muiden kummalliset tavat ja meidän oikeat tavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maailman paras äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen järkyttyneenä seurannut miten leväperäisesti äidit lapsiaan hoitavat: korviketta, sitteriä, halpishaalareita, huonoja harrastuksia tai ei ollenkaan, ei yhteistä aikaa, täällä netissä roikkuvat eivätkä vietä lautapelejä pelaten aikaansa lapsen kanssa.

:laugh:

Onneksi olkoon! Taisit juuri saada "Palstan täydellisin äiti"-tittelin! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja maailman paras äiti:
joo. tuli kirjotusvirhe, piti olla kehittävä...

ja joo, oli hetki aikaa kun vauva nukkui ja ipana leikki itsekseen :)

Niinniiiiin. Ethän sä täällä muuten olis ollukkaa??! :laugh: :kieh:

Mä menen nyt lämmittään mikrosapuskaa HYPPYKIIKUSSA roikkuvalle apinalle... :saint: Just pistin henkarille roikkumaan kaksi Lotta&Lassi haalarii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maailman paras äiti:
En ole turhaan sitterissä pitänyt vaan keittänyt ja kannustanut motoriseen liikkumiseen ja lapsistani on tullut keskivertokakaroita huomattavasti kehittyneempiä yksilöitä ihan minun toimieni ansiosta.
Minusta jo pelkästään lapsen keittäminen kannustaa motoriseen liikuntaan. Ainakin luulisin, että kun tenavan laittaa kiehuvaan veteen, se ottaa motoriset taitonsa käyttöön heti.

:laugh:
näin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
-- - lasten ruuat eivät ole alusta loppuun itse tehtyjä, käytetään eineksiä, ei ole itse poimittuja marjoja - torilta haetut eivät ole sama asia (Se on jännä juttu miten ne vitamiinit imeytyy siihen kerääjään ja sen perheeseen, mut ei kerrota sitä torilla asioiville ettei niiden puolukoissa ole mitään hyödyllistä ja terveellistä)
:whistle:

Ei kyse olekaan luonnon metsistä saatujen marjojen vitamiineista vaan siitä, että siellä metsässä luonnon helmassa reippaaillaan ja ollaan koko perheen voimin yhdessä, syödään äidin itseleipomaa luomuruisleipää ja juodaan marjamehua ja sitten taas poimitaan tuohikontti täyteen metsän antimia.

Ja miten niin tylsä - tämmönen määrä vastauksia, ja minä sitten olisin tylsä ;)

Ja kuka otti tosissaan :D

Jaa, meen autolla hakee ipanan muskarista, jätän vauvan tänne 12 vuotiaan kanssa, vauva nukkuu - omassa sängyssään. :)

Arvatkaapas mitä, mä en yhtään enää käytä aktiivista aikaani siihen, että muistelisin miten olen lapseni jo kohta kahdeksanvuodenikään saakka hoitanut. Ihan vallan kovasti tietysti imeellistä, että hengissä on, tervekin vielä ja kovasti fiksukin jopa.. On kovasti vähän merkityksellistä nyt enää pohtia, että voi hitto kun en kestovaippaillutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei kai joku ihan oikeesti ottanut tätä tosissaan?Missä on mammat teidän huumorintaju,haloo!?!

Hyvä läppä ap!

Kiitos. :)
Joku täällä on tajunnutkin että provoilen ja vaikka olen täällä välissä sen tunnustanutkin, ei kukaan sitä lue.

Naiset, äidit; mikä huumorintajuttomuus!?! Tosikkomaisuus?!?! NYT tiedän miksi en ole saanut mammapiireissä yhtään kaveria, en kunnolla aina edes juttukumppania !!

Mutta tämmöstähän täällä on: maailman paras äiti kertoo, miten itse toimii ja kauhistelee toisten toisenlaisia tapoja ja näin ollen hänen tapahsa on ainoa oikea.

Mutta mun kirotusvire että kun piti olla kehittää, olikin keittää ja joku huomasi sen, meni hetki kun hekottelin täällä koneen äärellä, ipana jo tenttasi että mitä sä äiti naurat..

Noista 80% oli kuvassa mukana vielä esikoisen kanssá. en tosin ollut maailman paras kun töissäkävin jotta saisi ruokaa lapsi ja puoliso.

Kahden lapsen kanssa en taas enää jaksanut pingottaa. Oma mielenterveys taitaa kuitenkin mennä superäitiyden edelle.

Silti tuossa oli melko lähellä ihanne-äitiydestä luomani kuva mutta ei vaan jaksa normaali-ihminen yksin kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja toiseksi paras:
Noista 80% oli kuvassa mukana vielä esikoisen kanssá. en tosin ollut maailman paras kun töissäkävin jotta saisi ruokaa lapsi ja puoliso.

Kahden lapsen kanssa en taas enää jaksanut pingottaa. Oma mielenterveys taitaa kuitenkin mennä superäitiyden edelle.

Silti tuossa oli melko lähellä ihanne-äitiydestä luomani kuva mutta ei vaan jaksa normaali-ihminen yksin kaikkea.

Ihan oikeesti???!!!!!

Ai niin, lukeeko listassa että äiti tekee kaiken ruuan itse alusta loppuun ja myös leipoo itse, niin pikkuleivät pullat kuin leivänkin ?! Ja karjalanpiirakat ja kaalikääryleet ja viinerit? Niitä voi syödä, kun on itse tehty, luomutuotteista :)

Yhteistyössä