M
Mymmeli
Vieras
Lapselle on löytynyt 1 loistava kummi, mutta tarvittaisiin 2. Minusta kummin tulee olla oikeasti perheelle läheinen ihminen jo vuosien takaa. En haluaisi pyytää kummiksi aivan ketä vain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eipä:..ei se kummin pesti ihmisiä oikein houkuttele. En itsekään enää suostu. Se on sitä antamista, antamista ja velvollisuuksia aina.
Niin...Olisinpa minäkin ollut tomerampi. nyt olen tahtomattani kummi kuudelle enkä tykkää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Minä mää:Alkuperäinen kirjoittaja eipä:..ei se kummin pesti ihmisiä oikein houkuttele. En itsekään enää suostu. Se on sitä antamista, antamista ja velvollisuuksia aina.
Tää on kyllä aikas totta. Meillä mies ei ole koskaan suostunut kenellekään kummiksi, sanoo aina, ettei hän kuitenkaan ole hyvä siinä; unohtelee jne. Olen aina kauhistellut ko. asiaa, mutta myöhemmin tajunnut, että hän onkin ollut ihan oikeassa sanomalla asian heti ja suoraan....
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Miksi se kummius otetaan taakkana? Mä olen 3 lapsen kummi enkä ostele heille mtn kalliita lahjoja. Jtn pientä syntymäpäivänä kortin kera. Minä keskityn kummiudessa enemmän lapsen kanssa vietettyyn aikaan, otan yökylään ja mukaan leffaan. Miksi edes suostua kummiuteen jos se on pakkopullaaja yleisesti ottaen musta on kaks asiaa joista ei sovi kieltäytyä, kasteelle vieminen ja hautaan kantaminen. Huonoa kummia ei olekkaan jos häneltä ei odoteta enempää mitä hän pystyy tarjoamaan. Ja moni kummi toivoo itseään muistettavan syntymäpäivänä kummilapsen taholta ihan vaikka puhelulla tai postikortilla, eli ei pitäisi olla ihan yksipuolista vain.