muaki masentaa

22.01.2007
401
0
16
kävin tänään 2 tuntia 3kk ikäisen pojan kanssa kylässä, ja kysyin illalla mieheltäni et joskos mä pääsisin vähäks aikaa tuulettuun(ilman lasta), ku se taas tapansa mukaan oli koko päivän harrastamassa, (soitti mulle jossain välis et teeppä ruoka valmiiksi tunnin päästä ku hän tulee käymään kotona) se vaan totes et eiköhän se riitä jo tällepäivää, ko olin kuulema kokopäivän kylässä...Ja lähti ite taas kyläileen.... :kieh:
Se on aina meillä tämmöstä. Minä en saa koskaan käydä missään ilman poikaa, pitäs vissii olla vaan koko päivän kahdestaan pojan kanssa kotona et ukko saa mennä...
Se vetoaa siihen et se käy töissä ni sen kuuluuki päästä vapaa-ajallaan niin paljon ku haluaa, mut ku mä oon äitiyslomalla niin lapsenhoito ja kotityöt kuuluu luonnollisesti mulle 24h/7

Ihan oikeesti, mistä näitä miehiä tulee?? Toki, hänellekkin vapaa-aika kuuluu, mut niin se kuuluu sinullekkin.
Sun täytyy vaan yrittää puhua sille ja kertoo miltä tuntuu, ei siihen muu auta.

Täältäkin löytyy samankaltaisia elementtejä perhe-elämästä. Ketuttaa, kun on omat voimat ja jaksaminen ihan vähissä ja omaa aikaa ei juur ollenkaan. Voimia ap:lle!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ihan oikeesti, mistä näitä miehiä tulee?? Toki, hänellekkin vapaa-aika kuuluu, mut niin se kuuluu sinullekkin.
Sun täytyy vaan yrittää puhua sille ja kertoo miltä tuntuu, ei siihen muu auta.

mää yritän joka toinen päivä keskustella sen kanssa tästä et mullekki kuuluu ihmisarvo vaikka oonki nainen mut pyh se mitää auta...

Se auttaa, että varaat itelles jonku menon (kavereita, shoppailurundi, kampaaja, jumppa, kirjasto - mitä vaan!) ilmotat sen ajoissa miehelles ja LÄHDET! Marssit ovesta ja sanot, että pärjäilkää. Etkä soittele kotiin sinä aikana. Teet sen kerran ja sitte onki jo helpompaa. Härkää sarvista WOMAN! Ihan turha kitistä, ettei pääse mihinkään. Täytyy ottaa ja lähteä! Tsemppiä!

meillä on toisinpäin,mies päästä minut vaikka mihin,kun hänen mielestä aika rasittava jos mä olen koko päiviä lapsien kanssa :saint: :| Onko sinulla kavereita tai esim.äiti joka voi auta,ja voit mennä jonnekin yksin?

Alkuperäinen kirjoittaja KotiHiippari Hetkinen:
Se auttaa, että varaat itelles jonku menon (kavereita, shoppailurundi, kampaaja, jumppa, kirjasto - mitä vaan!) ilmotat sen ajoissa miehelles ja LÄHDET! Marssit ovesta ja sanot, että pärjäilkää. Etkä soittele kotiin sinä aikana. Teet sen kerran ja sitte onki jo helpompaa. Härkää sarvista WOMAN! Ihan turha kitistä, ettei pääse mihinkään. Täytyy ottaa ja lähteä! Tsemppiä!

Onhan se noinkin, mutta jos minä lähden jonnekin, niin ukko on tietokoneella suurimman osan ajasta ja muksu (1v5kk) kiskoo kirjat ja dvdt alas hyllyistä ja heittelee kaukosäädintä, kiipeilee sohvalla, repii tapettia yms. kun kukaan ei valvo.. Vanhempi muksu (koululainen) onneksi osaa jo käyttäytyä/olla itsekseenkin.
Viimeksi tänään miehen kanssa tästä asiasta keskusteltiin.
Nii, ja eihän tää vastaus nyt mulle ollu mut kerroimpa tän vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Mirah21:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mira kysäisinkin sulta jo aiemmin että alkaako sukunimes H kirjaimella?

siitähän se näkyy mun nimimerkistä :)

Onko toinen kirjain U? =)

ei.. a

No voi harmi, kuulostit niin yhdeltä mun tutulta jota en ole vuosiin nähnyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:

Onhan se noinkin, mutta jos minä lähden jonnekin, niin ukko on tietokoneella suurimman osan ajasta ja muksu (1v5kk) kiskoo kirjat ja dvdt alas hyllyistä ja heittelee kaukosäädintä, kiipeilee sohvalla, repii tapettia yms. kun kukaan ei valvo.. Vanhempi muksu (koululainen) onneksi osaa jo käyttäytyä/olla itsekseenkin.
Viimeksi tänään miehen kanssa tästä asiasta keskusteltiin.
Nii, ja eihän tää vastaus nyt mulle ollu mut kerroimpa tän vaan..

Perkeles. Revi sitte piuhat mukaan! On se ny kumma jos ei isät lapsistaan huolehdi. Jos kerran muuten ihan normaalimiehiä... Tsori mulla on vähän angsti päällä tämmösissä asioissa, kun oon itekki joutunu "tappeleen" itteni kotoa irti. Mies ei tosin oo estelly, suurimmat estot oman pään sisällä vähän liianki pitkään :D

Joo oon mä joskus noin tehnytkin...vaa arvaappa minkälainen vastaanotto on ku tulee kotiin???? mies on aivan kauheen kärttynen ni et eipä tee enää sen jälkeen mieli lähtä... ja ainaki omien sanojensa mukaan lapsiki on ollu kärttyinen...en sit tiiä, aika kiltti lapsi se mulla on...

Joo oon mä joskus noin tehnytkin...vaa arvaappa minkälainen vastaanotto on ku tulee kotiin???? mies on aivan kauheen kärttynen ni et eipä tee enää sen jälkeen mieli lähtä... ja ainaki omien sanojensa mukaan lapsiki on ollu kärttyinen...en sit tiiä, aika kiltti lapsi se mulla on...

Anna miehes kitistä vaan! Tai laita äitinsä luo kasvamaan.
Tarpeeks useasti lähdet niin kyllä se siitä kouliintuu. Ja vaikkei kouliintuiskaan, niin mitä siitä. ei sun tarvi sen kitinöitä ittees ottaa, varsinki ko miehes tuntuu liehuvan omia menojaan ihan nokko tarpeeksi. Jos jollain pitäis olla huono omatunto niin sun äijälläs! Muista se!

Tarpeeks useasti lähdet niin kyllä se siitä kouliintuu. Ja vaikkei kouliintuiskaan, niin mitä siitä. ei sun tarvi sen kitinöitä ittees ottaa, varsinki ko miehes tuntuu liehuvan omia menojaan ihan nokko tarpeeksi. Jos jollain pitäis olla huono omatunto niin sun äijälläs! Muista se!

jep anna miehen kitistä kyllä se lapsikin tottuu isäänsä kun on sen kanssa joskus.

Älä anna sen lannistaa sua. sulla on oikeuksia.vaadi niiitä

[/quote]

jep anna miehen kitistä kyllä se lapsikin tottuu isäänsä kun on sen kanssa joskus.

Älä anna sen lannistaa sua. sulla on oikeuksia.vaadi niiitä[/quote]

Tiedän että ei pitäis tuntea huonoa omaa tuntoa...mut :ashamed: ei voi mitää.... kysyin mun siskolta et kuin usein se käy harrastamas (hänellä myös pieni lapsi) se sano et melkein joka päivä... et ei varmaan tarttis ite tuntee huonoo omaa tuntoa silloin harvoin ku ite pääsee.

Okei, mä heti huomenna ilmotan miehelle et se jää nyt kotiin ja mä lähen steppiin!!!!

Yhteistyössä