Muija sai raivarit.

• Viestiketjun aloittaja Pate
  • Ensimmäinen viesti
Pate
Onkos tää nyt ihan normaalia, kerroin vain kiltisti että ollaan järkkäämässä bileet tossa kolmen viikon päästä johon kutsutaan kaikki lapsuudenkaverit, mulla on aika rankka menneisyys joten johtuukohan se juuri tästä ja nainen kuvittelee jotain tyhmää.

alii
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Onkos tää nyt ihan normaalia, kerroin vain kiltisti että ollaan järkkäämässä bileet tossa kolmen viikon päästä johon kutsutaan kaikki lapsuudenkaverit, mulla on aika rankka menneisyys joten johtuukohan se juuri tästä ja nainen kuvittelee jotain tyhmää.
Mitä bileet sisältää? Rukoilua ja raamattua vai?

Pate
Alkuperäinen kirjoittaja alii:
Mitä bileet sisältää? Rukoilua ja raamattua vai?
:D joo sitä just:D

no...
Olisit kysynyt eukoltasi, sopiiko järkätä bileitä jos siis teillä kotona meinaat bilettää. Kyllä muakin ärsyttäis jos mies ihan kysymättä meille jotain väkeä olisi pyytänyt.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voi Pate mitä menit tekemää. Ei naiselle voi tolleen vaan _kertoa_ että järkätään bileet, vaan asia pitää esittää ihan muulla tavalla.
Millä tavalla, kerro lisää jos nainen oot:)
Exiä ei suvaita, tai oikeastaan kutu vaan kaikki jos teidän suhde loistaa-pääsee nykyinen naises loistamaan :) Kysy mitä hän haluaa ruuaksi jne, hänenkin mieltymyksiä tietty, eikä mitään jalkapallo matsin seurantaa jos muijas ei siitä kovin tykkää.. :)

näin
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Voi Pate mitä menit tekemää. Ei naiselle voi tolleen vaan _kertoa_ että järkätään bileet, vaan asia pitää esittää ihan muulla tavalla.
Exiä ei suvaita, tai oikeastaan kutu vaan kaikki jos teidän suhde loistaa-pääsee nykyinen naises loistamaan :) Kysy mitä hän haluaa ruuaksi jne, hänenkin mieltymyksiä tietty, eikä mitään jalkapallo matsin seurantaa jos muijas ei siitä kovin tykkää.. :)
Muista hemmotella naistasi! Vaikka kiva pikku ylläri juhliisi josta hän varmasti pitää, lempi drinkki tms.

miumau
Niin no, voisit ensin tavallaan pohjustaa että ois bileitä tulossa. Ja vähän kysyä vaimosi mielipidettä asiasta sekä kertoa keitä juhliin olisi tulossa ja ehkä esitellä kavereita. Mutta tietenkin pidät bileesi vaikka toinen murjottaakin, ei pidä lopettaa elämästä vaikka seurusteleekin ;)

totta kai voi ilmottaa vaan naiselle et on järkkäyksessä bileet..vielä noin ajoissa sen tekee. Vaikka olis railakas menneisyys niin kyllä sen pitää oppia luottamaan ettet tee mitään tyhmää (jos e todellakaan ollu mitään tyhmää mielessä). Ei suhteesta tuu pidemmän päälle mitään jos ei pysytytä luottamaantai edes opettele luottamaan. Pitäähän sitä nyt välillä päästä lapsuudenkavereiden kanssa remuamaan :)

Pate
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:
En jummarra. Onks ne bileet vaan vanhoille kamuille joihin ei avecit pääse? Vai onko lieka tiukalla ylipäätään?
Kaikki on tervetullut:) Kyllä mä tiedän, että muija ei oikein välitä jostain mun ystävistä varsinkaan niistä mitkä oli sillon joskus nuorena, mutta ystävät on ystäviä.

emmi
Ajattelin järjestää juhlat vanhoille ystävilleni..
Että nainen tuntee omaavansa asiassa hieman päätösvaltaa :)
Ei että järkkään.
Ja jos ei auta niin kertokoon mikä mättää ja voitte sopia jotain ns. "sääntöjä illankulusta"
Jos sittenkään ei passaa niin mäkeen koko akka :D
Vitsi tuo viimoinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja no...:
Olisit kysynyt eukoltasi, sopiiko järkätä bileitä jos siis teillä kotona meinaat bilettää. Kyllä muakin ärsyttäis jos mies ihan kysymättä meille jotain väkeä olisi pyytänyt.
No jos se on yhteinen koti, niin yhtä lailla molemmilla on sinne oikeus kutsua ystäviään. En tiedä millaisia kaverisi ovat, mutta jos itse luotat heihin noin paljon, kai tyttöystävänkin pitäisi. Ole sitten luottamuksen arvoinen vain.

En jummarra. Onks ne bileet vaan vanhoille kamuille joihin ei avecit pääse? Vai onko lieka tiukalla ylipäätään?
Kaikki on tervetullut:) Kyllä mä tiedän, että muija ei oikein välitä jostain mun ystävistä varsinkaan niistä mitkä oli sillon joskus nuorena, mutta ystävät on ystäviä.
Ahaa, hän ei halua nähdä ystäviäsi eikä ole riemuissaan, että sinäkään tapaat... onko pelättävissä jotain sivuefektejä? Jos ei, niin kannattaa vakuutella muija ja käyttäytyä sen mukaan. :D

Pate
Ahaa, hän ei halua nähdä ystäviäsi eikä ole riemuissaan, että sinäkään tapaat... onko pelättävissä jotain sivuefektejä? Jos ei, niin kannattaa vakuutella muija ja käyttäytyä sen mukaan. :D
Ei tartte pelätä menneet on menneitä, se joka vanhoja muistelee jne....

luonnollista
Laitetaan grilli kuumaksi, sauna lämpimäksi ja ainakin 20 kaveria on jo sanonut tulevansa.
Eikö sille alkoholi maistu? Tiedän että jos itse ei juuri tykkää ottaa sitä 3 enempää niin alkaa ketuttamaan muiden kännikäytös.

luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Olisin onnellinen jos minun miehenikin kertoisi minulle asioista ja menoista AJOISSA :D Hyvä Pate! Pidä huolta ettei puolisosi jää ulkopuoliseksi tässä asiassa, varmasti leppyy kun saa osallistua! =)
Niinpä, MUISTA HUOMIOIDA BILEISSÄ VAIMOASI sillä itsellä aina kutistunut ja sivullinen olo kun hänen kaverit on kylässä, jauhaavat omiaan jne.

Pate
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollista:
Laitetaan grilli kuumaksi, sauna lämpimäksi ja ainakin 20 kaveria on jo sanonut tulevansa.
Eikö sille alkoholi maistu? Tiedän että jos itse ei juuri tykkää ottaa sitä 3 enempää niin alkaa ketuttamaan muiden kännikäytös.
Minä se isäntä olen, joten kaikki lentää kämpästä ulos jos rupeaa sekoilemaan, ei tartte sitä pelätä.

hei
Ensin pitäis esittää mahdollisimman hyvässä valossa idea tälläsistä bileistä. Sitten sopia yhdessä se päivä, millon bileet on, ja sitten miettiä yhdessä, ketä sinne kutsutaan.

Pienenä vinkkinä, että alkuvaiheessa kannattais olla aika iso vieraslista ja siinä voi olla sellasiakin, joita et itekkään välttämättä halua teille. Siitä on sit hyvä lähteä karsimaan, ja saat bileisiis ne jotka haluatkin :D

Jos siis haluat sovussa järkätä ne bileet ilman liiempiä raivareita.

Ai niin, ja kannattaa myös sopia naisen kanssa siitä, millon bileet suunnilleen loppuu, siis että kukaan ei jää teille moneks päiväks ryypiskelemään.

luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollista:
Minä se isäntä olen, joten kaikki lentää kämpästä ulos jos rupeaa sekoilemaan, ei tartte sitä pelätä.
Tuli ekana vaimosi mieleen. :D No niin asiaan: kerro nämä asiat vaimollesi, tai pyydä lukemaan palsta ja ole lempeä. Kyllä se siitä! :)

Yhteistyössä