K
kyynel
Vieras
olo on loukkaantunut edelleen!!tänään piti tuttava pariskunnan kanssa lähteä mini reissuun!!mieheni ja toisen pariskunnan miehellä oli työ asioita 300km päässä ja me naiset pyydettii mukaan!!oltas vietetty yö jossai hotellissa ja ehkä kaupoilla kierrelty yms.!minä raskaana 36vk menos!!peruin kaiken ja jäin kotiin!!syy
llaan muutettu just omakotitaloon jossa remppa käynnissä!mieheni on älyämättään loukannut minua kokoajan!minä kun en ole ennen katellu välitilalaattoja tai miettinyt maalin väriä yms.ja mieheni on taas koko ikänsä olut rakennusalalla yrittäjänä!minä oon vähä pallohukassa!milloin on töksäytellyt mitäkin minulle kaupassa yms.ja on ollut iso työ pitää itku sisällä!mieheni puhuu minulle ku tyhmälle vaikka kysymys on ainoastaan minun tietämättömyydestä kaikista asiosta!!vahingossa jätin jopa varaston oven auki niin johan olin huolimaton hulttio jota miehen perheen kesken sit vatvottii..ku aina se pitää kaik ovet auki ja ku ei se ymmärrä et voi varkait käydä yms.minusta tehdään tyhmä hulttio puheilla!!saan kokoajan olla puollustamassa itseäni!eilen oli miehen veli kylässä kattomassa mitä remppaa olla aikaseks saatu!sit mun mies kysy et mitäs ne työmiehet on tääl tänää tehny?sanoin et en tiedä ku en oo ollu kotona!sain haukut ku en ollu kotona seuraamassa mitä tääl tehää ja et kyllä tulee kallis remppa ja kyllä koht luulis emäntää kiinnostavan ku se kirjottaa mulle 5000? laskun jne.miehen veli kuunteli vieres...(paripäivää aikasemmin mieheni mielestä olis parempi ku en päivisin häiritsis työmiehiä ja minä oon yrittäny pysyä poissa jaloist)mulla oli itku niin lähellä ja yritin itteäni taas puollustaa...loukkaannuin kun toisten silmien edes must tehää tyhmä ja puhutaa mulle ku roskakasalle!!menin lenkille itkemää ja sit tulin kotii ja illal sanoin etten lähe reissuu!!aamulla mieheni yritti josko lähtisin mut sanoin etten lähe!mieheni sai raivari et nyt jos en lähe niin hän kyllä minulta kysymättä lähtee jokaiseen reissuun mitä on ja kaik v.loput käy missä huvittaa!!arvatenkin rupesin itkemää ja itkinkin 2h...yksin synnyttämässä,yksin vauvan kanssa,miten mä selviän ilman mieheni tukea ku vauva syntyy......kotona mut sit oon kuitenkin yksin....huokaus