ahdistus
Huomenna se sitten on pakko aloittaa...nimittäin masennuslääkkeiden syönti Haluaisinkin kuulla muiden kokemuksia,jos on,että miten ootte saaneet apua lääkkeistä masennukseen? Ja onko teillä ollut samankaltaisia oireita masennuksessa kuin mulla? Epätodellista oloa,tuntuu kuin olisi niinku joku "haamu",ettei tuntis itseään ollenkaan. Ja sitten tuntuu myös niinku ei tuntis ketään muitakaan.Koko ajan miettii vaan omaa olotilaa,eikä osaa päästää siitä ajatuksesta irti. Pelottaa kaikki,eikä sille pelolle ole mitään varsinaista kohdetta. Sitten tuntuu,että ajatus tulee vähän jälkijunassa,että miettii tavallaan sen asian minkä on tehnyt niin vasta sen jälkeen kun on tehnyt (ymmärtiköhän tota selitystä?). Ja muutenkin miettii koko ajan omia ajatuksia,et mistä ne tulee ja mitä mä äsken sanoinkaan jne. Aivan hirveää oman itsensä pohtimista ja tutkiskelua! Eikä mikään kiinnosta tai miettii,että mikä merkitys kaikilla asioilla ja tekemisillä on. Tää on TOSI ahdistavaa ja lääkkeiden hakua oon vaan ´pitkittänyt ja pitkittänyt,mutta nyt todella tuntuu,etten selviä tästä ainakaan omin avuin,eikä tämä itsekseen mene ohi,vaikka sitä kuinka toivoin. Viime yönä kun heräsin niin oli sellainen tunne,etten tiedä kuka ja missä olen... Mun elämä on ollut nyt pari vuotta yhtä muutosta,enkä ole päässyt tavallaan henkisesti rauhoittumaan.
Kiitos kun jaksoitte lukea ja jos minulla on kohtalotovereita niin vieläkin suurempi kiitos,jos jaksat vastata! Kun jotenkin tuntuu,että kukaan muu ei varmaan ajattele tai tunne samanlaisia asioita ja pelottaa ettei tämä olo mene ikinä ohi tai että olen jotenkin "sekoamassa"...
Kiitos kun jaksoitte lukea ja jos minulla on kohtalotovereita niin vieläkin suurempi kiitos,jos jaksat vastata! Kun jotenkin tuntuu,että kukaan muu ei varmaan ajattele tai tunne samanlaisia asioita ja pelottaa ettei tämä olo mene ikinä ohi tai että olen jotenkin "sekoamassa"...