T
tyhmää
Vieras
Mie en nyt vaan ymmärrä et miks kukaan haluaa tahallaan ajaa kesärenkaillas,jos sää ei sitten sitä salli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää:Mie en nyt vaan ymmärrä et miks kukaan haluaa tahallaan ajaa kesärenkaillas,jos sää ei sitten sitä salli.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä en suostu ajamaan metriäkään kesärenkailla, kun tiellä on lunta. Turha riski ottaa enkä käsitä, miksi joku on sen valmis ottamaan, etenkin jos on lapsia kyydissä.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä en suostu ajamaan metriäkään kesärenkailla, kun tiellä on lunta. Turha riski ottaa enkä käsitä, miksi joku on sen valmis ottamaan, etenkin jos on lapsia kyydissä.
Jokainenhan arvioi sen riskin ihan itse. Niin minäkin, olihan tuolla liukasta, mutta kun itse pörrään muutaman kilometrin säteellä, jossa nopeusrajoitus on 30 - 40 kilometriä tunnissa, riskit ovat jo muutenkin aika pienet. Ja kun pitää oikean tilannenopeuden, esim. hidastaa risteyksiin ajoissa, tuolla voi ihan hyvin ajaa kesärenkaillakin. Tosin näyttää keli paheneva koko ajan, eli täytyy katsoa mitä tässä sitten tehdään.
Mun pitää vaihdattaa renkaat liikkeessä, miehellä on sellainen selkävika, ettei sitä kykene tekemään - tai on riski olla saikulla ja kotonakin toimintakyvytön parikin viikkoa - joten ei oteta sitä riskiä. Mies ei myöskään aja autoa - ja huipuksi renkaat eivät mahdu takakonttiin, eli en voi kuskata lapsia, kun ohjelmassa on renkaiden vaihdatus, joten tässä on pikkuisen haastetta, koska homman aina ehtii hoitaa.
Mulle olis parasta, jos joku hakis auton duunin pihasta, ja tekisi duunin sillä aikaa kun itse teen töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Minä en suostu ajamaan metriäkään kesärenkailla, kun tiellä on lunta. Turha riski ottaa enkä käsitä, miksi joku on sen valmis ottamaan, etenkin jos on lapsia kyydissä.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:Ja sä et voi itse vaihtaa renkaita koska?