muista miestäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti23

Vieras
hei.. =) en tiedä onko tämä ollenkaan oikea paikka keskustella aiheesta,kun ei ole juurikaan kokemusta tälläisestä,mutta paljon olen kuullut eri keskustefoorumeista ym.joten päätin kysyä tälläistä jos jollain olisi ideoita. Eli,meillä on mieheni kanssa ensi kuussa vuosipäivä ja haluaisin ylläättää hänet jollain lailla..ostamalla tai tekemällä jotain. mutta miten?? syntymäpäivälahjaksi ostin hänelle zipon johon olin kaiverrututtanut nimen ja päivän,ja kovasti hän piti lahjasta:)nyt pitäisi löytää tai keksiä jotain oikein..mistä hän todella yllättyy.. mutta en vaan millään keksi mitä se olisi..jos jollain on kokemuksia tai ideoita tms.niin ne ovat erittäin tervetulleita :)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti23:
hei.. =) en tiedä onko tämä ollenkaan oikea paikka keskustella aiheesta,kun ei ole juurikaan kokemusta tälläisestä,mutta paljon olen kuullut eri keskustefoorumeista ym.joten päätin kysyä tälläistä jos jollain olisi ideoita. Eli,meillä on mieheni kanssa ensi kuussa vuosipäivä ja haluaisin ylläättää hänet jollain lailla..ostamalla tai tekemällä jotain. mutta miten?? syntymäpäivälahjaksi ostin hänelle zipon johon olin kaiverrututtanut nimen ja päivän,ja kovasti hän piti lahjasta:)nyt pitäisi löytää tai keksiä jotain oikein..mistä hän todella yllättyy.. mutta en vaan millään keksi mitä se olisi..jos jollain on kokemuksia tai ideoita tms.niin ne ovat erittäin tervetulleita :)

Zipon ? Sytkärin ?

No osta nyt sitten tupakkaa sille sytkärille. Kyllä yllättyy.

Kuules, otat suihin pitkään ja hartaasti. Jälkikäteen miehelle kylmä olut ja hyvää ruokaa.
Tai sitten toistepäin, tässä voit soveltaa.

Jos teeveestä tulee jalkapalloa, niin poistut paikalta ja annat miehesi katsoa rauhassa matsin.

Musta ois hassua antaa seksiä lahjaksi, ihan samoin, kuin käydä kauppaa sillä (vrt. tee sinä tuo homma, niin saat sitten seksiä).

Aika vaikea ehdotella lahjaa, kun ei tiedä lahjan saajasta mitään muuta kuin sukupuolen.

Tuo tupakka oli kai vitsiksi tarkoitettu, mutta jos hän sitä lajia harrastaa, niin miten olisi hyvät sikaarit? Ainakin helsingissä löytyy erikoiskauppoja joissa hyvät valikoimat ja asiantuntevat myyjät.

Riippuen siitä, missä ja miten olette tavanneet tai olleet ensitreffeillä, voisit järjestää teille kopiopäivän, eli teette samoja asioita kuin silloin.

Jos hän on erähenkinen, niin mökkireissu oheistoimintoineen voisi myös olla mukava.

Kuules tuliseni. Mä veikkaan, että suurimmasta osasta miehiä on hauskaa saada seksiä. Vaikka lahjaksi :-)

Viisas nainen e i tietenkään puhu mistään lahjasta, sitä antaessaan. Sitä paitsi ku**i suussa olisi hankala puhuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Kuules tuliseni. Mä veikkaan, että suurimmasta osasta miehiä on hauskaa saada seksiä. Vaikka lahjaksi :-)

Viisas nainen e i tietenkään puhu mistään lahjasta, sitä antaessaan. Sitä paitsi ku**i suussa olisi hankala puhuakin.

Sori kun sorkin tähän väliin, mut eikö sen lahjan pitäs olla jotakin harvinaisempaa...vai onko se?

Jos puhuis samalla kun mutustelee, niin sehän olis..Ja joskus seksitön päiväkin on kuin lahja...

Nimenomaan, eihän se tunnu lahjalta jos se on muutenkin jokapäiväistä. Sama kuin antaisi leipää ja metukkaa ;-DDD

Vaikka joo, antoi munkin mies mulle lahjaksi tulppaanin, kun mulla oli maljakko valmiina, hih.

Muistan kyllä täällä käydyn keskustelun, jossa vaimo mietti tosissaan, josko antaisi miehelleen huoran lahjaksi, kun mies ei ollut ikinä sellaista käyttänyt. Että kukin tyylillään.

No elkees kuulkees mittee työ..

Se on kuulkaas se suihinotto sellainen juttu, että se on aivan sama vaikka sitä olisikin jokapäivä tarjolla, niin aina se maistuu yhtä makialta..olen ollut huomaavinani.. ja lahjasta käyp.

Vähän niinkuin hyvä ruoka. Sitäkin saa jokapäivä, mutta aina silloin tällöin voi laittaa oikein kurmeeta..

Niin mutta tuli, siinä keskustelussahan se vaimo tunnustikin, ettei oikein osaa just sitä suihinottoa ja sen takia sitä huoraa suunnittelikin.

Eli tääkin nyt puhuu mun lahjaidan puolesta.

Ai, niinhän se taisi olla. Kyllähän munkin miehellä on maireampi ilme suihinoton jälkeen, kuin mitä syötyään leipää. Kaipa se jotain kertoo. Eli, ap, suihinotto on hyväks testattu juttu, kuka hölmö sitä nyt mihinkään romanttiselle mökkilomalle lähtisi :-)

No oikeasti mä olen ihan paska, eikä meillä ole ollut seksiä vuosiin, enkä ole ikinä edes saanut kunnolla. Justhan mä tuolla toisaalla kerroin, miten mua varmaan petetäänkin mennen ja tullen.

Kohta mä kehun mun alapään lihasten supistelut, asuntojen neliömmäärät, uudet autot, vihkisormuksen timangit ym. Pitää vetää kyllä henkeä välillä..ja käydä hakemassa parit oxepamit kaapista.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
Nyt kyllä kuulostaa tuo karismaakon epäily kuin haluaisi asian laidan todistettavaksi :-)

Mä otan kyllä loukkauksena, että mun ruuanlaittotaitoja epäillään, enkä kiinnitä mitään huomiota tollaseen.

Eilenkin väänsin ensin sairaan hyvät sapuskat ja sitten vielä leivoin leipääkin iltapalaksi. Mutta tietysti sä olet karismaako tervetullut meille ihan koska vaan...syömään. Muistaakseni mun yhteystiedotkin etsivä löytää ....... :-P

Älä huoli! Minä en ole ikinä nähnytkään naisen elintä, en edes tiedä et missäpäin se piilossansa supistelee, monen neliön alalla...Jotakin pitää minunkin mennä nyt ottamaan...vaikka kahvii ja nii..

Mä muuten leivon tänään pullaa, yleisön pyynnöstä. Sitä suihinottoa harvemmin jo aamulla tiedustellaan iltapalaksi, eli kallistun kuitenkin siihen, että tasoihin menee mielihyvä näissä asioissa -molempien aikana vielä huokaillaan, kuinka ihanaa se on.

Voisin kuitenkin tiedustella mieheltä tekstarilla, että kumpaa mielummin haluaa, kun tulee Suomi-Puola matsia katsomasta... Kysymällähän se tämäkin asia selviää :-)

Olen tässä kerännyt rohkeutta kokeilla. Rima liian korkella, mies syönyt lapsuutensa ja nuoruutensa omassa pellossa kasvatettua ja kotona leivottua.

Muistaakseni tuli osaa, sun täytyy mennä sille sit kylään.

Juu, mä osaan leipoa ruisleipää ja mulla on ikivanha juurikin.

Miehen vastaus kysymykseeni oli, että ottais molemmat, kun eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja ja järjestyksellä ei kuulemma ole väliä:-)

Nyt se tietty luulee, että mä täällä pelkkä essu päällä leivon ja odotan häntä suu auki...

Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
Juu, mä osaan leipoa ruisleipää ja mulla on ikivanha juurikin.

Miehen vastaus kysymykseeni oli, että ottais molemmat, kun eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja ja järjestyksellä ei kuulemma ole väliä:-)

Nyt se tietty luulee, että mä täällä pelkkä essu päällä leivon ja odotan häntä suu auki...

Voi luoja, anteeksi, mutta toi mielikuva saa mut tippumaan tuolilta :-DDD

Katsotaan, mitä meillä vastataan..

Tästähän voisi kehitellä parisuhdeversion, tästä "kumman kaa" sarjasta. -"Kumpaa ottaisit mielummin, sitä vai tätä" Näin saadaan puolison todelliset mieltymykset selville, eikä tarvitsisi pähkäillä mitä hän oikeasti haluaa. Voidaan myös arvottaa ruuat, seksi, kotityöt -ja ihan kaikki.

Yhteistyössä