Etelä-Afrikan vesipulasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Suomalaisten yritysten panos ja esimerkki on tutkijatohtori Suvi Sojamon mukaan erittäin tärkeä."

Yksi kärpäsen paska koko kokonaisuudessa.
Onko Päivämiehessä siitä mitään? Niillähän on vuosikymmenet ollut porukoita siellä ja myös helluntailaisilla ne lähetyslentäjät. Muitakin tietysti on, kun Britanniasta on lähetetty tottelemattomat Afrikkaan. Siitä kertoo dokumentti Magdalenasisaret.
http://www.tapiosiltala.com/tanzania/index.php
Tuota en vielä lukenut.
 
Onko Päivämiehessä siitä mitään? Niillähän on vuosikymmenet ollut porukoita siellä ja myös helluntailaisilla ne lähetyslentäjät. Muitakin tietysti on, kun Britanniasta on lähetetty tottelemattomat Afrikkaan. Siitä kertoo dokumentti Magdalenasisaret.
http://www.tapiosiltala.com/tanzania/index.php
Tuota en vielä lukenut.
Nyt paula käyt taas vähän ylikierroksilla...
Otappas kupillinen kärhämöteetä ja rauhoitu.
 
vierailija
Ja siis onhan tämä kieltämättä hämmentävää, että jotenkin kummasti tästä tuli suomalaisten vastuu taas kerran.
Ei sillä, minäkin olen sitämieltä, että veden kulutuksen suhteen pitää olla järkevä ja vettä pitää arvostaa... mutta se, että me olisimme jotenkin vastuussa Etelä- afrikan ahdingosta tuntuu vähän kaukaa haetulle.
 
Mä koen jo kamalaa syyllisyyttä Syyrian tilanteesta, turvapaikanhakijoiden ahdingosta ja nyt vielä tämä päälle. Miten kestän kaiken:p
Pidä tänään yksi vapaapäivä syyllisyydestä. Juo ilolla viiniä, vedä suklaata kaksin käsin, heittele avokadoilla vesilintuja ja jätä kurillasi hana tunniksi valumaan.
Sitten huomenna jaksat taas kokea pahaa mieltä koko maailman puolesta.
 
vierailija
Ja siis onhan tämä kieltämättä hämmentävää, että jotenkin kummasti tästä tuli suomalaisten vastuu taas kerran.
Ei sillä, minäkin olen sitämieltä, että veden kulutuksen suhteen pitää olla järkevä ja vettä pitää arvostaa... mutta se, että me olisimme jotenkin vastuussa Etelä- afrikan ahdingosta tuntuu vähän kaukaa haetulle.
Pali kauempaa ei syyllistä voi hakea...
 

Yhteistyössä