Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sen verran tekee nyt mieli kommentoida että kyllä ne lapset vaistoavat jos kotona ei ole asiat hyvin.
Ja tuo haukkuminen lasten kuullen, ei hemmetti. :/
JOs miehellä on paha olla ja sulla myös, niin miten lapsilla voisi olla hyvä olla sellaisessa perheessä? :|
Mutta voimia, kovasti kovasti voimia.
Saavat paljon rakkautta ja hellyyttä ja itse tässä olen yrittänyt kovasti olla ns. normaalisti.
Mies äsken sitten antoi kyllä ymmärtää, että eilinen oli mun vika. Sanoin että ei ilmeisesti ole yhtään pahoillaan ja sanoi että pyysi kyllä jo anteeksi. (Ei mikään hyvä anteeksipyyntö mielestäni.) Ja alkoi solvata kun "jankkaan" eilisestä. Kysyin sitten hiukan ehkä veemäisesti että käykö kiinni taas kun olen niiiiin veemäinen, sanoi että sustahan se riippuu. Ei helvetti. Ei todellakaan ole mun vika, enkä eilenkään mitään pahaa tehnyt. Nyt lähti kioskille. Ensi viikolla on anopin äidin synttärit ja mieli kyllä muuttui sen suhteen, saisi lähteä kyllä sinne vaikka pariksi viikoksi.
Sitä en hetkeäkään epäile etteivätkö rakkautta ja hellyyttä saisi, mut sitä kun pitäisi saada myös vanhempien toisiltaan.
Tuo sun miehen käytös on mun mielestäni huolestuttavaa, onko sillä jostain erityisestä syystä hermot kireällä?
:/ ( kuin kirjoitit että on vasta viime aikoina ollut tuollaista )
Jospa se viikon tai parin poissaolo tekisi hälle hyvää.