Kello on kahdeksan aamulla ja mun tekee mieli siideriä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piti tääkin päivä nähdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piti tääkin päivä nähdä

Vieras
Enkä oo edes mikään alkoholisti, en muista milloin oon viimeksi juonut jotain. Aika karua.

Lapset on pois koko viikon, mikään ei siis estäisi. Paitsi mun pää, joka sanoo ettei normaali-ihmiset tähän aikaan juo alkoholia.
Ehkä tää menee ohi :D

Alkuperäinen kirjoittaja piti tääkin päivä nähdä;28677127:
Enkä oo edes mikään alkoholisti, en muista milloin oon viimeksi juonut jotain. Aika karua.
Lapset on pois koko viikon, mikään ei siis estäisi. Paitsi mun pää, joka sanoo ettei normaali-ihmiset tähän aikaan juo alkoholia.
Ehkä tää menee ohi :D
Sitähän kuihtuu kuin kukka jos ei juo :)
Turo's Hevi Gee - En päivääkään juomatta ois - YouTube

[QUOTE="vieras";28677161]Mitä ihmeen väliä on kellonajalla tai viikonpäivällä?! :O Mulla on aina jemmassa sidukkaa mielitekojen varalta.[/QUOTE]

No on sillä sen verran väliä, että jos nyt juon niin sitten en pääse täältä kotoa enää minnekään koko päivänä (paitsi taksilla). :D

Alkuperäinen kirjoittaja piti tääkin päivä nähdä;28677233:
No on sillä sen verran väliä, että jos nyt juon niin sitten en pääse täältä kotoa enää minnekään koko päivänä (paitsi taksilla). :D
No sit... jos tilanne on tuo :( Se ennakointi, se ennakointi! Pitää varata ruokaa ja juomaa riittävästi kotiin :)

Kyllä on selkeä ongelma sinulla, mene hoitoon tai muuten minä soitan foballe!
EI OLE NORMAALIA OLLENKAAN TUOLLAINEN, etkö ymmärrä että laki määrää milloin on normaalia juoda alkoholia saati haluta sitä, ja jos sitä haluaa niin se kertoo siitä että on jo ongelma sen juomisen kanssa!

Olet varmasti aivan kamala äiti vaikka muuta väittäisit!

Alkuperäinen kirjoittaja piti tääkin päivä nähdä;28677233:

Juo yksi siideri ja parin tunnin kuluttua alkoholia veressä 0‰, jolloin pääset ajamaan.

Ei mun tartte enää ajaa minnekään.
Sinänsä kyllä huono tää tiistaitissuttelu, kun ei tänään ole mikään baari auki missään. Pöh. Hukkaan menee nääkin siiderit ;)

Yhteistyössä