P
Professional Griefer
Vieras
No en tiedä onko mulla "oikeutta" osallistua tähän keskusteluun, kun oon lopettanu ihan hyvin juomisen. Olen jostain 13-vuotiaasta asti ollut sellanen perus kapinateiniryyppääjä, lukiossa ja 16-19 vuotiaana taas ns. viikonloppualkoholisti. Mutta sitten jotain tapahtui ja oikeastaan koko vuosi 2012 meni hiprakassa tai humalassa. Se vaan lähti lapasesta ja meni ihan sairaaksi henkisesti ja fyysisesti loppua kohden. Sain apua ja lähti senkin jälkeen lapasesta, mutta alkoi tasottumaan kun sairastuin pahasti loppuvuodesta. Nyt tämän vuoden ajan en oo juonut arkisin yhtään ja viikonloppuisinkin 1-3 annosta. Yksi baari-ilta oli vähän railakkaampi.
Se nousuhumalan tunne vaan oli jostain syystä niin ylitsepääsemättömän hieno, että seuraavan päivän mahdollinen fyysinen huono oli ja se saatanallinen henkinen morkkis ja pahoinvointi jäi sen alle. Nyt en enää kykene ymmärtämään, miksi.
Mä oon kylläkin kehittänyt tuon alkoholiongelman tilalle kyllä ny ihan muut addiktiot, jotka ei oo yhtään sen parempia. Mutta luottokortti katkastu ja aika ravintoterapeutille varattu ja aion pitää asian hanskassa.
Join muuten tänään yhden siiderin, mutta siitä iski vaan väsymys, joten se jäi sihen vaikka kaapissa olis vielä kolme lisää ja miehen ostamaa viiniäkin. Blah.
Se nousuhumalan tunne vaan oli jostain syystä niin ylitsepääsemättömän hieno, että seuraavan päivän mahdollinen fyysinen huono oli ja se saatanallinen henkinen morkkis ja pahoinvointi jäi sen alle. Nyt en enää kykene ymmärtämään, miksi.
Mä oon kylläkin kehittänyt tuon alkoholiongelman tilalle kyllä ny ihan muut addiktiot, jotka ei oo yhtään sen parempia. Mutta luottokortti katkastu ja aika ravintoterapeutille varattu ja aion pitää asian hanskassa.
Join muuten tänään yhden siiderin, mutta siitä iski vaan väsymys, joten se jäi sihen vaikka kaapissa olis vielä kolme lisää ja miehen ostamaa viiniäkin. Blah.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: