muiden 1,5vee pojilla...

Hiih...

Just tuumasin isännälle yks päivä jotta kuopus luulee tuon pilin tippuvan ellei sitä oo koko ajan hiplaamassa ja tarkistamassa ettei mee hukkaan ;)

Kai se "heiluminen" siellä jalkovälissä jotenkin häiritsee ja siksi sitä nypitään :D
 
juups....on sitä näköjään muillakin!!

meillä kun koitetaan hiukan kieltää ettei koko ajan tarvi sitä kiskoa niin kahta kauheemmin vetää...auuts....mua sattuu kun mää katon!!
no ehkä sen saa vanhempana tajuun ettei koko ajan tarvi sitä kiskoo :kieh:
 
äiti1981
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 12:37 vinci kirjoitti:
juups....on sitä näköjään muillakin!!

meillä kun koitetaan hiukan kieltää ettei koko ajan tarvi sitä kiskoa niin kahta kauheemmin vetää...auuts....mua sattuu kun mää katon!!
no ehkä sen saa vanhempana tajuun ettei koko ajan tarvi sitä kiskoo :kieh:
Joo me on kans vähän yritetty kieltää, mutta sittenhän poika oikein innostuu sitä räpläämään :whistle:
Joskus oikein kurkkaa vaippaan että onko tallella :D
Mutta mä olen huomannu että on paras olla huomaamatta koko asiaa..
 
Sanna-mamma
Meillä on tuota ollut varmaan jo vuoden ikäisestä asti. :whistle: Minusta ihan normaalia lapsen kehitystä. En ole erityisemmin kiinnittänyt huomiota tuohon räpläilyyn. Antaa toisen tutustua omaan kehoonsa. ;) :heart:
 
poika on ollut käsi haaruksissa siitä asti kun sinne alkoi yltää :whistle:

aina kun vaippa pois,hiplaa,venyttelee ja rutistelee ja ylpeenä selittää kun hänellä on pippe :D ja kun aikansa räplää niin alkaa juu hieman jöpöttää ;) kyl välillä tekee pahaa katsoa kuinka kova kourasesti jätkä sitä rutistelee... mut kaipa se kuuluu tuohon miehistymiseen ;) ja on siis nyt 1v9kk.

pottailu hieman hankalaa kun tarvii se käsi olla siellä jalkovälissä :LOL:
 

Yhteistyössä